• Ik heb vanmiddag kaarten gescoord voor Trey Songz *O*
    Now me is le happy (:
    Ga overigens wel heel veel naar concerten komende maanden:

    November: Cody Simpson
    Januari: Trey Songz
    Februari: One Direction - Londen
    April: Justin Bieber

    Mag eigenlijk geen geld meer uitgeven, maar ja ..
    Anyways, gaan jullie nog naar concerten de komende maanden? (: Of vinden jullie concerten (en het geld wat je er tegenwoordig voor moet neerleggen) kansloos & geldverspillend?

    Waar ik al heen ben geweest:
    Justin Bieber,
    One Direction,
    Skrillex,
    LMFAO & Far East Movement,
    Nicki Minaj
    Neyo,
    Mr Polska




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 20:15 ]


    To infinity and beyond •

    Momenteel eerder geldverspillend, maar als ik zelf geld verdien (en meer geld heb om te spenderen) dan wil ik zeker nog wel wat mensen zien ;3 Al denk ik dat dat misschien zelf pas voor gaat zijn als ik ben afgestudeerd en alles, nu ik jong ben ga ik waarschijnlijk eerder naar festivals gaan als ik er het geld voor heb.
    Ik was trouwens eerst wel aanhet plannen om naar Tyler Ward te gaan volgende week donderdag, maar nu.. tja, ik ben net ziek geweest dusja ;s


    effort never betrays you

    Ik vind concerten geweldig :D

    Maar er komen bijna nooit leuke artiesten naar Nederland, tenminste, niet die ik leuk vind :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ík mag misschien naar one direction in 2012(yeah)
    maar voor de rest nee nooit echt een groot concert. papa en mama naar guusje en ik ooit naar nick en simon met 100 jaar scouting maarja. ik vind de kaarten wel erg duur om dat even te doen. en aangezien ik in april 16 word krijg ik veel geld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    ík mag misschien naar one direction in 2012(yeah)
    maar voor de rest nee nooit echt een groot concert. papa en mama naar guusje en ik ooit naar nick en simon met 100 jaar scouting maarja. ik vind de kaarten wel erg duur om dat even te doen. en aangezien ik in april 16 word krijg ik veel geld


    Komt One Direction naar Nederland dan in 2012? Of woon je in België?


    Physics is awesome

    Normaal ging ik naar Usher in januari, maar dat gaat niet door. Geen idee waarom maar ze zeggen dat hij toch nog eind 2013 komt.
    Gelukkig kan ik naar de Believe Tour in april, want dat wil ik van mijn leven niet missen!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Hakuna schreef:
    Normaal ging ik naar Usher in januari, maar dat gaat niet door. Geen idee waarom maar ze zeggen dat hij toch nog eind 2013 komt.
    Gelukkig kan ik naar de Believe Tour in april, want dat wil ik van mijn leven niet missen!


    Nee het gaat niet door vanwege eh, the voice USA! Hij komt eind 2013 inderdaad wel!


    To infinity and beyond •

    Ik ga op 22 november naar Marina and the Diamonds, zo'n zin in!
    Verder ga ik 17 (?) december naar Muse en misschien nog naar London Calling in november.
    Maar er komen niet zoveel leuke artiesten de komende maanden, vind ik


    As travars

    Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik had heel graag in januari naar The Script gewild, maar ik mocht niet. )':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Er staat nog niets gepland, maar dat komt nog wel. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ed Sheeran op 24 november. Maar ik wou ook zo graag naar The xx (22 nov), Daughter (8 nov) en Ben Howard (11 dec). D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Pyromancer schreef:
    (...)8 december in de Mast en het is nog niet uitverkocht.

    OOOOOHMIJNGOD.
    x'D
    Dankjewel! Anders had ik het nooit gezien, hihi.
    Nou, bij mijn lijstje komt dat dus. Misschien. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    11 oktober: Tyler ward
    oktober 2013: Alex Agnew
    =)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik wil naar kamelot maar helaas dan zit ik in spanje :(


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Aragog schreef:
    (...)
    OOOOOHMIJNGOD.
    x'D
    Dankjewel! Anders had ik het nooit gezien, hihi.
    Nou, bij mijn lijstje komt dat dus. Misschien. <3
    Je kan tickets in de fnac kopen en het was iets van 35 EUR dacht ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?