• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew
    'Don't.' zeg ik iets hees en kijk haar aan terwijl ik op mijn lip bijt.
    Ik kan hier echt niet tegen en ondanks dat ik net gekomen was, kan iemand me zo weer opgewonden maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik lach weer en kijk hem even aan. 'Wat?' vraag ik onschuldig. En ik druk mijn lippen weer in zijn nek en zet dan echt een zuigzoen en lik dan zachtjes met mijn tong over zijn huid en blijf daarna kusjes drukken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zwijg even en begin dan een ander liedje. Listen.
    Ik sluit mijn ogen en doe alsof ik hier alleen ben en begin iets zekerder en luider te zingen. Het moet er gewoon uit. Alle pijn, alle gevoelens.


    Drew
    Mijn ogen vullen zich weer met lust dus doe ik een stap achteruit. ik kijk haar even aan en twijfel maar druk dan mijn lippen weer ruw op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    In het ene moment dat ik hem aan kijk zie ik de lust. Ik grijns tegen zijn lippen, hij kust me ruw. En ik kus hem gewoon net zo ruw en gewillig terug. Deze jongen is makkelijk te verleiden, erg makkelijk. Ik streel expres in zijn nek, zachtjes, met mijn nagels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    (Wacht maar Jaimes, dat houden van komt nog. )

    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach, zijn stem klinkt zacht en het voelt prettiger aan dan als hij ou schreeuwen. Hij trekt me in een knuffel en ik laat mijn gezicht verborgen in zijn shirt terwijl mijn armen om zijn middel heen zijn. 'Waarom hebben we het onszelf zo moeilijk gemaakt.' zucht ik zachtjes en laat mijn hoofd tegen zijn borst aanleunen. Met zijn drie koppen groter moet ik helemaal naar boven kijken om zijn gezicht te zien.
    Ik had nooit voorgesteld om op mijn negentiende zwanger te zijn. Laat staan van een engel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew
    Ik zucht en maak me dan weer los. '1 keer is wel genoeg voor een avond.' grinnik ik meer om mezelf te beheersen. Ik heb geen zin in verslaafd of zo te worden. He je weet nooit, als je kijkt wat er buiten allemaal rond loopt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knipperde mijn tranen weg. Niet zwak doen, Ax, het is haar moment. Ga nu niet zielig zitten doen. Ik trok mijn knieën op en sloeg mijn armen erom heen, terwijl ik naar haar keek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonathan Fields
    Ze verbergt haar hoofd in mijn shirt en slaat haar armen om mijn middel. Ze vraagt waarom we het onszelf zo moeilijk hebben gemaakt. 'Ik weet het niet,' antwoord ik. 'het lot zit ons gewoon tegen. Ik denk dat we zonder condoom hebben gevreeën.' en ik kijk over het strand, over Rachelle heen. Ze is een stuk kleiner dan ik. Kan je mijn gedachten nu horen? vraag ik haar via mijn gedachten. Ik wil het testen. Of ze het echt soms zomaar krijgt te horen. Dus ik concentreer me heel erg op een bepaalde gedachte: de zee is mooi. En dat blijf ik hard concentrerend tegen haar zeggen. Ze zei namelijk zelf dat ze het aan en uit kon zetten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Op een bepaalt moment word alles me even te veel en zak in elkaar op het podium. Ik doe geen moeite meer om op te staan. Ik begin nog een liedje te zingen I need a doctor. Ik rap de stukjes die Eminem normaal doet ook.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Hij zegt dat 1 keer op een avond genoeg is. 'Ik deed amper iets,' zeg ik onschuldig. Hij heeft er in iedergeval een zuigplek aan overgehouden. Ik douche me dan verder en kijk met een lachje naar Drew. Ik slaap vannacht gewoon in mijn eigen kamer denk ik. Maar daar twijfel ik nog over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Dank je voor de plek.' mompel ik een beetje sarcastisch en wrijf over mijn hals en zucht dan. Niets aan te doen. Dan kijk ik haar ondeugend aan en pak haar vast. Ik zet mijn lippen in haar hals en begin er ook aan te zuigen. 'Mijn zoete wraak.' grijns ik als er ook een plek in haar hals staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Misschien moet ik naar haar toe lopen, maar ik heb niet echt het gevoel dat ze me al nodig heeft...
    Ik bleef kijken voor als ze echt a 'docter' nodig zou hebben...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik blijf nu gewoon zitten, er komen geen liedjes meer in me op, enkel de beelden van vandaag, mijn vader die woedend tegen me roept, de haat op hun gezichten en minachting, mijn moeder die me opsluit, de kwade Axton en mijn vader bloedend uit zijn neus op de grond met mijn moeder die zegt dat ik hun dochter niet meer ben. Hysterische begin ik te huilen. Ik kan dit niet. Ik kan dit niet aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zag dat het nu mijn tijd was.
    Ik stond zachtjes op en liep naar haar toe. Dan ging ik naast haar zitten en sloeg mijn armen om haar heen.
    Dit was iets waar ze alleen haar weg door moest vinden, maar ik kon haar wel proberen leiden...
    "Het is goed, huil maar... Denk dat je verdriet met je tranen mee naar buiten stromen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rachelle Lemmons.

    Ik zucht. 'Voortaan geen dronken seks meer voor ons. ' zeg ik dan met een kleine grinnik. Hij kijkt over de zee heen en ik glimlach even gemeend.
    Mijn blik glijd naar hem. 'Waar denk je aan?' Vraag ik dan. Ik deed niet aan privacy inbraak. Dat is gewoon asociaal. Mijn kin liet ik op Iin borst rusten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.