• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Daniël Hudson
    Ik grinnik zachtjes en kijk dan even bedenkelijk "Misschien een beetje" Zeg ik schouderophalend. Ik help haar met haar tent "Maar dat vind ik niet bepaalt.. Erg ofzo.." Zeg ik zachtjes,


    Little do you know

    Matt Jason Hartley
    Ik lach en schud mijn hoofd.
    ‘Nee, ik was niet bang. Het was alleen heel raar, ik bedoel je kan geen vuur in een keer laten verschijnen en zo zag het er toch echt uit. Ongelovig is iets anders dan bang.’

    Blyss Felice Hide
    Ik glimlach terug, ‘mooi zo.’
    Ik kijk hem aan, ik ben altijd erg slecht in het op gang houden van een gesprek.
    ‘Heb je misschien nog iets te vertellen?’ vraag ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sony Aileen
    'Goed. Heeft mevrouw de leiding ook nog een opdracht voor ons bedacht voor vannacht?' zeg ik sarcastisch.Het was niet dat ik Felice niet mocht of zo iets, maar ze was gewoon nog al bazig. Zuchtend kijk ik om me heen, in de hoop dat ze het niet hehoord heeft.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eleonora Luanna Lockwood

    'Ik ook niet' zeg ik met een glimlach. We propen samen de tent weer terug in de tas en nemen dan alles mee naar zijn tent. Ik haal mijn slaapzak en kussen uit de tas en leg die naast die van hem. 'Nou kan mooi zo toch?' Zeg ik glimlachend en kijk hem aan.


    ~

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Uhu" zeg ik dan. "Je schrok ervan" zeg ik dan. "En stel dat ik het wel zou kunnen, wat raar zou zijn.." zeg ik en frons even mijn wenkbrauw "dan zou je wel bang moeten zijn, aangezien ik je dan zo zou kunnen verbranden vanuit het niets" zeg ik dan en ik grinnik even. Hij moest eens weten en een grijns verschijnt op mijn gezicht, maar die kan net zo goed te maken heb met het feit dat ik tegen hem aan het vertellen ben dat ie toch wel een beetje bang en geschrokken was.

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    "Niet dat ik weet" zeg ik dan. "Al denk ik dat sommige geen opdracht nodig hebben van Felice om meteen te beginnen met het wegjagen van de groep" zeg ik dan.

    Alec Marcus Sherwood | Demigod | Apollo
    "Heb je misschien nog iets te vertellen?" vroeg ze. Ik dacht even na en kwam toen tot de conclusie dat ik niets wist om te vertellen. "Niet echt nee," zei ik toen maar, "weet jij nog iets?" Ik keek even rond me en zag dat we midden in het bos stonden, op een open plek.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daniël Hudson
    Ik glimlach "Ja, kan goed" Zeg ik met een glimlach.
    "Maargoed, wat gaan we nu doen?" vraag ik met een glimlachje waarna ik op het luchtbed ga zitten.


    Little do you know

    Sony Aileen
    Een speelse grijns komt op mijn gezicht. 'Vanavond samenwerken? Ik kan mensen weglokken met hypnose. Misschien dat jij diegene dan vast kan maken met sterke boomwortels of zo?' ik glimlach naar hem en voel nog eens aan de lelie. Ik had hem in de groep altijd al wel aardig gevonden, dus wat kattekwaad uithalen stond me wel aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matt Jason Hartley
    'Ik was niet bang, Matt Jasen Hartley is nooit bang, dus ook niet voor een beetje vuur en er bestaat geen 'als' want dat is gewoon onmogelijk, het leek gewoon even zo,' zeg ik en ik haal mijn schouders op.

    Blyss Felice Hide
    Ik schud mijn hoofd waarbij mijn rode krullen vrolijk op en neer dansen. Alec kijkt om zich heen, het valt me nu pas op dat we op een open plek staan.
    'Het is mooi hier,' zeg ik uit het niets.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Oww got to go, band repetitie (:
    Tot vanavond xxx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Alvast nieuw topic (: topic ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik grinnik even. "Als jij het zegt.." zeg ik dan en ik sta ondertussen weer op. "Zullen we maar terug gaan en dit hout afleveren?" vraag ik dan en pak ondertussen mijns tapel met hout van de grond en wacht op Matt.

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ik lach even. "Is goed, misschien weet Elena wat ze vanavond gaan doen, dan kunnen we daar rekening mee houden" zeg ik dan. "En we moeten het niet overdrijven, anders rennen ze allemaal meteen het bos uit" zeg ik dan en ik grijns even.

    Sony Aileen
    Ik lach ook. 'Nee, maar eentje of zo. Dan komt die helemaal paniced bij het kamp terug, en dan zit de rest zo van: Wat de fack, doe niet zo gek.' ik grijns. 'En geloven ze diegene niet, en die wordt dan helemaal gestoord omdat die weet dat het wel waar is.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alec Marcus Sherwood | Demigod | Apollo
    "Het is mooi hier", hoorde ik haar uit het niets zeggen. "Met volle maan is het hier nog mooier," zei ik en moest glimlachen door de gedachte, "dan heeft alles een prachtige, zilverwitte gloed." Ik dacht even na en kwam toen tot de conclusie dat het vannacht volle maan was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ik lach even en knik. "Goed idee" zeg ik dan. "Zullen we zo eens richting dat kamp gaan zodat we alvast een beetje kunnen kijken naar wie ons slachtoffer wordt?" vraag ik dan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt