• De vraag is: hebben jullie niet vaak dat je je moet haasten om een nieuw hoofdstuk te schrijven, zodat je lezers niet te lang moeten wachten?
    Of is het niet al een paar keer voorgekomen dat je geen inspiratie meer hebt en dat je je verhaal eventjes verwaarloost, tot het idee komt?
    Hebben jullie soms ook een klein duwtje in de rug nodig om te beginnen met schrijven?

    Wel, dan is dit de oplossing (:
    NaNoWriMo is nu al een maand gestopt en dat was voor mij heel even de drijfveer om veel en goed te schrijven. Maar nu is dat afgelopen en wil ik een soortgelijke actie beginnen, hier op Quizlet. Waarom hier? Omdat deze site vol zit met schrijvers en schrijfsters die misschien net hetzelfde aan de hand hebben als ik (:

    Het is hetzelfde principe als NaNoWriMo. We steunen en moedigen elkaar aan om elke week een bepaald aantal woorden te schrijven en als er mensen zijn die het echt niet meer zien zitten of inspiratie nodig hebben, kunnen zie hier komen.

    Het is nog maar een ideetje, ik wil graag eerst weten wat jullie ervan vinden (:


    EDIT: ik weet nog niet welke hoeveelheid woorden wij als doel gaan nemen, dat moeten we nog beslissen met z'n allen (:
    maar het is dus niet zo omdat NaNoWriMo er 50.000 per maand heeft dat wij ook zo'n groot getal moeten nemen.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het klinkt echt Awesome... Ik doe mee...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Je kan anders een gemiddelde van 500 woorden per dag nemen (iets minder dan een A4, times new roman 12) en zo bepalen over een hele maand - of over twee weken. Al denk ik dan eerder dat als je te goed een verhaal wilt schrijven, ook met een behoorlijke lengte, je beter een maand kan pakken. Als dit natuurlijk voor anderen ook gewoon haalbaar is.

    Of men moet zeggen dat ze een half A4 per dag beter halen (gezien de tijd die er toch inkruipt en natuurlijk heel veel toch met school en een druk schema zitten), dan is dat ongeveer een gemiddelde van 300 woorden.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    500 woorden zou ik wel redden, maar iets meer denk ik ook nog wel. Maar aangezien ik alles eerst opschrijf en daarna uittyp zou zo'n aantal wel fijn zijn.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    veel lezers zitten op een nieuw hoofdstuk te wachten bij mij. en ik ben echt totaal blut met inspiratie betreft. ik doe mee.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    500 woorden per dag is denk ik een goed aantal. Laten we mensen ook een leuke "winner goodie" badge maken? ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    500 woorden per dag is denk ik een goed aantal. Laten we mensen ook een leuke "winner goodie" badge maken? ;D


    Dat klinkt leuk...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik wil ook mee doen. :3


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Wanneer begint het?? =3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben zo enthousiast hierover. Wanneer beginnen we :9~


    #WWED - What Would Emma Do?

    klinkt als een geweldig idee


    Remember to be ridiculous.

    Klinkt superleeuk (:


    First things first, but not necessarily in that order

    Hm. Als ik de lat niet te hoog leg, kan dit misschien toch nog best te doen zijn (en anders hang ik gewoon een beetje rond om iedereen aan te moedigen). Oké, ik heb me bedacht, stiekem doe ik toch wel mee. x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou ook best mee willen doen eigenlijk... :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wel, jullie zijn allemaal welkom (:

    Het is beslist: de limiet wordt 500 woorden per dag. Als jullie na een maand elke dag dit doel bereikt hebben (of na 2 weken 7000 woorden hebben) dan krijgen jullie een batch die je op je profiel kan zetten (: elke maand is er een andere badge, die ik zelf zal maken.

    Ik probeer vanavond het 'echte' topic te activeren dus hou het forum maar goed in de gaten ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kaller schreef:
    Ik zou ook best mee willen doen eigenlijk... :Y)


    Don't be like the rest of them, darling