• De vraag is: hebben jullie niet vaak dat je je moet haasten om een nieuw hoofdstuk te schrijven, zodat je lezers niet te lang moeten wachten?
    Of is het niet al een paar keer voorgekomen dat je geen inspiratie meer hebt en dat je je verhaal eventjes verwaarloost, tot het idee komt?
    Hebben jullie soms ook een klein duwtje in de rug nodig om te beginnen met schrijven?

    Wel, dan is dit de oplossing (:
    NaNoWriMo is nu al een maand gestopt en dat was voor mij heel even de drijfveer om veel en goed te schrijven. Maar nu is dat afgelopen en wil ik een soortgelijke actie beginnen, hier op Quizlet. Waarom hier? Omdat deze site vol zit met schrijvers en schrijfsters die misschien net hetzelfde aan de hand hebben als ik (:

    Het is hetzelfde principe als NaNoWriMo. We steunen en moedigen elkaar aan om elke week een bepaald aantal woorden te schrijven en als er mensen zijn die het echt niet meer zien zitten of inspiratie nodig hebben, kunnen zie hier komen.

    Het is nog maar een ideetje, ik wil graag eerst weten wat jullie ervan vinden (:


    EDIT: ik weet nog niet welke hoeveelheid woorden wij als doel gaan nemen, dat moeten we nog beslissen met z'n allen (:
    maar het is dus niet zo omdat NaNoWriMo er 50.000 per maand heeft dat wij ook zo'n groot getal moeten nemen.
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klinkt als een geweldig idee. Ik hoop dat het er komt en ik doe zeker en vast mee! :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    Klinkt als een geweldig idee. Ik hoop dat het er komt en ik doe zeker en vast mee! :Y)


    Het komt er zeker en vast ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Het komt er zeker en vast ^^


    Yay! Dat zet ik het even in mijn topics, zodat ik het in de gaten kan houden!
    I really need this. Want sinds NaNoWriMo heb ik niet meer geschreven...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    (...)

    Yay! Dat zet ik het even in mijn topics, zodat ik het in de gaten kan houden!
    I really need this. Want sinds NaNoWriMo heb ik niet meer geschreven...


    Helemaal niet? Het zakte bij mij wel in maar schrijven ben ik wel blijven doen... en twee weken terug weer aan een nieuw verhaal begonnen^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Alduin schreef:
    (...)

    Yay! Dat zet ik het even in mijn topics, zodat ik het in de gaten kan houden!
    I really need this. Want sinds NaNoWriMo heb ik niet meer geschreven...


    Heb ik dus ook ><


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik doe mee :3. 't Wordt tijd dat ik weer eens echt ga schrijven. Heb gelukkig net weer inspiratie voor een nieuw verhaal. 7000 woorden in twee weken... Wordt een uitdaging voor een lui persoon als ik (cat).


    i put the fun in funeral

    Ik ben alleszins blij dat er zoveel positieve reacties zijn (: ik ben dus niet de enige die een serieus duwtje in de rug nodig heeft.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Voor mensen die inspiratie nodig hebben (zoals ik dus), hier is een hele handige site.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Frodo schreef:
    Ik ben alleszins blij dat er zoveel positieve reacties zijn (: ik ben dus niet de enige die een serieus duwtje in de rug nodig heeft.


    Je bent niet alleen :')
    One for all, all for one!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:57 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik wil denk ik wel meedoen, maar toetsweek komt eraan ;P


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    Ik wil denk ik wel meedoen, maar toetsweek komt eraan ;P


    Ik heb al twee weken lang toetsweek ._. deze week en volgende week ook


    Don't be like the rest of them, darling

    Koraki schreef:
    (...)

    Helemaal niet? Het zakte bij mij wel in maar schrijven ben ik wel blijven doen... en twee weken terug weer aan een nieuw verhaal begonnen^^


    Helemaal niet, ik had 20.000 woorden en toen is mijn pc gecrasht. Ik vond het zo erg dat ik eigenlijk de moed niet meer had om opnieuw te beginnen/iets nieuws te beginnen.
    Goed van je dat je een nieuw verhaal bent begonnen!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    (...)

    Helemaal niet, ik had 20.000 woorden en toen is mijn pc gecrasht. Ik vond het zo erg dat ik eigenlijk de moed niet meer had om opnieuw te beginnen/iets nieuws te beginnen.
    Goed van je dat je een nieuw verhaal bent begonnen!

    Ik liep al een tijdje met het idee rond, en ik had een tussenuur, dus...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Koraki schreef:
    (...)
    Ik liep al een tijdje met het idee rond, en ik had een tussenuur, dus...


    Lang leve tussenuren!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    (...)

    Lang leve tussenuren!

    Niet altijd. Had er gister twee + een pauze -.-


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.