• De vraag is: hebben jullie niet vaak dat je je moet haasten om een nieuw hoofdstuk te schrijven, zodat je lezers niet te lang moeten wachten?
    Of is het niet al een paar keer voorgekomen dat je geen inspiratie meer hebt en dat je je verhaal eventjes verwaarloost, tot het idee komt?
    Hebben jullie soms ook een klein duwtje in de rug nodig om te beginnen met schrijven?

    Wel, dan is dit de oplossing (:
    NaNoWriMo is nu al een maand gestopt en dat was voor mij heel even de drijfveer om veel en goed te schrijven. Maar nu is dat afgelopen en wil ik een soortgelijke actie beginnen, hier op Quizlet. Waarom hier? Omdat deze site vol zit met schrijvers en schrijfsters die misschien net hetzelfde aan de hand hebben als ik (:

    Het is hetzelfde principe als NaNoWriMo. We steunen en moedigen elkaar aan om elke week een bepaald aantal woorden te schrijven en als er mensen zijn die het echt niet meer zien zitten of inspiratie nodig hebben, kunnen zie hier komen.

    Het is nog maar een ideetje, ik wil graag eerst weten wat jullie ervan vinden (:


    EDIT: ik weet nog niet welke hoeveelheid woorden wij als doel gaan nemen, dat moeten we nog beslissen met z'n allen (:
    maar het is dus niet zo omdat NaNoWriMo er 50.000 per maand heeft dat wij ook zo'n groot getal moeten nemen.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk niet dat het me gaat lukken, ik geef nogal snel dingen op, maar het lijkt me wel leuk! c:

    Theluji schreef:
    Ik denk niet dat het me gaat lukken, ik geef nogal snel dingen op, maar het lijkt me wel leuk! c:

    Doe je mee?>


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ahri schreef:
    (...)

    Ik kan de 50.000 gewoon niet halen, gewoon, omdat ik het druk heb met school. Als het iets minder is dan dat zou ik graag meedoen, omdat ik wel een duwtje in de rug kan gebruiken.


    Het worden er ook minder (; kijk maar in de inleiding van het topic


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Requille schreef:
    Gestopt? Ik kreeg juist gisteren een mailtje dat 't weer gaat beginnen volgende maand? xd


    Maar voor deze maand alvast (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Theluji schreef:
    Ik denk niet dat het me gaat lukken, ik geef nogal snel dingen op, maar het lijkt me wel leuk! c:


    Niet geschoten is altijd mis (:
    Je kan proberen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ephesus schreef:
    (...)
    Doe je mee?>

    Dat weet ik nog niet, ik twijfel.

    Count me in. Misschien dat ik dan wat sneller schrijven ga dan die 1000 per twee/drie dagen nu.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ahri schreef:
    Als het niet teveel wordt ga ik ook meedoen


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Koraki schreef:
    Count me in. Misschien dat ik dan wat sneller schrijven ga dan die 1000 per twee/drie dagen nu.

    *kijkt naar haar document, waar ze iedere vijftien dagen 800 woorden aan schrijft*
    *verlaat stilletjes het topic*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuk idee, maar dat gaat me niet lukken naast de drukte met studie.


    You are beautiful, you are love.

    Voor degenen die twijfelen omwille van hun studie: je kan altijd proberen. We zijn op dit moment allemaal bezig met onze studies (denk ik), dus voor ons wordt het ook moeilijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hmm.. ik zit te twijfelen. Volgende maand is namelijk NaNoWriMo waar ik voor het eerst aan mee wil doen. Wanneer wil je dit houden dan? (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ephesus schreef:
    I think that's an amazing idea. And I'll absolutely join! [:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aurorae schreef:
    Hmm.. ik zit te twijfelen. Volgende maand is namelijk NaNoWriMo waar ik voor het eerst aan mee wil doen. Wanneer wil je dit houden dan? (:


    We beginnen vrijdag en ik hoop dat we toch tenminste het uit kunnen houden tot het eind van de maand.
    Misschien gaan we verder daarna, als de users nog steeds gemotiveerd zijn (:
    Ik ga ook meedoen aan NaNo hoor, maar dit is zeker voor de tijd dat er geen NaNo is en ernaast.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het idee awesome,, mmm misschien doe ik dan ook wel mee ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky