• De vraag is: hebben jullie niet vaak dat je je moet haasten om een nieuw hoofdstuk te schrijven, zodat je lezers niet te lang moeten wachten?
    Of is het niet al een paar keer voorgekomen dat je geen inspiratie meer hebt en dat je je verhaal eventjes verwaarloost, tot het idee komt?
    Hebben jullie soms ook een klein duwtje in de rug nodig om te beginnen met schrijven?

    Wel, dan is dit de oplossing (:
    NaNoWriMo is nu al een maand gestopt en dat was voor mij heel even de drijfveer om veel en goed te schrijven. Maar nu is dat afgelopen en wil ik een soortgelijke actie beginnen, hier op Quizlet. Waarom hier? Omdat deze site vol zit met schrijvers en schrijfsters die misschien net hetzelfde aan de hand hebben als ik (:

    Het is hetzelfde principe als NaNoWriMo. We steunen en moedigen elkaar aan om elke week een bepaald aantal woorden te schrijven en als er mensen zijn die het echt niet meer zien zitten of inspiratie nodig hebben, kunnen zie hier komen.

    Het is nog maar een ideetje, ik wil graag eerst weten wat jullie ervan vinden (:


    EDIT: ik weet nog niet welke hoeveelheid woorden wij als doel gaan nemen, dat moeten we nog beslissen met z'n allen (:
    maar het is dus niet zo omdat NaNoWriMo er 50.000 per maand heeft dat wij ook zo'n groot getal moeten nemen.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik eventueel wel, aangezien ik die 50.000 van Nano nooit kan halen. En ik heb het momenteel niet zo druk met school, dus op zich is dit wel leuk XD


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    ik ga meedoen, niet dat ik elke dag tijd heb, maarja boeiend.

    Ik vind dit echt een supergoed idee :3 al zou ik niet direct voor de 50.000 woorden gaan aangezien ik dat echt wel extreem vindt, niet iedereen heeft gewoon zoveel tijd om aan zoveel woorden per dag te komen. In mijn geval ben ik blij als ik dagelijks net een half a4 tot een a4 red, als ik het mezelf opleg om dagelijks te schrijven dan XD

    Maar wat het exacte aantal ook gaat worden, count me in want een poging is nooit verkeerd!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik vind dit echt een supergoed idee :3 al zou ik niet direct voor de 50.000 woorden gaan aangezien ik dat echt wel extreem vindt, niet iedereen heeft gewoon zoveel tijd om aan zoveel woorden per dag te komen. In mijn geval ben ik blij als ik dagelijks net een half a4 tot een a4 red, als ik het mezelf opleg om dagelijks te schrijven dan XD

    Maar wat het exacte aantal ook gaat worden, count me in want een poging is nooit verkeerd!


    Wees gerust, het zal niet 50.000 woorden worden hoor (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Wees gerust, het zal niet 50.000 woorden worden hoor (;


    Hele opluchting :3

    Heb je al een aantal in gedachten of nog niet?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Doen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Merrow schreef:
    (...)

    Hele opluchting :3

    Heb je al een aantal in gedachten of nog niet?


    In plaats van met maanden te werken, dacht ik om de 2 weken ofzo te werken.
    Dat je om de 2 weken .. let's say 10.000 woorden moet hebben? Of is dat teveel?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Souvenir schreef:
    Doen.


    Doe je mee?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als het mag.
    Ik heb wel veel SB's, overhoringen en proefwerken. Ik zal kijken waar ik geraak.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Frodo schreef:
    (...)

    In plaats van met maanden te werken, dacht ik om de 2 weken ofzo te werken.
    Dat je om de 2 weken .. let's say 10.000 woorden moet hebben? Of is dat teveel?

    Voor mij is dat best veel, weet niet of ik dat ga halen i.c.m. huiswerk en andere verhalen, maar ik weet niet hoe het met de rest zit (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Souvenir schreef:
    Als het mag.
    Ik heb wel veel SB's, overhoringen en proefwerken. Ik zal kijken waar ik geraak.


    Proberen kan altijd (:


    @ Peacekeeper: dan misschien .. 7.500 woorden in 2 weken?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het een geweldig idee want ik zit vaak ook met het probleem.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Frodo schreef:
    (...)

    Proberen kan altijd (:


    @ Peacekeeper: dan misschien .. 7.500 woorden in 2 weken?

    Je moet het niet op mij gaan aanpassen hoor :')
    Maar dat zou voor mij wel fijner zijn, ja.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mooi!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Je moet het niet op mij gaan aanpassen hoor :')
    Maar dat zou voor mij wel fijner zijn, ja.


    Ik pas het aan op alle users hier (:

    Dan is het 535 woorden per dag (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien