• If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison





    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.



    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 7000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.



    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    - Amused
    - Ephesus (Last first kiss - One direction + Mirror on the wall - Harry Styles)
    - Junns (I can almost touch you, almost
    - Memoria
    - Emrys (Long road home)
    - Interceptor
    - Oczy
    - Scientia
    - Petrificus
    - Reid
    - Journalist
    - Koraki (Incendi)
    - Mohawk
    - Gilmore (The tearing)
    - Silverlance
    - Penelopy
    - Lilium
    - Aotearoa (The quest of the human animal)
    - Merrow
    - Souvenir (Als de trein vertrekt)
    - Theep
    - Billielogie (Sometimes enough energy - Twilight story)
    - TeamDerek
    - Wiarda
    - Kaller (Doomed)
    - WillNotLearn
    - Alduin (Little white lie - Paul Lahote + Short stories)
    - Audacity
    - Ahri
    - Utlapa (Stories from a criminal mind)
    - Daemon (The other side)
    - PeaceKeeper (Tomorrow dies today)
    - PercyWood (Wolf moon - Aaron Hotchner)
    - Insurgent
    - Nurgle
    - Nadal
    - Camel
    - Amity (Stand Alone's en meer)
    - Aurorae
    - Katl1


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 14000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de maand krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.


    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven!



    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:21 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I'm already excited!!


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ahri schreef:
    Ik mis nog een hoop rollen. Ik kan niet eerder beginnen dan dat de rollen compleet zijn ;x

    Ik vul er wel eentje in^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dankjewel! Daar zou je me een enorm plezier mee doen!


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Dankjewel! Daar zou je me een enorm plezier mee doen!

    Waar moet ik het invullen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Waar moet ik het invullen?


    Dit topic


    26 - 02 - '16

    ik wil er ook nog wel één in willen vullen als je dat vooruit helpt, als ik weet waar ik moet kijken want ik vrees dus wat blond te zijn op dat vlak xD

    En ik twijfel veel te hard of ik niet m'n avatar fanfic ga gebruiken hiervoor (heb enkel nog het concept en een begin waar ik niet content mee ben) of een compleet nieuw verhaal ga starten wat dus geen fanfic is... Achja, ik heb tot morgen om na te denken wat ik doe ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik hou héél erg van schrijven, maar ik hou dat niet vol. Veel succes voor iedereen die mee doet ^^!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 18:54 ]


    The odds are néver in our favor.

    Merrow schreef:
    ik wil er ook nog wel één in willen vullen als je dat vooruit helpt, als ik weet waar ik moet kijken want ik vrees dus wat blond te zijn op dat vlak xD

    En ik twijfel veel te hard of ik niet m'n avatar fanfic ga gebruiken hiervoor (heb enkel nog het concept en een begin waar ik niet content mee ben) of een compleet nieuw verhaal ga starten wat dus geen fanfic is... Achja, ik heb tot morgen om na te denken wat ik doe ^_^


    In dit topic kan je een rol invullen als je dat wilt


    26 - 02 - '16

    Ahri, kan je niet zelf enkele rollen invullen? Dan kan je ook al verder. Ik weet natuurlijk niet wat je opzet is, het is dus maar een oppering van mijn kant :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ahri, kan je niet zelf enkele rollen invullen? Dan kan je ook al verder. Ik weet natuurlijk niet wat je opzet is, het is dus maar een oppering van mijn kant :3


    Ik heb al een rol ingevuld ;3
    Maar ik vind het net zo leuk als andere mensen rollen invullen omdat iedereen het op een andere manier doet (:


    26 - 02 - '16

    Ik zou het misschien gedaan hebben.
    Als mijn inspiratie niet al een jaar lang weg was en school niet zo druk was D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    @ Amity: nee, dat moet niet (:

    @ Ahri: als je je rollen-topic nu even levendig houdt (gewoon op het forum en hier) dan heb je straks vast genoeg rollen ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Daemon schreef:
    Ik zou het misschien gedaan hebben.
    Als mijn inspiratie niet al een jaar lang weg was en school niet zo druk was D:


    Niet geschoten is altijd mis (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ahri schreef:
    (...)

    Ik heb al een rol ingevuld ;3
    Maar ik vind het net zo leuk als andere mensen rollen invullen omdat iedereen het op een andere manier doet (:


    Azo, ik zal straks m'n best er eens op doen eerst maar eens de kleine op bed krijgen ;)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Frodo schreef:
    @ Ahri: als je je rollen-topic nu even levendig houdt (gewoon op het forum en hier) dan heb je straks vast genoeg rollen ^^


    I hope so


    26 - 02 - '16