• Ik lees graag:

    - DIY
    - Nail Art
    - Fanfiction van Harry Potter, the hunger games, huis van de nacht(ik heb alleen de eerste 2 gelezen), Percy Jackson en de edelsteentrilogie
    - Bijna alle story's die goed geschreven zijn met onbekende personen en goede spelling en grammatica en zo.
    - Fantasy
    - Verhalen die iets met Taylor Swift te maken hebben.


    Géén:
    - One direction verhalen (ik heb niks tegen 1D, maar ik weet niet zo veel van ze en ik ben al die verhalen daarover nogal beu (sorry))
    - 16+


    Alvast bedankt ;D


    Define "good".

    xkuseva schreef:




    Get the hell out of my mind || Zayn J. Malik

    She has a smile on her face
    but from the inside she's crying
    she acts like everything is fine
    but she's just really good at lying.

    Begint bij 15 abo's. abonneer nu.
    http://www.quizlet.nl/stories/98011/get-the-hell-out-of-my-mind--zayn-j-malik/


    had ze niet gezecht dat ze geen 1D wilde?


    Je croix a toi

    http://www.quizlet.nl/stories/95638/sa/ ik schrij hier allemaal korte verhalen


    Je croix a toi

    Als de trein vertrekt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    The night whispers and the darkness embraces you.
    An angel is crying her song, pure and clear.





    But when the night fades, she dissapears.
    Not for that little girl, but for the world.


    'Prepare that girl and give her care,'
    that's what the angel hears.


    And when that girl falls down to deep,
    she can surmount her fears.


    'One day you will fly away,
    just spread your wings, pray and believe.'


    That little girl, she's flown away,
    there's a new task she receives.




    A Madhouse production.
    Onbekende personen
    Story of the year - Urban fantasy
    Starts: 06-01-2013
    Ends: before 01-12-2013


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    Bonnie is terug op haar favoriete plek, hun tweede huis in Spanje. Ze was van plan om een relaxte vakantie te hebben op het strand, maar haar kleine zusje maakt dit voornemen erg moeilijk voor haar. Uit het niets gebeurt er iets wat niemand had verwacht , Bonnie is gestrand op een eiland. Nu ze eindelijk zonder Abby is en het daar best wel fijn heeft, vraagt ze zich af of ze nog wel terug wil. Maar wat nog belangrijker is: hoe?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 7 hoofdstukken
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt, dus het lijkt totaal niet op de serie!)
    - Post nu nog onregelmatig, heb nog maar een paar abbo's... Maar hoe meer abo’s hoe sneller ik post!
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    Als Jason zijn ogen opent weet hij niks meer, alleen wie hij is. Hij kan maar niet bedenken hoe hij hier terecht is gekomen en voelt zich hopeloos. Maar dan krijgt hij een smsje: Dit is het begin van een lange weg terug naar waar je vandaan komt, doe wat ik zeg of je zult voor altijd jezelf kwijt zijn. Jason schrikt hiervan, maar besluit toch maar te doen wat er in het smsje staat, via allerlei opdrachten en hints herinnert hij zich steeds meer van wat er gebeurd is en wie hij werkelijk is, maar wil hij dit allemaal wel weten?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 11 hoofdstukken
    - Volledig ABN
    - Minimaal 1x per week post, maar meestal veel vaker ;)
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (het is nog niet echt een heftig verhaal/thriller omdat ik nog niet helemaal weet welke kant ik er mee op wil..), 12+, origineel




    Het zou echt super zijn als je het zou lezen om een indruk op te doen van mijn stories en misschien n abbo neemt als je het leuk vindt!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.



    Strijd om Cidonya ~
    Fantasy ~
    Nederlands geschreven ~


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    misschien vind je het wat, het is een van me nieuwste verhalen...
    net paar dagen online:P

    Veel lees Plezier: mystrieus


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Misschien is mijn verhaal iets voor jou? Mijn verhaal bevat namelijk fantasie elementen.




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    A thousand years... [Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik heb een HP-fanfictie waar ik erg trots op ben (zeker omdat alles precies met de boeken klopt). Daarvan hieronder een linkje:
    http://www.quizlet.nl/stories/109280/de-geboren-dooddoener-harry-potterstory/
    Ik hoop dat je een kijkje neemt!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain



    Wanneer papiersneedjes messteken worden

    Het leven in een vestingstad is nooit makkelijk geweest zeker niet als vrouw, helaas word het als maar erger.
    Mijn stad word geteisterd door moordenaars, dieven en meer van dit soort onkruid.
    Ik hield mij liever afzijdig van alles wat hiermee te maken had, maar het gevaar zocht mij.
    De papier sneedjes die ik op liep door het lezen van boeken werden nu zomaar ineens mes steken.
    Maar ik zal vechten tot dit ophoud, al kost dit mijn leven, ik ga niet wachten tot zij mij vinden, ik zal hen eerst moeten vinden.


    - Telt op dit moment 15 hoofdstukken (in totaal 10563 woorden)
    - genre Drama, Historisch, Fantasy (de andere genre's zoals 16+ en romantiek moeten nog komen maar zijn op dit moment nog niets aanwezig)
    - ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - ik probeer zoveel mogelijk schrijf foutjes te verbeteren
    - onbekende personen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.