• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    [
    1] Okee okee, tja we zullen zeggen dat het door de herfst komt xD
    2] Okee linkje :)
    3] Nope, voor Elena xD
    4] Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Zal ik een deel twee maken van deze quiz?? ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ 1 Ik ga geschiedenis leren
    2 ik ga geschiedenis leren
    3 ik reageer laat
    4 jij wilde reageren dus reageer xD
    5 zou wel een tweede deel maken
    6 kijk naar reacties hierboven
    7 als laatste heb ik niet meer te zeggen en ben dus klaar met punten opnoemen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (1. Herfst is kut, dan wordt ik ziek.:P
    2. Nieuw topic. Alsjeblieft madame.(A)
    3. Elena... ):
    4. Je bent geen wolfje!:P
    En van die quiz, ja!(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Reageer jij nou lekker met Zayn ofz na ges. ik moet ook leren :( snif.... Dankje voor het topic, ik ben sinds groep 7 een beer --' long story, okie dokie :) Deel twee komt er aan, ooit...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik gooi Sienna hier wel even haar bed in.(A))

    Sienna Amelia Lakes.

    Als ik uiteindelijk bij de hotelkamer ben en een hele ruzie met mijn broer heb gehad waarom ik nou ben weggelopen en of ik de kamer binnen mag duw ik hem opzij en ga ik nonchalant op een van de bedden zitten, waarna ik hem strak aankijk en gewoon onder de dekens ga liggen. Ik had geen zin om me om te kleden, ik had vakantie. Pech dus.
    "Sienna..." hoor ik mijn broer nog zachtjes zuchten, maar ik negeer het en doe demonstratief mijn ogen dicht.

    (Opgelost.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Geschiedenis is hopeloos dus reageer wel weer en ga zo wel weer leren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ga reageren]

    (Wat moet je leren voor geschiedenis en welk boek heb je? Misschien kan ik helpen!(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [MeMo--' hebben we havo, havo/ vwo of vwo? op het werkboek staat volgens mij vwo]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Oh wacht we hebben boeken van 3 vwo...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Europa voor de grote oorlog en van oorlog naar revolutie in Rusland...normaal is het makkelijk, maar als je je gedachten er niet bij kan houden is het echt moeilijk)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Idemdito bij mij --'Sterkte daar...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ja jij ook (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Inderdaad toch beter zonder problemen' zeg ik lachend en glimlach even als die zegt dat ik weer speciaal ben. 'Kijk jij snapt het tenminste'zeg ik lachend. 'Ja dat snap ik wel, maar probeer er dan gewoon niet aan te denken, ik heb nog wel een goede afleiding hoor'zeg ik grijnzend en geef hem even een kus. 'Ik ook niet'zeg ik zacht en schud daarna mijn hoofd. 'ik wil naar je blijven kijken'zeg ik zacht en glimlach even. Ik kijk even naar de dekens en laat dan Louis even los om die over ons heen te leggen. Ik pak Louis gauw weer vast en trek hem heel dicht tegen me aan. 'Ik denk dat ik zo inslaap val, dus zodat ik het nog wel kan zeggen, slaap lekker allerliefste boobear' zeg ik met een lieve glimlach en geef een kusje op zijn voorhoofd.Daarna een op zijn lippen en kijk hem daarna aan terwijl ik vecht tegen mijn slaap. Ik gaap nog een keer en voel mijn ogen al bijna dichtvallen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt