• De vraag is: hebben jullie niet vaak dat je je moet haasten om een nieuw hoofdstuk te schrijven, zodat je lezers niet te lang moeten wachten?
    Of is het niet al een paar keer voorgekomen dat je geen inspiratie meer hebt en dat je je verhaal eventjes verwaarloost, tot het idee komt?
    Hebben jullie soms ook een klein duwtje in de rug nodig om te beginnen met schrijven?

    Wel, dan is dit de oplossing (:
    NaNoWriMo is nu al een maand gestopt en dat was voor mij heel even de drijfveer om veel en goed te schrijven. Maar nu is dat afgelopen en wil ik een soortgelijke actie beginnen, hier op Quizlet. Waarom hier? Omdat deze site vol zit met schrijvers en schrijfsters die misschien net hetzelfde aan de hand hebben als ik (:

    Het is hetzelfde principe als NaNoWriMo. We steunen en moedigen elkaar aan om elke week een bepaald aantal woorden te schrijven en als er mensen zijn die het echt niet meer zien zitten of inspiratie nodig hebben, kunnen zie hier komen.

    Het is nog maar een ideetje, ik wil graag eerst weten wat jullie ervan vinden (:


    EDIT: ik weet nog niet welke hoeveelheid woorden wij als doel gaan nemen, dat moeten we nog beslissen met z'n allen (:
    maar het is dus niet zo omdat NaNoWriMo er 50.000 per maand heeft dat wij ook zo'n groot getal moeten nemen.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lilium schreef:
    Voor mensen die inspiratie nodig hebben (zoals ik dus), hier is een hele handige site.
    OMg vet handig.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Waneer begint het ook al weer?
    Sorry, ik heb echt het geheugen van een goudvis:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hij staat online!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hij staat online!

    (yeah)
    Ik ga direct een abo nemen!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 18:47 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Sounds good! Heb ik op het moment namelijk wel nodig :p


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Sounds good! Heb ik op het moment namelijk wel nodig :p


    De link van het topic staat hierboven ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien