• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Roww schreef:
    [Ja, weetje ik zeg altijd: 'There's a story behind every person. There's a reason why they are the way they are. Think about that before you judge someone!'
    Maar velen gaan meteen iemand beledigen op manier van praten of om het uiterlijk. Mensen kijken iemand die geen benen heeft vies na, maar wie weet is die persoon zijn benen wel verloren doordat hij een ander persoon gered heeft? Wij mensen moeten niet zo snel een oordeel klaar hebben liggen. Leer eerst iemand kennen voor je ze veroordeelt]


    [Ik ben het helemaal met je eens meid :)]


    ~

    Eleonora Luanna Lockwood

    Geschrokken kijk ik ook naar Mila. 'Sorry.' Ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen. Ik dacht dat ze ook verlegen was. Dan wend ik mijn blik weer op Danniël. 'Wil je me zo helpen dan?' Vraag ik. 'Mijn spullen even
    ophalen en de tent weer afbreken.' Ik bloos even als hij zegt tegen Mila dat we geen relatie hebben.


    ~

    Mila Smith
    Als ze me beide geschrokken aankijken en sorry zeggen, zucht ik even, misschien had ik niet gelijk zo moeten doen. Maar als Eleonora me vervolgens weer negeert rol ik even geïrriteerd met mijn ogen. 'Weet je, ik had verwacht dat júíst jullie mij niet genegeerd hadden' zei ik 'Omdat jullie weten hoe het is als mensen je negeren en gewoon gezellig met zijn tweeën een gesprek hebben terwijl je er doelloos naast zit...' Maar blijkbaar ging ook bij deze mensen alles om status. Mensen buiten je groepje negeer je en mensen met wie je al om gaat, daar blijf je mee om gaan...


    Keep your head up, keep your heart strong

    RememberYoux schreef:
    [ze kan zich veranderen in menselijke gedaante, maar als je haar dan heel stevig vastpakt word ze weer een watergeest]
    Sony Aileen
    Ik lach, maar er zit geen vreugde in. 'Ik hoop het maar. Of eigenlijk hoop ik eerder dat gekkenhuizen niet goed genoeg zijn.' ik kijk omhoog. 'Of dat ze zeggen dat er een bruinharig meisje met blauwe ogen was die ineens in water uiteenviel.' grinnik ik. 'Ja, dat zou leuk zijn.' mompel ik er nog achteraan.


    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ze lacht, maar het is niet gemeend. "Ik hoop het maar. Of eigenlijk hoop ik eerder dat gekkenhuizen niet goed genoeg zijn" zegt ze en ze kijkt even omhoog. "Of dat ze zeggen dat er een bruinharig meisje met blauwe ogen was die ineens in water uiteenviel" en ze grinnikt even. "Ja, dat zou leuk zijn" mompelt ze even en ik laat een mooie lelie in haar hand verschijnen en glimlach even. De lelie staat voor puurheid en zachtheid, al betwijfel ik dat ze dat weet.

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik zucht zacht en kijk haar aan. 'Niemand negeert je, ik heb net sorry gezegd en ik gaf nu antwoord op Danniël.' 'En we weten inderdaad hoe het is om genegeerd te worden.' Ik zucht zacht. 'Sorry oke?' Ik kijk haar aan.


    ~

    Daniël Hudson
    Ik zucht diep en kijk Mila spijtig aan "Sorry.. Maar.. Je zegt gewoon niet zoveel.. En ik weet niet hoe ik je nu in het gesprek moet voegen? Dat is best moeilijk weetje.." Zeg ik zacht, Het was niet leuk als iemand je vertelde dat je die persoon aan het negeren was,


    Little do you know

    Mila Smith
    'Je was met mij aan het praten en ineens komt iemand die je kent erbij en kom je mij volledig negeren' antwoord ik op Daniël 'En waarom kom je in hemelsnaam bij twéé mensen zitten en praat je dan maar tegen één van hen?' vervolg ik tegen Eleonora 'Zoiets heet negeren...'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Eleonora Luanna Lockwood

    'Ik zeg net dat het me spijt en dat ik niet wist wat ik moest zeggen op die relatievraag van je omdat Danniël daar al antwoord opgaf.' Ik kijk haar zuchtend aan en weet verder niks te zeggen.


    ~

    Arya Raven Hale
    Holmes zucht. 'Ja, dat heb jij daarnet gedaan. Je zei dat mijn tent lelijk was en schopte hem, weet je nog?' zegt hij op een zachte, sarcastische toon. 'Net zoals je me een creep noemde die je ontvoerde, of één van je broers loservrienden,' voegt hij er achteraan waarna hij naar de grond kijkt. Ik kijk hem fronsend aan. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik dat heb gezegd. 'Sorry dat ik je zo ruw vast pakte en door elkaar schudde, ik was gewoon boos... Ik wilde je niet pijn doen. Het spijt me echt daar voor,' zegt hij gemeend. Hij kijkt weer op en ik bijt op mijn lip als ik zijn gekwetste blik zie. Wat ik ook heb gezegd, het was niet heel aardig aan zijn gezicht te zien. 'Sorry...' zucht hij. Hierna loopt hij naar zijn ingestorte tent. Stilletjes kijk ik toe hoe hij een hopeloze poging doet zijn tent weer overeind te kijken. Hij sleept zijn spullen er onder vandaan waarna hij nog een poging doet, die ook mislukt. Als hij de kapotte tent kwaad oprolt begin ik me behoorlijk schuldig te voelen, volgens mij was die tent belangrijk voor hem. Aarzelend loop ik naar hem toe maar op een paar meter afstand blijf ik staan, nog steeds bang voor zo'n boze uitval. 'Meneer Holmes?' begin ik voorzichtig. 'Het spijt me echt heel erg van uw tent, maar ik kan me niet herinneren dat ik iets gedaan waardoor die kapot ging'. Ik bijt weer op mijn lip en houd mijn blik op de grond gericht, omdat ik hem nu niet aan durf te kijken. 'En het spijt me van dat ik heb gezegd dat u een creep bent of één van de loservrienden van mijn broer,' vervolg ik met een lichte frons op mijn gezicht. 'Maar dat kan ik me ook niet herinneren,' zucht ik. Ik twijfel even en kijk dan toch op. 'U mag anders wel in mijn tent slapen, dan slaap ik wel in de open lucht'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila Smith
    Als Eleonora zegt dat ze geen antwoord gaf omdat ze niet wist wat ze op mijn opmerking moest zeggen trok ik verbaasd mijn wenkbrauwen op. 'Daarvoor negeerde je mij ook al, meid, vanaf het moment dat je bij ons kwam zitten' antwoordde ik. 'Maar ga lekker klef doen joh, zo samen. Negeer mij maar, dan snap ik in ieder geval waarom iedereen jullie negeert. Jullie nemen nieteens de moeite om tegen iemand anders normaal te praten' vervolg ik, waarna ik op sta en weg loop. Sukkels...

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:32 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Daniël Hudson
    "Mila..!" Roep ik haar nog geschrokken na, maar ze liep al weg. Ik zuchte diep, "Oke.. Maargoed.. Laten we jou spullen dan maar gaan halen?" Zeg ik dan schouderophalend tegen Eleonora.


    Little do you know

    Liam Peyton Holmes

    "Meneer Holmes?" hoor ik een voorzichtige stem, waar door ik op kijkt. Het is Arya weer, ze staat op een paar meter afstand te kijken. "Het spijt me echt heel erg van uw tent, maar ik kan me niet herinneren ik iets gedaan waardoor die kapot ging." Ze bijt op haar lip en houd haar blik op de grond gericht. Ik kom overeind en kijk naar haar. "En het spijt me van dat ik heb gezegd dat u een creep bent of één van de loservrienden van mijn broer." vervolg ze met een lichte frons op haar lieflijke gezichtje. "Maar dat kan ik me ook niet herinneren." zucht ze. Ze lijkt te twijfelen maar kijkt dan toch op naar mij. "U mag anders wel in mijn tent slapen, dan slaap ik wel in de open lucht."
    Ik schud met mijn hoofd en doe een aantal stappen dichterbij, maar blijf op een gepaste afstand van haar staan. "Het is al goed, meis." zeg ik op een zachte, zo vriendelijk mogelijke toon. "Blijf jij maar in je eigen tent, ik zoek wel iets om te slapen vanavond. Morgen haal ik wel een nieuwe tent in de winkel. Komt goed." glimlach ik bemoedigend naar haar. "Trouwens, hoe kan het dat je het niet meer herinnert?" vraag ik dan aan haar, met een opgetrokken wenkbrauw en ik kijk haar onderzoekend aan. Loog ze om het goed te maken of meent ze het?


    Your make-up is terrible

    mismi schreef:
    (...)

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ze lacht, maar het is niet gemeend. "Ik hoop het maar. Of eigenlijk hoop ik eerder dat gekkenhuizen niet goed genoeg zijn" zegt ze en ze kijkt even omhoog. "Of dat ze zeggen dat er een bruinharig meisje met blauwe ogen was die ineens in water uiteenviel" en ze grinnikt even. "Ja, dat zou leuk zijn" mompelt ze even en ik laat een mooie lelie in haar hand verschijnen en glimlach even. De lelie staat voor puurheid en zachtheid, al betwijfel ik dat ze dat weet.


    Verrukt kijk ik naar de lelie die in een versneld tempo in mijn hand opbloeit. Glimlachend kijk ik Alex aan, met een glinstering in mijn ogen. Ik kijk weer naar de lelie, die op een vreedzame manier over mijn hand dobbert. 'Dankje. Hij is mooi.' fluisterde ik. Dit was wel gemeend. Ik pak de lelie op en leg het voorzichtig in mijn haar, waar het rustig binnen een bepaalde plek blijft drijven. Het fijne van mijn waterlichaam was dat ik het onder controle had.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik kijk zuchtend Mila na. 'Ze zei zelf ook niks, wat moet ik dan zeggen?' Ik sta op en trek Dannieël mee naar mijn tentje. Ik trek de rits open en haal mijn tas eruit. Het luchtbed laat ik leeg lopen en stop het terug in de verpakking. 'Doen wij klef?' Vraag ik opeens en kijk hem aan.


    ~

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ze kijkt me glimlachend met een glinstering in haar ogen aan en dan kijkt ze weer naar de lelie. "Dankje. Hij is mooi" fluisterd ze en ze pakt de lelie op en legt die voorzichtig in haar haar, waar het rustig op een bepaalde plek blijft drijven. De Lelie past wel bij haar, zowel qua betekenis, maar ook vanwege het feit dat het een waterplant is.