• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Yumi is een meisje)
    Lynn

    Ik pak het vlees aan en eet het op. Het was heerlijk. We keken naar Yumi en Warrior de schattig aan het doen waren. Ik legde mijn hoofd op de schouder van Jack. 'Wat zijn ze lief he?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Max
    Ik voel hem oncomfortabel worden, dus ik laat hem maar weer los. "Sorry. Ik dacht dat je dat misschien wel nodig had. Je leek zo bang en verdrietig." Ik keek even naar de jongen naast me. "Ik vind het nogsteeds raar iemand te veroordelen om zijn ouders. Ik heb ze zelfs nooit gekent. Nooit. Zelfs niet als baby."


    Bowties were never Cooler

    (wie is er nog vrij voor een team met mij? Om een hut te maken?)


    I think I'm losing what's left of my minbd

    (Leya is nog wel vrij)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    David

    Iedereen heeft al groepjes gemaakt en loopt weg om dingen te verzamelen. Ik zie dat Leya nog aan de andere kant van het kamp staat. "Hey, wil je misschien met mij een team maken? Om een hut te maken?"


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Jack

    'Ja, liefde hangt in de lucht.' zeg ik, en ik grinnik een beetje. Warrior en Yumi zijn weer wakker geworden door dat Warrior iets hoorde. Yumi hoorde het ook en nu zijn ze op zoek, en ik zie het al, et is een egel. Ook de beestjes hebben de egel gevonden. Nu proberen ze de egel op te eten en te doden, maar dat lukt niet echt, de stekels doen pijn. Uit eindelijk blijt Warrior het schild kapot en Yumi pakt het egeltje eruit. Trots komen ze de buit aan ons laten zien. 'Jaaaa! Goed zo Warrior!' prijs ik hem, en Warrior kijkt vrolijk uit zijn ogen.



    Mathijs Tyler Cooper

    'Dat is echt rot voor je' zeg ik terwijl ik hem recht in zijn ogen kijk. Mijn voornemen van net heb ik helemaal de wind in geblazen, ik ben wèl verliefd geworden. Ik wil het niet, niet nu. Ik snap niet hoe ik in een kwartier verliefd ben geworden. 'Sorry, misschien vindt je het een rare vraag, maar ben je gay, bi of hetro?' vraag ik, en ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max
    Ik haalde mijn schouders op. "Guess so. Ik heb nooit beter geweten." Ik haalde een hand door mijn haren en wilde weer bijna gaan slapen toen hij opeens die vraag liet vallen. Ik keek hem even verbaast aan. "Het geeft niet." Stelde ik hem gerust. "Ik ben bi." Ik glimlachte even. Deze jongen was echt heel schattig, maar ik durfde niet voor hem te vallen. Mijn hart was al te vaak gebroken.


    Bowties were never Cooler

    Lynn

    Ik lach om Jack die begint te juichen omdat Warrior een egel heeft gevangen. 'Ok, ik ga zwemmen. Ga je mee? anders ga ik alleen.' Ik pak mijn drinkfles en neem een slokje.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack

    'Ja, ik ga mee' zeg ik, en ik doe meteen mijn shirt uit, ik ben het gewend om met natte kleren rond te lopen. Ik klim van onze boom naar aan andere, en van die naar weer een andere, tot dat ik boven het water hang. Ik probeer zo ver mogelijk te komen via een hele dunne tak. Natuurlijk val ik snel, maar dat was juist de bedoeling. Ik zie dat Lynn, die niet zag dat ik boven het water hing, schrikt. Ze ziet ook niet dat ik aan een tak eronder hang. Klaar om haar naar beneden te trekken.



    Mathijs Tyler Cooper

    'Het spijt me maar, vind je het erg dat ik echt heel erg hopeloos verliefd op je ben?' vraag ik aan Max. Ik kijk hem recht in zijn mooie ogen, zijn hele mooie ogen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max
    Ik keek hem aan in zijn 2 stralende ogen. Ze waren zo mooi. "Eigenlijk niet. Maar ik wil niks haasten, okey. Mijn hart is te vaak gebroken." Ik zuchtte zacht en legde mijn armen weer om hem heen.


    Bowties were never Cooler

    Lynn

    Ik schrik van Jack die raar aan het doen is en ik probeer snel weg te zwemmen maar ik ben te laat. Jack duwt mij naar beneden en hij klamt zijn armen strak om mij heen. Ik probeer weg te spartelen maar het lukt niet.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:11 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    'Ik hou van je' zeg ik fluisterend, en ik druk mijn lippen in haar nek.
    (sorry voor het. Korte stukje, ik kan echt niks bedenken...)

    Mathijs Tyler Cooper
    'Sorry, het spijt me. Ik ken het gevoel, ik wordt gewoon te snel verliefd.' leg ik uit, en ik denk dat hij het verkeerd gaat op vatten. 'ik bedoel dat ik al te vaak verliefd ben geweest, maar dit is anders' voeg ik eraan toe, en ik leg mijn hand op zijn wang.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik draaide me om en ik keek in zijn prachtige ogen. Ik kon niet ontkomen aan het moment. 'hoe vaak moet je dat nog duidelijk maken? Natuurlijk hou ik ook van jou. Exht waar, ziels veel.' En ik gf hem een hele lange kus en ik sloeg mijn armen om hem heen. De kus stopte pas toen we omvielen in het water.mtoen we boven kwamen moesten we proesten van het lachen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:21 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack

    Ik krijg de slappe lach en zie ik dat Max goede vriendjes aan het worden is met die Mathijs. 'Zo zo, het crimineelszoontje heeft sjans!' fluister ik in Lynns oor. Ik kijk heel erg boos naar de jongen, ik ken hem persoonlijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Sorry, ik ga even reclame maken, maar ik heb een nieuwe RPG, en ik zoek nog mensen. Het gaat over een oorlog en spionnen, misschien lijkt het je gewoon een reclame de link is http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143661&page=2)


    Spoiler alert: you will save yourself