• If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison





    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.



    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 7000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.



    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    - Amused
    - Ephesus (Last first kiss - One direction + Mirror on the wall - Harry Styles)
    - Junns (I can almost touch you, almost
    - Memoria
    - Emrys (Long road home)
    - Interceptor
    - Oczy
    - Scientia
    - Petrificus
    - Reid
    - Journalist
    - Koraki (Incendi)
    - Mohawk
    - Gilmore (The tearing)
    - Silverlance
    - Penelopy
    - Lilium
    - Aotearoa (The quest of the human animal)
    - Merrow
    - Souvenir (Als de trein vertrekt)
    - Theep
    - Billielogie (Sometimes enough energy - Twilight story)
    - TeamDerek
    - Wiarda
    - Kaller (Doomed)
    - WillNotLearn
    - Alduin (Little white lie - Paul Lahote + Short stories)
    - Audacity
    - Ahri
    - Utlapa (Stories from a criminal mind)
    - Daemon (The other side)
    - PeaceKeeper (Tomorrow dies today)
    - PercyWood (Wolf moon - Aaron Hotchner)
    - Insurgent
    - Nurgle
    - Nadal
    - Camel
    - Amity (Stand Alone's en meer)
    - Aurorae
    - Katl1


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 14000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de maand krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.


    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven!



    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:21 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kaller schreef:
    (...)

    Is het ook erg als ik wat later begin? Of is dit een eenmalig iets? :') Eerlijk gezegd heb ik nog geen enkel idee voor een verhaal en wil dit keer echt serieus aan iets beginnen.


    Natuurlijk mag je later beginnen (:
    Het is gewoon dat wij allemaal op vrijdag beginnen en als we - na 2 weken - weer op vrijdag zeggen hoeveel woorden we hebben; kunnen we kijken of het doel behaald is.
    Wat je wel kan doen is later beginnen en dan 'bijschrijven', als je begrijpt wat ik bedoel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat ik gewoon mee ga doen met al mijn dagdromen en nog niet uitgewerkte iedeeën, en als het leuk word, zet ik ze misschien wel op Q,


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Zet achter mijn naam dan maar Tomorrow dies today. --> http://www.quizlet.nl/stories/94519/tomorrow-dies-today/
    ik dacht dat je een gewoon url-adres handiger zou vinden :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Frodo schreef:
    (...)

    Natuurlijk mag je later beginnen (:
    Het is gewoon dat wij allemaal op vrijdag beginnen en als we - na 2 weken - weer op vrijdag zeggen hoeveel woorden we hebben; kunnen we kijken of het doel behaald is.
    Wat je wel kan doen is later beginnen en dan 'bijschrijven', als je begrijpt wat ik bedoel.


    Jep, get it! Ik ga wel even nadenken voor een verhaalidee. *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Peacekeeper schreef:
    Zet achter mijn naam dan maar Tomorrow dies today. --> http://www.quizlet.nl/stories/94519/tomorrow-dies-today/
    ik dacht dat je een gewoon url-adres handiger zou vinden :3


    Prima, ik zet hem erbij ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kaller schreef:
    Wanneer beginnen we? :') En ik twijfel nog met welk verhaal ik mee ga doen...


    Je hoeft niet met maar één verhaal mee te doen :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Frodo schreef:
    (...)

    Prima, ik zet hem erbij ^^

    Oké, dankjewel (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mag ik erbij (A)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Mag ik erbij (A)


    Natuurlijk (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Junns schreef:
    (...)

    Je hoeft niet met maar één verhaal mee te doen :')


    Het is meer zoiets van, ik wil iets echt serieus gaan schrijven. Iets nieuws, iets dat er nog niet is. En ik weet niet of ik met één van de verhalen die ik nu heb nog zo ver kom en zoja, welk verhaal ik zou doen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Kaller schreef:
    (...)

    Het is meer zoiets van, ik wil iets echt serieus gaan schrijven. Iets nieuws, iets dat er nog niet is. En ik weet niet of ik met één van de verhalen die ik nu heb nog zo ver kom en zoja, welk verhaal ik zou doen.


    Ga je 'bijschrijven'? :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Natuurlijk (:


    Merci ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    I can almost touch you, almost
    Zet die maar achter mijn naam. En ik ga nog een andere story creeëren speciaal voor SA's voor Q-writers. Ik vind dat het niet in mijn junkstory hoort.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat wordt een hele uitdaging, maar ik wil het wel proberen (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Frodo schreef:
    (...)

    Ga je 'bijschrijven'? :'D


    Waarschijnlijk wel. Ik weet niet of ik het helemaal red, maar ik ga het in ieder geval proberen :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.