• Ik heb vanmiddag kaarten gescoord voor Trey Songz *O*
    Now me is le happy (:
    Ga overigens wel heel veel naar concerten komende maanden:

    November: Cody Simpson
    Januari: Trey Songz
    Februari: One Direction - Londen
    April: Justin Bieber

    Mag eigenlijk geen geld meer uitgeven, maar ja ..
    Anyways, gaan jullie nog naar concerten de komende maanden? (: Of vinden jullie concerten (en het geld wat je er tegenwoordig voor moet neerleggen) kansloos & geldverspillend?

    Waar ik al heen ben geweest:
    Justin Bieber,
    One Direction,
    Skrillex,
    LMFAO & Far East Movement,
    Nicki Minaj
    Neyo,
    Mr Polska




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 20:15 ]


    To infinity and beyond •

    aw my god ):
    Ik wil ook naar Cody Simpson, maar het was meteen uitverkocht binnen 5 minuten? ):
    ja-loers..

    Haha jij noemt dat veel concerten. Je wil niet weten naar wat ik dit jaar allemaal ben geweest. :')
    In ieder geval veel plezier. Bij mij staat Gabrielle Aplin en Papa Roach & Stonesour nog op het programma voor dit jaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga alleen naar concerten van bands of mensen waar ik echt fan van ben.

    Ik ga in mei naar One Direction!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:57 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Pyromancer schreef:
    Haha jij noemt dat veel concerten. Je wil niet weten naar wat ik dit jaar allemaal ben geweest. :')
    In ieder geval veel plezier. Bij mij staat Gabrielle Aplin en Papa Roach & Stonesour nog op het programma voor dit jaar.


    Dit zijn alleen de concerten die nog moeten komen haha! Ik heb afgelopen jaar veel te veel concerten gehad!


    To infinity and beyond •

    1453 schreef:
    aw my god ):
    Ik wil ook naar Cody Simpson, maar het was meteen uitverkocht binnen 5 minuten? ):
    ja-loers..


    Ja klopt! Ik had precies om 10 uur kaarten gekocht, en na 10 minuten was alles weg.


    To infinity and beyond •

    Ik ga nooit naar concerten, ik woon altijd te ver weg.


    Take risks and conquer your fears.

    Neyo schreef:
    (...)

    Dit zijn alleen de concerten die nog moeten komen haha! Ik heb afgelopen jaar veel te veel concerten gehad!
    Ik deed er net 3 in een week. Doet me er aan denken dat ik mijn concertlijstje eens moet updaten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    November: Ed Sheeran
    December: Marilyn Manson. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pyromancer schreef:
    Haha jij noemt dat veel concerten. Je wil niet weten naar wat ik dit jaar allemaal ben geweest. :')
    In ieder geval veel plezier. Bij mij staat Gabrielle Aplin en Papa Roach & Stonesour nog op het programma voor dit jaar.

    Oh. Mijn. God.
    JALOERS.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga waarschijnlijk naar The Script :Y)

    Mwehh, ik wil ook naar concerten. Maar ik heb én te weinig geld én het is altijd te ver weg D:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aragog schreef:
    (...)
    Oh. Mijn. God.
    JALOERS.
    8 december in de Mast en het is nog niet uitverkocht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    December: Muse, in Amsterdam
    zoveel zin in haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind concerten niet kansloos of een geldverspilling maar het is gewoon niet echt iets voor mij. Dus ik denk dat ik alleen naar een 1D concert ga en dat word waarschijnlijk pas volgend jaar.


    Physics is awesome