• If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison





    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.



    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 7000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.



    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    - Amused
    - Ephesus (Last first kiss - One direction + Mirror on the wall - Harry Styles)
    - Junns (I can almost touch you, almost
    - Memoria
    - Emrys (Long road home)
    - Interceptor
    - Oczy
    - Scientia
    - Petrificus
    - Reid
    - Journalist
    - Koraki (Incendi)
    - Mohawk
    - Gilmore (The tearing)
    - Silverlance
    - Penelopy
    - Lilium
    - Aotearoa (The quest of the human animal)
    - Merrow
    - Souvenir (Als de trein vertrekt)
    - Theep
    - Billielogie (Sometimes enough energy - Twilight story)
    - TeamDerek
    - Wiarda
    - Kaller (Doomed)
    - WillNotLearn
    - Alduin (Little white lie - Paul Lahote + Short stories)
    - Audacity
    - Ahri
    - Utlapa (Stories from a criminal mind)
    - Daemon (The other side)
    - PeaceKeeper (Tomorrow dies today)
    - PercyWood (Wolf moon - Aaron Hotchner)
    - Insurgent
    - Nurgle
    - Nadal
    - Camel
    - Amity (Stand Alone's en meer)
    - Aurorae
    - Katl1


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 14000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de maand krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.


    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven!



    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:21 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    (...)

    Azo, ik zal straks m'n best er eens op doen eerst maar eens de kleine op bed krijgen ;)


    Succes (:


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    (...)

    I hope so


    Als ik tijd heb vul ik er straks ook nog wel eentje in (:

    Aan jullie allemaal: wat denken jullie van word-wars?
    Dat is één bepaald uur waarop we allemaal beginnen met schrijven, voor zoveel mogelijk woorden. Dat mogen er ook meer dan 500 zijn, zodat je al een voorraadje hebt voor de dagen waarop je minder kan schrijven.
    Interesse?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 19:03 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Als ik tijd heb vul ik er straks ook nog wel eentje in (:

    Aan jullie allemaal: wat denken jullie van word-wars?
    Dat is één bepaald uur waarop we allemaal beginnen met schrijven, voor zoveel mogelijk woorden. Dat mogen er ook meer dan 500 zijn, zodat je al een voorraadje hebt voor de dagen waarop je minder kan schrijven.
    Interesse?


    Dat zou echt tof zijn!
    En die word wars is ook wel een goed idee ;3


    26 - 02 - '16

    Ik doe ook mee! Dit moet me gewoon lukken. En die word wars lijken me een heel goed idee. Nu hopen dat ik dan online ben :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Frodo schreef:
    (...)

    Niet geschoten is altijd mis (:

    Da's waar :3.
    Weetje wat:


    Zet mij er maar bij! -is er nog een bepaalde datum dat het begint?-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn topics en waarom sta ik er niet bij? ._.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    We kunnen ook op meerdere uren word-wars houden (:
    Dan kan je kiezen aan welke je meedoet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk alleen niet dat ik de woorden alleen aan mijn story ga schrijven. Ik heb nog een boel ideetjes voor SA's die ik nooit heb uitgewerkt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Daemon schreef:
    (...)
    Da's waar :3.
    Weetje wat:


    Zet mij er maar bij! -is er nog een bepaalde datum dat het begint?-


    That's the spirit!
    We beginnen morgen (:

    @ Peacekeeper: ik was nog niet zeker of je meedeed, ik zet je erbij!

    @ Junns: prima! Als je maar schrijft (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Let's get the creative juices flowing (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik doe mee. Tellen Stand Alones ook?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    Ik doe mee. Tellen Stand Alones ook?


    Alle vormen van schrijven tellen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    ik wil er ook nog wel één in willen vullen als je dat vooruit helpt, als ik weet waar ik moet kijken want ik vrees dus wat blond te zijn op dat vlak xD

    En ik twijfel veel te hard of ik niet m'n avatar fanfic ga gebruiken hiervoor (heb enkel nog het concept en een begin waar ik niet content mee ben) of een compleet nieuw verhaal ga starten wat dus geen fanfic is... Achja, ik heb tot morgen om na te denken wat ik doe ^_^

    Daar zit ik ook een beetje over te dubben. Ik denk dat ik toch een ander verhaal hiervoor ga beginnen, maar dan moet ik nog even wat tijd reserveren voor het uitwerken van een fatsoenlijke verhaallijn. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga gewoon een oud totaal niet afgemaakte verhaal gebruiken, waar ik nu wel ideeën voor heb.
    Alvast succes iedereen!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Iedereen: ik vertrouw wel op jullie eerlijkheid. Wanneer we zeggen hoeveel woorden we per dag hebben geschreven, zeg je dat eerlijk, zelfs al zijn dat er geen. So be it (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien