• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Ik liet mijn ogen even over de omgeving gaan.
    Ik kon vanaf hier elk groepje in de gaten houden, ik grijns even en spring dan van de 75 meter hoge berg af, als ik bij de 30 ben laat ik de zwarte vleugels weer tevoorschijn komen.
    Ik vlieg net vlak boven de grond weer omhoog en grijns eventjes.
    Bij de rivier laat ik ze verdwijnen waarna ik in het water duik, ik zwem iets onder water waarna ik mijzelf even op de bodem tot rust laat komen.

    Lynn

    'Ík heb het gevoel dat er iets ergs gaat gebeuren. Ik heb steeds nachtmerrie's en steeds wordt ik wakker gemaakt door een gevoel. ik schrik dan en dan is er niks dat mij wakker heeft kunnen maken.' ik begin te snikken. 'Het heeft vast te maken met de opdracht die we moeten doen. Het is misschien te veel voor je. En dan nu ook nog met Kane. Het komt allemaal op je af en het is te veel. Je hebt echt rust nodig'zegt hij met zijn lieflijke stem.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Max
    Toen ik de volgende ochtend wakker werd bleef ik stil liggen met een stralende glimlach op mijn gezicht. Gister was veel beter uitgepakt dan ik had durven dromen. Voor mijn gevoel kon ik alles aan. Ik gaf hem een kus op zijn kruin en wachtte op zijn reactie. Hij was toch zo schattig als hij sliep.


    Bowties were never Cooler

    Kane
    Ik zie dat mama verdrietig is en ga bloemetjes plukken. Ik vind hele mooie en die geef ik aan mama. 'Omdat lief is nana' zeg ik, en ik spreid mijn armen voor een knuffel. Mama vind dat heel erg fijn en ze laat me toe in haar armen. Ook papa doet mee met de knuffel en nu zijn we een gelukkig gezinnetje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (oouh wat schattig!)

    Lynn

    'Ga jij maar lief spelen' zei Jack en hij ging naast me liggen. Ik zie Kane spelen met de wolfjes. Jack had gelijk volgens mij was er iets tussen hem en de wolfjes.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:09 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Sorry OTL ik was gister de hele dag weg)

    Hester

    Nathan bouwt de hut. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, dus ik ga er een beetje ongemakkelijk bij staan. Waarom is het zo moeilijk om me hem te communiceren? Was het wel een goed idee om samen met hem te gaan? Ik zucht als ik tegen de boom aan ga zitten. Het ziet er prachtig uit, de uitgeholde boom enzovoorts. Na een tijdje vliegt Nathan weg. Ik vlieg naar het water en doe mijn kleren uit. Ik zak langzaam in het water en ga lekker in op de bodem zitten. Het is best warm, dus ik sluit genietend mijn ogen. Als ik een tijdje later mijn ogen open doe, zie ik nog net een groot gestalte vliegen vanaf de berg. Zal wel een vogel zijn, denk ik terwijl ik mijn ogen weer sluit.

    (Als iemand het durft om naar mij toe te komen, dat is echt fout xd )

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:03 ]

    Kane

    'Itte paten kunne wolfje en welpje' zeg ik, en ik zeg tegen welpje dat hij stil moet zijn. poesje valt welpje aan en dat vind ik niet leuk. 'poesje foei' zeg ik in mensentaal, poesje kan geen diertjestaal, wolfjestaal.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sorry, ik was ook weg.]

    Leya

    We keken allebei naar waar het geluid vandaan kwam, maar alles leek goed te komen. "Dus, een hut op de grond. Laten we proberen een bijl te maken om hout te hakken. Ik klim een beetje door de bomen, op zoek naar een geschikte tak, terwijl David een geschikte steen zoekt. Ik kom terug met een stevig stukje hout en zie dat David met een andere steen de geschikte steen scherp probeert te maken. "Oh, hoe komen we nu aan touw om het aan elkaar vast te maken?" zeg ik.

    [Sorry als ik David te veel bestuurde. Is dat erg?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lynn

    'Ik heb gewoon geen zin in het gezeur van hoe gaat ie en je moet rust nemen. Ik hou er niet van.' Ik sta op en ik spring van onze hut af en ik ga naar Kane. 'Zullen we even water halen?' vraag ik en ik pak zijn hand. Ik loop samen met Kane naar het water en ik realiseer me dat ik te bot deed tegen Jack. Dat had hij niet verdient. Ik maak het zo wel goed, hou ik in mijn achterhoofd. Ik zie Hester. Zodra ze me ziet begint ze te glimlachen. Ze loopt direct naar Kane. aleen ik zie dat er iets dwars zit bij haar.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Uhhhmmmmmmm, is Hester nu niet naakt? xD xD xD Sorry.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Hester

    Ik had me snel aangekleed toen ik wat hoorde. Het is Lynn met een klein jongentje. 'Hey, wie is deze kleine boef?' zeg ik terwijl ik lachend door de krullen woel van het jongentje. Ik probeer mijn twijfel te onderdrukken, niemand hoeft het te weten.

    (Whaha nee marjo heb het al opgelost xd dat dacht ik ook toen ik dat las van Elise xd)

    Jack

    Ik loop naar Lynn die aan het praten is met Hester. 'Hey' zeg ik, en ik ga beschermend naast Kane en Lynn staan, en pak Kane op. Het is niet zo dat ik Hester niet vertrouw, maar het voelt gewoon fijner zo, dit is mijn gezinnetje. Mijn vriendin en mijn zoon.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    'Dit is Kane' zei ik. 'We hebben hem gevonden. Hij is ongeveer twee jaar en we hebben besloten hem op te voeden.' Ik kijk naar Jack en Kane. 'Hij had een wolfje bij hem en dit wolfje. ik tik het wolfje aan dat Kane strak in zijn armen gesloten heeft. Ik zie Baylor beschermt achter Jack staan.'O daar is hij, eeh, ze bedoel. Jack heeft heb Baylor genoemd.' Ik glimlach naar Hester. NU pas besef ik dat er wel heel veel gebeurt is in een paar dagen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hester

    Mijn mond valt open. Ze hebben gewoon een gezin. De tranen branden in mijn ogen, maar ik knipper ze snel weg. 'Wat leuk' zeg ik quasi-gemeend. Ik ben wel blij voor ze, maar het zeg alleen maar een groter vraagteken bij Nathan en mij. Moesten wij ook een gezin stichten? Wat als hij dat nou niet wou? Als ik niet goed genoeg was en ik helemaal alleen overbleef? Ik kijk naar het vrolijke gezinnetje. Jaloezie overspoelt me.