• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Ax het doet zo'n pijn.' snik ik en berg mijn gezicht in zijn shirt.
    'Ik wil dood.' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik snap wat je doormaakt, schat, echt waar." mompelde ik.
    Maar dat was niet waar, want ik had de pijn nog niet zo echt omarmd. Ik heb hem altijd aan de kant gehouden. Ik wist dat ik hem dan harder terug zou krijgen. Maar ik kon het gewoon niet. Alexi had me nodig en ik kon het nu niet toelaten.
    "Maar je hoeft niet dood hiervoor. Je overleeft en je bent sterk en je zult zien. Iedereen zal trots op je zijn, omdat jij zo'n sterk persoon bent geworden, terwijl je het zo moeilijk had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Er is niemand die trots op me kan zijn, snap je dat niet, er is niemand. Mam & pap zijn er niet meer, niet echt. Oma gaat dood ooit, misschien dit jaar zelfs al en opa is ziek, dat wist jij niet maar ik weet het. Wat als zij ook sterven? Wie heb ik dan nog van familie die om me geeft?' Mijn keel doet pijn net als mijn hoofd door de emoties.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Mij, onze kinderen, onze vrienden." zei ik met een brok in mijn keel.
    "Je zal altijd iemand hebben. Vecht! Vecht voor mij, alsjeblieft?" fluisterde ik zacht.

    {moet slapen, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [bye, ik ook]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik zucht. 'Voortaan geen dronken seks meer voor ons. ' zeg ik dan met een kleine grinnik. Hij kijkt over de zee heen en ik glimlach even gemeend.
    Mijn blik glijd naar hem. 'Waar denk je aan?' Vraag ik dan. Ik deed niet aan privacy inbraak. Dat is gewoon asociaal. Mijn kin liet ik op Iin borst rusten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Ik houd me nu stevig aan hem vast en antwoord eerst niet. 'Ik... ik weet het niet meer Ax. Ik weet niet hoe.' zeg ik en de hoofd en keel pijn word alleen maar erger. Dan word alles me te veel, de gevoelens die ik laat gaan, het tekort aan eten, ... en het word zwart voor mijn ogen en ik val flauw.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Drew
    'Dank je voor de plek.' mompel ik een beetje sarcastisch en wrijf over mijn hals en zucht dan. Niets aan te doen. Dan kijk ik haar ondeugend aan en pak haar vast. Ik zet mijn lippen in haar hals en begin er ook aan te zuigen. 'Mijn zoete wraak.' grijns ik als er ook een plek in haar hals staat.


    Mich
    Ik grinnik als hij dank je voor de plek zegt. Ik kijk hem aan en dan zie ik ineens zijn blik veranderen. En voordat ik het weet pakt hij me vast. Dan voel ik zijn lippen in mijn nek. A o. Ik kreun zachtjes als hij zuigt. Shit. Ik kijk hem weer aan. 'Ach ja, dan loop ik wel met een sjaal ofzo morgen. Niemand die het ziet.' En ik grijns licht naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik grinnik en rol met mijn ogen. Zo'n plek is moeilijker te verbergen dan ze denkt en die blijft dagen zichtbaar. Ik laat mijn armen weer om haar heupen liggen en beheers me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Morning. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Rachelle kijkt naar me en ik kijk terug naar haar. Ze vraagt waar ik aan denk. Zou ze het echt niet gehoord hebben? 'Ik dacht eraan dat ik de zee mooi vind,' zeg ik dan. Ze laat haar kin rusten op mijn borst. Rachelle lijkt gekalmeerd. Gelukkig. Ten eerste wil ik niet met een huilende hysterische Rachelle opgescheept zitten, maar ten tweede.. Het is ook rot voor Rachelle om zich zo te voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mich
    Drew grinnikt en ik kijk hem aan. Zijn armen liggen om mijn heupen heen. Hm... Ik heb zin om Drewie weer een beetje te pesten. Ik laat de douche ietsje warmer worden. Geleidelijk aan weer. Maar niet dat hij zich verbrandt, dat niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Het bloed stijgt van de warmte en vormt rode plekken op mijn huid. Ik begin te prutsen aan de douchekraan omiets kouder water. Ik zucht maar door de warmte word ik soms sneller... ah... jeweetwel en dat is niet de bedoeling.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Ik zie wat rode plekken op zijn huid ontstaan en ik vraag, 'Wat is er? Vindt je de douche te warm?' Als demon kan ik goed tegen hitte. Geweldig. De douche is weer wat kouder maar ik laat de warmte weer toenemen. Ik houd hiervan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Bezorgd ga ik met haar in mijn armen rechtstaan. Ik liep terug naar de kamer, waar ik haar op het bed legde met haar benen omhoog.
    Misschien was het beter dat ze even niet met de pijn moest zitten, dat ze gewoon even weg was. Ik wreef in mijn ogen. Ik had deze nacht niet geslapen, maar ik was niet echt moe.


    “To live will be an awfully big adventure.”