• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ik ga slapen. Ben behoorlijk moe. Tot morgen(K)]


    ~

    Daniël Hudson
    "Je mag ook wel bij mij intrekken hoor" Zeg ik grinnikend "Mijn luchtbed is toch veel te groot voor één persoon" Zeg ik schouderophalend.
    Ik begon de verlegen Danniël kwijt te raken, dat was fijn..


    Little do you know

    [ByeByee ××
    Tot morgen (:
    Ik ga ook zo off,,]


    Little do you know

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "What the hell doe je?" hoor ik dan ineens achter me en ik werp echt een dodelijke blik richting Alex. Hij komt deze kant opgelopen en ik draai me naar hem om. "Deed-deed jij dat nou net?" vraagt hij dan een beetje ongelovig en al kijkend naar de brandplek op de tak. "Hoe moet ik dat gedaan hebben dan?" vraag ik. "Je kan toch niet zomaar een vuur laten verschijnen" zeg ik dan.

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    De jongen heeft een deel meegekregen, al weet Elena zich meestal wel uit dat soort situaties te redden. Ik sta ondertussen op en klop mijn kleren af. Op mijn kleren is geen brandvlekje te vinden, waarschijnlijk omdat het niet haar bedoeling was mij pijn te doen, maar me alleen maar te laten schrikken.

    Stephani Johnson||Vampire
    Ik liep doelloos rond door het bos, ik verveelde me kapot.
    "Iemand die mij uit mijn verveling kan redden?" Vraag ik zeurend aan niemand in het bijzonder. Waarschijnlijk werd ik niet gehoord, maar het was het hopen waard?

    [Iemand voor Stephani? (:]


    Little do you know

    Matt Jason Hartley
    'Hoe kwam dat vuur er dan?' vraag ik ongelovig, 'dat komt niet zomaar uit de lucht vallen ofzo, dat moet je aangestoken hebben. Heb je een lucifer bij je? Nee dat kan ook niet, dat brand niet zo in een keer.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Arya Raven Hale
    'Nee, nee. Zo bedoelde ik het ook helemaal niet,' zegt Holmes snel. 'Ik dacht niet dat jij dat zou doen natuurlijk,' meldt hij wat onhandig. Ik frons lichtjes en weet niet echt hoe ik dit op moet vatten, of hij mij gewoon geen type vindt die daar aandoet of dat hij vindt ik niet aantrekkelijk of mooi genoeg ben om “het” al gedaan te hebben. Ik zucht zachtjes en bijt op mijn lip. 'Ik ga maar even het bos verkennen of zoiets,' mompel ik zacht. Voor een paar seconden kijk ik Holmes aan waarna ik mijn ogen weer neersla. Dan rits ik mijn tent open en pak mijn ipod plus mijn tekenblok en wat potloden. Hierna rits ik mijn tent weer dicht. De ipod hou ik in mijn hand geklemd en het tekenblok heb ik tegen me aangedrukt. 'Ik zie je zo misschien wel weer'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    "Ik was aan het spelen met gas en een aansteker" zeg ik dan maar. "Ik spoot voor me uit met de gasfles en hielt een aansteker eronder en toen kwam er dus een soort van vuurbal en ik schrok ervan en toen viel ik uit de boom" zeg ik en ik haal mijn schouders op. Ik loop naar de plek waar ik neerkwam en haal tussen de bladeren een kleine gasfles en een aansteker en hou ze even omhoog.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:42 ]

    Matt Jason Hartley
    Ik kijk hem raar aan.
    'Uh okay dan,' zeg ik, 'kennen jullie elkaar?' vraag ik aan Elena en de jongen.
    'Want jij zit ook niet in onze klas.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Owkaay! Ik moet offline..
    Ik heb al een halfuur gerekt nu :')
    Maargoed,
    ByeByee ××
    Loveyou All! <33
    ByeBye Peoplelolos :')
    Ben er morgen weer (:]


    Little do you know

    Liam Peyton Holmes

    Ze fronst lichtjes, ik vraag me af of ik nu iets fout hebt gezegd of niet. Kan je het verkeerd opvatten? Daarna zucht ze zachtjes en bijt ze op haar lip. "Ik ga maar even het bos verkennen of zoiets." mompelt ze zacht. Voor een paar seconden kijkt ze mij aan waarna ze haar ogen weer neerslaat. Daarna ritst ze haar tent open en pakt ze wat spullen eruit. Ik wacht nogal ongemakkelijk en leun van mijn ene op mijn andere been. Hierna ritst ze haar tent weer dicht. Ik zie dat ze een ipod in haar hand houd en een tekenblok tegen zich aan heeft gedrukt. "Ik zie je zo misschien wel weer." zegt ze.
    Ik knik iets en kijk wat om mij heen voor ik weer naar haar kijk. Ik weet niet of ik nu mijn excuses moet aanbieden voor die opmerking of niet, of ze het nou slecht op vat of niet... Ik ben sowieso al niet goed bij meisjes, laat staan als ze leerlingen zijn. Dan word het al helemaal awkward. "Eh ja, doe je voorzichtig en let je op dat je niet te ver gaat?" zeg ik lichtelijk bezorgd. "En... sorry als mijn opmerking van daarnet beledigend of zo iets overkwam... Zo bedoelde ik het in ieder geval niet." vervolg ik snel.


    Your make-up is terrible

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik kijk weer naar Matt. "Ja wij kennen elkaar" zeg ik dan. "hij is een vriend van mij en kampeert met ons mee" zeg ik dan en ik informeer zo meteen Alex over het ideetje dat we ook aan het kamperen zijn. "We kennen elkaar te goed, te lang..." zegt hij en knikt en grijnst even. "Maar ik ga weer.. Iemand moet het avondeten vangen en klaarmaken" zegt hij met een grijns. "Tot straks" zegt hij en ik glimlach even. "tot straks, brand het bos niet af" zeg ik dan nog en ik draai me weer om naar Matt en Alex loopt weer weg. "sorry, hij speelt soms wel eens met vuur" zeg ik dan.

    Matt Jason Hartley
    Ik lach.
    'Dat heb ik gemerkt,' zeg ik terwijl ik weer verder ga met het verzamelen van takken, wat een apart geval is die jongen zeg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ben ik arrogant?
    Volgens mij niet, of wel?
    Velen noemen me zo dus het zal wel zo zijn dan?
    Leuk om zo genoemd te worden terwijl je je best doet om jezelf te veranderen..]
    [Maargoed.. ik ga maar offline, mijn aanwezigheid word zowat nergens geappriceerd dusja ..
    ByeBye People]


    Little do you know

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik lach even en begin weer te lopen en ga net als Matt verder met het verzamelen van takken. Als ik mijn armen weer vol heb loop ik weer naar de boom waar ik net wat takken heb neergelegd en leg deze erbij. "Hoelang blijven jullie hier?" vraag ik dan en ik ga op de grond tegen de boom zitten.