• If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison





    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.



    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 7000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.



    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    - Amused
    - Ephesus (Last first kiss - One direction + Mirror on the wall - Harry Styles)
    - Junns (I can almost touch you, almost
    - Memoria
    - Emrys (Long road home)
    - Interceptor
    - Oczy
    - Scientia
    - Petrificus
    - Reid
    - Journalist
    - Koraki (Incendi)
    - Mohawk
    - Gilmore (The tearing)
    - Silverlance
    - Penelopy
    - Lilium
    - Aotearoa (The quest of the human animal)
    - Merrow
    - Souvenir (Als de trein vertrekt)
    - Theep
    - Billielogie (Sometimes enough energy - Twilight story)
    - TeamDerek
    - Wiarda
    - Kaller (Doomed)
    - WillNotLearn
    - Alduin (Little white lie - Paul Lahote + Short stories)
    - Audacity
    - Ahri
    - Utlapa (Stories from a criminal mind)
    - Daemon (The other side)
    - PeaceKeeper (Tomorrow dies today)
    - PercyWood (Wolf moon - Aaron Hotchner)
    - Insurgent
    - Nurgle
    - Nadal
    - Camel
    - Amity (Stand Alone's en meer)
    - Aurorae
    - Katl1


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 14000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de maand krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.


    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven!



    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:21 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga met mijn verhaal 'Pressure' hieraan meedoen ;3


    26 - 02 - '16

    Insurgent schreef:
    Moet je het trouwens zelf dagelijks bijhouden?
    Anyway, ik doe mee (:


    Ja (: maar als je bijvoorbeeld morgen 700 woorden schrijft, dan moet je de dag erna er nog maar 300 doen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ahri schreef:
    Ik ga met mijn verhaal 'Pressure' hieraan meedoen ;3


    Als je wilt dat ik de link naast je naam zet, kan je hem hier neer zetten (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wanneer beginnen we? :') En ik twijfel nog met welk verhaal ik mee ga doen...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik posts wel de link in het topic zodra ik ga beginnen ;3


    26 - 02 - '16

    Kaller schreef:
    Wanneer beginnen we? :') En ik twijfel nog met welk verhaal ik mee ga doen...


    Morgen ^^ maar niemand houdt je tegen om vandaag al een voorraadje te beginnen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat ik ga mee doen met mijn nanowrimo verhaal voor dit jaar. [: Dan maak ik dat verhaal gewoon tijdens nano verder af. Weten jullie welk verhaal jullie gaan afmaken en waar het over gaat? Jana is nieuwsgierig. n.n

    Dit is overigens dat van mij;

    Inside my mind
    Olivia is niet het doorsnee meisje zonder problemen. Ze heeft problemen, veel problemen en ze lijkt er geen grip op te krijgen. Net nu ze haar leventje een beetje op de rails lijkt te krijgen, escaleert de situatie. Al jaren lang heeft ze last van stemmetjes, maar ze kan er met niemand over spreken, zelfs niet met haar vriend – Spencer – en houdt het al sinds haar vijftiende angstvallig geheim. Niemand kende Rainey. Nu, nu ze vijfentwintig is heeft ze er genoeg van. Ze wilt niet meer afhankelijk zijn van een stemmetje dat haar verplicht van alles te doen. Al dat ze wil is gewoon eventjes alleen zijn in haar hoofd, normaal zijn, maar ze kan Rainey niet doen stoppen, ze kan het niemand vertellen.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Ik denk dat ik ga mee doen met mijn nanowrimo verhaal voor dit jaar. [: Dan maak ik dat verhaal gewoon tijdens nano verder af. Weten jullie welk verhaal jullie gaan afmaken en waar het over gaat? Jana is nieuwsgierig. n.n

    Dit is overigens dat van mij;

    Inside my mind
    Olivia is niet het doorsnee meisje zonder problemen. Ze heeft problemen, veel problemen en ze lijkt er geen grip op te krijgen. Net nu ze haar leventje een beetje op de rails lijkt te krijgen, escaleert de situatie. Al jaren lang heeft ze last van stemmetjes, maar ze kan er met niemand over spreken, zelfs niet met haar vriend – Spencer – en houdt het al sinds haar vijftiende angstvallig geheim. Niemand kende Rainey. Nu, nu ze vijfentwintig is heeft ze er genoeg van. Ze wilt niet meer afhankelijk zijn van een stemmetje dat haar verplicht van alles te doen. Al dat ze wil is gewoon eventjes alleen zijn in haar hoofd, normaal zijn, maar ze kan Rainey niet doen stoppen, ze kan het niemand vertellen.



    Ik vind je verhaal echt geweldig klinken (: ik doe mee met Zomerhitte, die is nog niet af sinds NaNO


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mwehe, ik had inspiratie dus ik heb al een SA. Woop, woop. Maar morgen ga ik wss beginnen met een kort verhaal. Dus iets van 8 hoofdstukken.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Het team van de BAU, FBI, vindt dat het tijd wordt dat Aaron Hotchner weer liefde vindt. Ze regelen een date voor hem met een vrouw in de dertig die Prentiss kent. Er gaan alleen wat dingen mis tijdens de date en dan wordt er ook nog onthult wie haar vader is. Kunnen ze het overleven? Komen ze er samen uit?


    Weet iemand hier een titel bij?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @PercyWood: Niet meteen, maar het idee is leuk. n.n Hotchner! Ik zal trouwens eventjes nadenken voor je.


    comfort in c h a o s

    Frodo schreef:
    (...)

    Jap!
    We beginnen wel pas morgen, maar als je nu al wilt schrijven... mij best (:


    Zet mij dan maar op de lijst :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Frodo schreef:
    (...)

    Morgen ^^ maar niemand houdt je tegen om vandaag al een voorraadje te beginnen.


    Is het ook erg als ik wat later begin? Of is dit een eenmalig iets? :') Eerlijk gezegd heb ik nog geen enkel idee voor een verhaal en wil dit keer echt serieus aan iets beginnen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Reid schreef:
    @PercyWood: Niet meteen, maar het idee is leuk. n.n Hotchner! Ik zal trouwens eventjes nadenken voor je.

    Dank je. Ik heb ook een idee voor een Reid-verhaal, maar omdat er wel verhalen zijn over Pretty boy en niet over Bossman moest ik wel Bossman doen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil ook wel joinen :Y)

    Waarschijnlijk met mijn NaNo-novel voor dit jaar (Vuur om mee te spelen.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.