• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Je hebt droog hout nodig" zeg ik dan en ik pak af en toe een tak de grond af. Ik weet nog dat ik vroeger altijd vuurtjes liet ontstaan vanuit het niets, maar de kinderen keken me dan bang en raar aan, alsof zoiets niet hoorde, nu weet ik ook dat het niet normaal is, en er verschijnt een glimlachje op mijn gezicht bij de herinnering en de bange kinderen. Ik loop naar hem toe en kijk naar het hout in zijn handen en haal er een paar takken tussenuit en gooi die weer weg.

    Eleonora Luanna Lockwood

    Danniël was altijd al best verlegen als het ging om meisjes en ik kon merken dat het nu ook zo was. Als was ik dat zelf ook best wel. 'Ben je verder al klaar met je tent en alles of niet?' Ik wist niet zo goed wat ik wel of niet kon doen en vragen.


    ~

    Matt Jason Hartley
    'Droge takken, oké,' ik begin takken op te rapen, voel of ze droog zijn en voeg ze aan mijn stapel toe die ik op de grond maak.
    'Jij zoekt maar uit welke wel en niet goed zijn,' grinnik ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Liam Peyton Holmes

    Ze schud met haar hoofd op mijn opmerking over de douchekabines. "Van die losse douchekabine's zijn nooit aanlokkelijk." zegt ze. "Dat is zo... Zo bouwvakkerig en ze doen me denken aan de wc-hokjes die je altijd op festivals zijn. "vervolgt ze met een vies gezicht. Hier op grinnik ik zacht, ze heeft wel gelijk. Nu maar hopen dat deze leerlingen iets van hygiene af weten en niet alles onderpissen ofzo. Met jongens weet je het in ieder geval maar nooit. Ik ben ooit ook jong geweest.
    Ze knikt over mijn opmerking en ik zie dat er blosjes op haar wangen verschijnen. "Niet iedere tiener doet aan deks en drank." zegt ze zacht en iets beschaamd. Ze kijkt me niet aan en frunnikt aan het bedelarmbandje rond haar pols. Ik krijg een ietwat verbaasde uitdrukking op mijn gezicht en schud dan snel met mijn hoofd. "Nee, nee. Zo bedoelde ik het ook helemaal niet." zeg ik snel, bang dat ik haar daarmee beledigd heb ofzo. Het laatste wat ik wil is leerlingen nu tegen mij het harnas in jagen. "Ik dacht niet dat jij dat zou doen natuurlijk." vertel ik haar snel en wat onhandig.


    Your make-up is terrible

    [Ik ga, ik kom zo weer terug
    xxxx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Lizor om half 11 moet ik afsluiten, Dus kom snel terug! (:]


    Little do you know

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "is goed" zeg ik met een lach en ik loop verder en ga een paar meter bij hem vandaan lopen om daar wat hout bij elkaar te zoeken. Ik loop naar een boom toe en leg daar de al verzamelde takken even neer zodat ik er niet de hele tijd mee hoef te sjouwen. Dan verschijnen er allemaal bloemen vanuit het niets in het dode hout en ik kijk naar boven en zie Alex in de boom zitten en naar mijn grijnzen. Ik werp even een boze blik op hem en knik even met mijn hoofd richting Matt die gelukkig nog niks doorheeft. Ik verbrand de bloemen tot er niks meer van over is en meteen laat hij weer nieuwe verschijnen. Hardleers. Ik laat een vuur verschijnen op de plek waar hij zit en hij schrikt er zo van dat hij uit de boom valt en ik in lachen uitbarst.

    Daniël Hudson
    Ik kijk even bedenkelijk, "Mijn tas en zo staan al in mijn tent.."
    Zeg ik dan glimlachend "Ik moet alleen nog even iets om mijn luchtbed doen zodat dat wat lekkerder ligt. En dan nog mijn slaapzak uit mijn tas halen" Zeg ik schouderophalend "Maar dat doe ik vanavond wel"
    Mijn tent was voor vier personen, en dat vond ik wel fijn. Lekker de ruimte enzo, mijn vader had een tweepersoons luchtbed voor me gekocht en door dat hele pakket voelde ik me verwend aangezien ik er alleen moest slapen.. Het leek me maar niks, zo alleen in een tent..


    Little do you know

    [Who's alex the flowerpower dude? :'D
    That sounds like a freaking hippy! x'D]


    Little do you know

    Roww schreef:
    [Who's alex the flowerpower dude? :'D
    That sounds like a freaking hippy! x'D]

    [check pagina 8, 2e bericht van het rollentopic ;) Hij is alleen nog niet tussen de personages gezet ;)]

    [OMG! He's sexy :3]


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    'Ik heb net alles al gedaan, dus kan vanavond zo de tent in en slapen.' Ik bekijk Danniël zijn tent en fluit even. 'Zo ruimte zat als ik het zo zie.' Ik glimlach en kijk van de tent naar hem.


    ~

    Daniël Hudson
    Ik glimlach bescheiden "Teveel ruimte voor mij alleen.." Zeg ik zacht
    "Achja, ik ga me iniedergeval niet ergeren dat ik me niet normaal kan omkleden enzo" Zeg ik grinnikend.


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik grinnik even. 'Dat is toch wel een voordeel.' 'Ik heb een éénpersoonstent waar net mijn luchtbed in past, dus ik moet me omkleden terwijl ik op mijn bed sta' zeg ik en lach even.


    ~

    Matt Jason Hartley
    Ik zie het vuur achter me en schrik op.
    'What the hell doe je?' vraag ik met grote ogen, ik loop naar haar toe en bekijk de brandplek op de tak.
    'Deed-deed jij dat nou net?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.