• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Roww schreef:
    Jason Host
    Ik kijk haar even glimlachend aan "Wat is er?" Vraag ik dan,
    "Heb ik iets verkeerds gezegt of gedaan?" Ik ga even onderwater en kom dan weer boven, dat voelde fijn,,


    Felice Lily Firze
    'Nee, er is niks. Je hebt niks verkeerds gedaan of gezegd. Ik...ik...ik voel me mezelf niet zo op dit moment.' Ik zwem naar de kant en kijk naar de lucht. Mijn hart vertelt me iets waar ik al bang voor was. Of hoopte, eigenlijk.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [okay, veel gemist ;0 iemand Sony meeten?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [okay, veel gemist ;0 iemand Sony meeten?]

    [ik heb alex wel voor sony?]


    xSpookje schreef:
    Matt Jason Hartley
    Ik lach, dat vraag ik me af. Als ik in de buurt ben krijg je geen rust, al helemaal niet bij een spooktocht met allemaal meiden.
    'We zullen zien,' grijns ik geheimzinnig.

    [Kay kay, truste]

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "we zullen zien" zegt hij met een ietwat geheimzinnige grijns. "Je moet wel met iets heel goeds komen wil je mij bang maken" zeg ik dan. "jij scheet al in de broek toen je dacht dat ik dat vuur vanuit het niets had laten verschijnen" zeg ik dan en ik grinnik even.

    xSpookje schreef:
    Blyss Felice Hide
    'Het klinkt of je hier wel vaker bent,' zeg ik.
    'Woon je hier of zo?' vraag ik, 'sorry dat ik je bestook met vragen, ik ben een beetje een nieuwsgierig typje,' geef ik toe.

    Alec Marcus Sherwood | Demigod | Apollo
    "Laat ons zeggen dat ik hier in de buurt woon", zei ik ietwat mysterieus. "En ik vind het niet erg dat je zoveel vragen stelt, ik ben zelf ook een erg nieuwsgierig persoon", zei ik met een glimlach.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [goed hoor :3 Zezit nu ergens achter een boom of zo, en waar is Alex? (en wat is hij, zie hem namelijk niet in lijst staan ;x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mila Smith
    Zodra het meisje bij ons komt zitten, wordt ik compleet genegeerd. Fijn, doe ik eens aardig tegen een heel verlegen persoon, gaat hij me negeren zodra er iemand anders bij komt. Een tijdje luister ik stil naar hun gesprek, maar dan wordt ik er echt gek van dat ik genegeerd wordt. 'Goh, Danny, Eleonora, hoe lang hebben jullie al een relatie?' vraag ik, wetend dat deze twee beide te bang waren om toe te geven dat ze elkaar leuk vonden. Maar zulke arrogante, bitchy opmerkingen kreeg je nou eenmaal als jij mij ging negeren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [pagina 8, 2e post van het rollentopic :p Ze heeft er denk ik overheen gelezen en moet hem er nog bij zitten.

    Hij is een mytisch wezen ;)]

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ik loop terug richting het kamp en zie dan Sony tegen een boom aan zitten en ik laat allemaal mooie bloemen haar heen verschijnen voordat ze doorheeft dat ik er aan kom gelopen.

    Eleonora Luanna Lockwood

    Mijn hart maakt een sprongetje als hij dat zegt. 'M..meen je dat?' Vraag ik blozend. Ik wilde niks liever dan met hem een tent delen. 'Ik zou graag met je een tent willen delen.' Ik bloos nog meer en weet even niet zo goed waar ik naar moet kijken. Het leek wel of Danniël steeds zelfverzekerder werd en ik steeds meer moest blozen.

    [Ik vind je een super gezellige en lieve meid Roww. En totaal niet arrogant. Trek gewoon niks van anderen aan. Anderen moeten eerst zelf maar perfect zijn voor ze anderen kritiek geven :) dat heb ik wel geleeerd (flower)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 11:36 ]


    ~

    Sony Aileen
    Geschrokken kijk ik op als ik ineens allemaal bloemen om me heen zie. 'Alex...' mompel ik als ik hem zie staan. 'Al wat geprobeerd bij die mensen?' ik wijs met mijn duim achteruit. 'Ik bij eentje, maar volgensmij is hij vrij lichtgevoelig als het om "anders" gaat.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    "Alex..." mompelt ze even als ze me ziet staan. "al wat geprobeerd bij die mensen?" vraagt ze en ze wijst naar achteren met haar duim en ik loop naar haar toe en ga ondertussen naast haar zitten. "Ik bij eentje, maar volgens mij is hij vrij lichtgevoelig als het om 'anders' gaat" zegt ze dan. "Nee, ik heb niks geprobeerd," zeg ik dan. "Ik kwam net Elena tegen die hout aan het verzamelen is met een of andere leerling" zeg ik dan. "dus die zal wel wat van plan zijn, zoals altijd" zeg ik dan.

    [Ja, weetje ik zeg altijd: 'There's a story behind every person. There's a reason why they are the way they are. Think about that before you judge someone!'
    Maar velen gaan meteen iemand beledigen op manier van praten of om het uiterlijk. Mensen kijken iemand die geen benen heeft vies na, maar wie weet is die persoon zijn benen wel verloren doordat hij een ander persoon gered heeft? Wij mensen moeten niet zo snel een oordeel klaar hebben liggen. Leer eerst iemand kennen voor je ze veroordeelt]


    Little do you know

    Sony Aileen
    'Ik kwam net Elena tegen die hout aan het verzamelen is met een of andere leerling, dus die zal wel wat van plan zijn, zoals altijd.' ik knik bevestigend en kijk hem even aan. 'T punt is dat als je er zo uit ziet als mij, dat soort dingen een stuk moeilijker gaan...' zeg ik dan. Ik kijk langs de boom naar het groepje mensen, en richt me daarna weer op Alex. Ik zucht. 'Ze worden steeds slimmer, helaas.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jason Host
    Ik kijk haar even vragend aan "Hoe bedoel je?" Vraag ik dan.
    Ze zwom terug naar de kant maar ik bleef gewoon in het diepe zwemmen.

    Danny Hudson
    Geschrokken kijk ik op naar Mila "Uhm.. Sorry.." Zeg ik zacht "Je zei niks.. en.. " Ik zuchtte en keek weer naar Eleonora "Ja, natuurlijk mag je wel bij mij in een tent" Zeg ik grinnikend waarna ik mijn schouders ophaalde "Gezellig, toch?"
    "En Mila.. We hebben geen relatie" Zeg ik dan zeker tegen haar. Waarom moesten mensen altijd meteen zo lullig doen als je niet meer tegen ze praatte? Is ze jaloers ofzo.

    [Allauw x'D]


    Little do you know

    [ziet ze er altijd uit als watergeest???? of kan ze dat zelf veranderen??]

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ik glimlach even. Voor mij was het normaal om haar zo te zien, voor iedereen die bij ons in het kamp woont. "Ze worden steeds slimmer, helaas" zegt ze dan. "niet slim genoeg" zeg ik dan. "De meeste gaan naar gekkenhuizen als ze hier weer weg zijn, omdat ze volgens de mensen allemaal onzin uitkramen over vreemde wezens in het bos" zeg ik dan.

    [ze kan zich veranderen in menselijke gedaante, maar als je haar dan heel stevig vastpakt word ze weer een watergeest]
    Sony Aileen
    Ik lach, maar er zit geen vreugde in. 'Ik hoop het maar. Of eigenlijk hoop ik eerder dat gekkenhuizen niet goed genoeg zijn.' ik kijk omhoog. 'Of dat ze zeggen dat er een bruinharig meisje met blauwe ogen was die ineens in water uiteenviel.' grinnik ik. 'Ja, dat zou leuk zijn.' mompel ik er nog achteraan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.