• De vraag is: hebben jullie niet vaak dat je je moet haasten om een nieuw hoofdstuk te schrijven, zodat je lezers niet te lang moeten wachten?
    Of is het niet al een paar keer voorgekomen dat je geen inspiratie meer hebt en dat je je verhaal eventjes verwaarloost, tot het idee komt?
    Hebben jullie soms ook een klein duwtje in de rug nodig om te beginnen met schrijven?

    Wel, dan is dit de oplossing (:
    NaNoWriMo is nu al een maand gestopt en dat was voor mij heel even de drijfveer om veel en goed te schrijven. Maar nu is dat afgelopen en wil ik een soortgelijke actie beginnen, hier op Quizlet. Waarom hier? Omdat deze site vol zit met schrijvers en schrijfsters die misschien net hetzelfde aan de hand hebben als ik (:

    Het is hetzelfde principe als NaNoWriMo. We steunen en moedigen elkaar aan om elke week een bepaald aantal woorden te schrijven en als er mensen zijn die het echt niet meer zien zitten of inspiratie nodig hebben, kunnen zie hier komen.

    Het is nog maar een ideetje, ik wil graag eerst weten wat jullie ervan vinden (:


    EDIT: ik weet nog niet welke hoeveelheid woorden wij als doel gaan nemen, dat moeten we nog beslissen met z'n allen (:
    maar het is dus niet zo omdat NaNoWriMo er 50.000 per maand heeft dat wij ook zo'n groot getal moeten nemen.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het is niet zo dat NaNoWriMo 50.000 woorden als doel heeft, dat wij dat ook gaan doen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Scientia schreef:
    (...)

    Als ik niet verzuip in het schoolwerk natuurlijk. xd

    dit, anders wou ik wel meedoen.

    Ik wil wel/vind het wel een goed idee, al kon je dat waarschijnlijk wel raden van NaNo in augustus. n.n

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:27 ]


    comfort in c h a o s

    Persoonlijk zou ik er waarschijnlijk niet aan meedoen, aangezien ik vorig jaar tijdens de NaNoWriMo maar 1500 woorden heb geschreven (ik ben nou eenmaal te lui om zoiets echt vol te houden), maar ik vind het wel een leuk idee voor anderen. Ik vind het dus best een goed idee, ja. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Straks zet ik de link van het topic in deze, dus hou het goed in de gaten degenen die mee willen doen (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ephesus schreef:
    I think that's an amazing idea. And I'll absolutely join! [:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Als het niet teveel wordt ga ik ook meedoen


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Als het niet teveel wordt ga ik ook meedoen


    Je doet het natuurlijk ook voor jezelf en niet voor het aantal woorden. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Je doet het natuurlijk ook voor jezelf en niet voor het aantal woorden. (:


    Ik kan de 50.000 gewoon niet halen, gewoon, omdat ik het druk heb met school. Als het iets minder is dan dat zou ik graag meedoen, omdat ik wel een duwtje in de rug kan gebruiken.


    26 - 02 - '16

    Gestopt? Ik kreeg juist gisteren een mailtje dat 't weer gaat beginnen volgende maand? xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Gestopt? Ik kreeg juist gisteren een mailtje dat 't weer gaat beginnen volgende maand? xd

    Dat is campnanowrimo volgensmij. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Dat is campnanowrimo volgensmij. :3


    Really? Want er staat gewoon NaNoWriMo. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Really? Want er staat gewoon NaNoWriMo. :')

    I don't know ik heb daar verder ook geen verstand van, maar ik weet wel dat ik hieraan mee ga doen. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Camp Nano is in Juli en/of Augustus, Nano zelf is in november n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ephesus schreef:
    (...)
    I don't know ik heb daar verder ook geen verstand van, maar ik weet wel dat ik hieraan mee ga doen. ^^


    Ik heb nooit het verschil begrepen dus ik zocht het op. x'D Maar op Wikipedia staat dat Camp NaNoWriMo een lichte versie is van NaNoWriMo en dat gehouden wordt buiten de Officiele November maand. Dus Camp NaNoWriMo is gestopt en NaNoWriMo komt eraan. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''