• De vraag is: hebben jullie niet vaak dat je je moet haasten om een nieuw hoofdstuk te schrijven, zodat je lezers niet te lang moeten wachten?
    Of is het niet al een paar keer voorgekomen dat je geen inspiratie meer hebt en dat je je verhaal eventjes verwaarloost, tot het idee komt?
    Hebben jullie soms ook een klein duwtje in de rug nodig om te beginnen met schrijven?

    Wel, dan is dit de oplossing (:
    NaNoWriMo is nu al een maand gestopt en dat was voor mij heel even de drijfveer om veel en goed te schrijven. Maar nu is dat afgelopen en wil ik een soortgelijke actie beginnen, hier op Quizlet. Waarom hier? Omdat deze site vol zit met schrijvers en schrijfsters die misschien net hetzelfde aan de hand hebben als ik (:

    Het is hetzelfde principe als NaNoWriMo. We steunen en moedigen elkaar aan om elke week een bepaald aantal woorden te schrijven en als er mensen zijn die het echt niet meer zien zitten of inspiratie nodig hebben, kunnen zie hier komen.

    Het is nog maar een ideetje, ik wil graag eerst weten wat jullie ervan vinden (:


    EDIT: ik weet nog niet welke hoeveelheid woorden wij als doel gaan nemen, dat moeten we nog beslissen met z'n allen (:
    maar het is dus niet zo omdat NaNoWriMo er 50.000 per maand heeft dat wij ook zo'n groot getal moeten nemen.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou heel graag mee willen doen, maar dat gaat echt niet als ik kijk naar hoe weinig tijd ik heb. Examenjaar.. :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je kan trouwens werken aan een verhaal waar je al mee bezig bent of een totaal nieuw verhaal beginnen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Je kan trouwens werken aan een verhaal waar je al mee bezig bent of een totaal nieuw verhaal beginnen (:

    Ik ben net bezig aan een nieuw verhaal, komt dus goed uit^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wat vinden jullie van de naam Q-writers? (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wat vinden jullie van de naam Q-writers? (;

    Leuk(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Frodo schreef:
    Je kan trouwens werken aan een verhaal waar je al mee bezig bent of een totaal nieuw verhaal beginnen (:

    mijn verhaal afmaken is wel een goed idee, maar ik heb het wel druk met school dus ik weet niet. maar het lijkt me wel leuk!

    Aotearoa schreef:
    (...)
    mijn verhaal afmaken is wel een goed idee, maar ik heb het wel druk met school dus ik weet niet. maar het lijkt me wel leuk!


    We zijn allemaal druk met school (; je kan altijd proberen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ook ik heb het heel druk met school en weet dat ik het nooit ga halen, maar toch wil ook ik het proberen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ook ik heb het heel druk met school en weet dat ik het nooit ga halen, maar toch wil ook ik het proberen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik verwaarloos mijn verhaal een beetje ja, omdat ik er al meer dan een jaar aan werk en ik niet veel inspiratie/zin meer heb om er aan te werken.
    Dusjaaa, dit is een oplossing perhaps? :'D

    Dat vind ik een geweldig idee! Ik kan wel een zetje gebruiken :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Welkom ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb totaal geen inspiratie meer nadat ik mijn verhaal heb afgesloten tijdens camp nanowrimo, dus ik ga het topic zeker volgen/soort van meedoen. Ik heb dit jaar (examenjaar) genoeg aan mijn hoofd, dus ik denk niet dat ik mee gaan doen met echt veel schrijven en/of NaNoWriMo zelf. Maar voor inspiratie en kleine verhaaltjes schrijven, doe ik zeker mee!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Valentino schreef:
    Het is een ontzettend goed idee! Ik kan zelf helaas niet meedoen vanwege studie.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nog meer mensen die mee willen doen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien