• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    Ik probeer een ander onderwerp aan te snijden dus ga ik het hebben over de hut. 'Ik denk dat er drie goede hutten zijn. De eerste is de boomhut, ik denk dat die het veiligst is. De tweede de hut die tegen een boom aan staat, die slaapt lekker. En voor de laatste moeten we een grot zoeken, dat is lekker makkelijk' leg ik uit, en ik zou willen dat ze de boomhut kiest. Ik moet er niet aan denken dat ze wordt vermoordt terwijl ik slaap...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    'Doe de boomhut maar. Ik wou er altijd al een sinds ik klein was.' en nu heb ik een boomhut en een vriendje tegelijk het leek wel een droom. 'zullen we dan maar?"


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    Ik knik en loop het bos in. Ik vind twee bomen die precies goed staan. Van een stevige tak en een scherpe steen -puntiger gemaakt door mijn mes- maak ik een bijl en begin wat bomen om te hakken. Die bomen hak ik weer doormidden om planken van te maken. 'Kan je helpen met ze in de boom te leggen?' vraag ik als ik klaar ben. 'De hut moet ergens daar komen' zeg ik, en ik glimlach. 'Ik hou van je' zeg ik, en ik druk mijn lippen even op haar wang.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Hij keek me zo lief aan. Ik wist het zeker. Om het te bevestigen zei ik:'Ik hou ook van jou' ik pakte een van de bomen en ik legde ze op de plaats waar onze hut zou komen. Ik hoopte dat we droog zouden zitten vanavond anders was het koud en dan moeten we dicht tegen elkaar aan liggen. Niet dat dat erg is. We moesten de bomen aan elkaar binden dus ik pakte het touw dat ik gevonden had. Waarschijnlijk had het gedient als val voor een dier. Jack hielp me en nadat we klaar waren gingen we op de bomen liggen om uit te rusten. Hij kwam dicht naast me liggen en ik gaf hem een kus. Ik wist dat het echt was.ik hield van hem.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 0:04 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Max
    Ik klom uit de bus, die achter me wegsjeesde toen ik er nog maar net uit was. Wat was dat nou weer?! Ik haalde een hand door mijn haren en liep van de weg het bos in. Het was al aan het schemeeren en ik wist dat ik in ieder geval vuur moest maken voor het echt donker was. Ik hoorde na een aantal honderd meter wat gescharrel. Ik zag een hertje lopen bij een stroompje. Ik liep er zacht naartoe. Dit was een perfecte plek om kamp op te zetten. Terwijl het hertje daar dronk maakte ik vuur en begon ik aan een simpel hutje een meter of wat van de grond. Het hoefde niet hoog, alleen hoog genoeg zodat er geen kruipers in zouden komen. Een plateau zou voor vanacht genoeg zijn, maar morgen avond zou het gaan regenen, dan wilde ik wel echt een dak hebben.


    Bowties were never Cooler

    Jack
    Warrior kwam naar me toe en ik wist meteen dat er iets mis was. Ik volg hem en zie ergens een jongen liggen. 'Hey!' roep ik naar hem, en ik zie dat hij in een geïmproviseerde hut slaapt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hester

    Snel volg ik Nathan. 'Gaan we een boomhut maken?' vraag ik voorzichtig. Hij antwoord niet en loopt door. Misschien hoorde hij me niet. 'Hey, gaan we een boomhut maken?' zeg ik iets harder. Hij draait zich om. Zijn ogen stralen van enthousiasme. Even glimlach ik en wacht op zijn antwoord.

    Lynn

    Ik loop achter Jack aan. Yumi rent vooruit. Ik zie een hut. Ik pak een tak en gooi hem weg. Yumi rent erachteraan. Ik schrik een beetje door Kack ie begint te roepen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Max
    Ik schrok op toen ik iemand hoorde roepen. Daardoor viel ik van het plateautje af, bijna in de smeulende kolen van mijn vuurtje. Ik wreef wazig in mijn ogen en keek zo in het gezicht van een andere jongen. "Hey. Wat is het probleem?" vroeg ik met een krakende stem en nog half slaapdronken. Waarom had deze jongen me zomaar wakker gemaakt? Dat was toch nergens voor nodgi geweest? Hij had toch net zo goed kunnen wachten tot morgen?


    Bowties were never Cooler

    (ik heb nog iemand aangemaakt)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marhijs Tyler Cooper
    Omdat ik de bus gemist heb moest k rennend. De hele dag heb ik gerend. Nu zie ik een paar mensen staan. Ik ben zeker de jongste. 'Hey, ik ben Mathijs, en jullie?' zeg ik, en ik kijk naar de jongens.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jack
    Ik wou je alleen maar onderdak bieden man' zeg ik, en ik wijs naar onze hut. Ondertussen is er nog een andere jongen bij gekomen, ene Mathijs.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik zag dat er niks was dus liep ik maar weer naar onze boomhut. Ik ging rop liggen en ik viel in slaap. De wind die door de bomen waaide kalmeerde me en ik kreeg derut die ik nodig had. Ik had de vorrige nacht niet goed geslapen. Die rust kon ik mooi inhalen. Ik werd wakker dooor een gevoel op mijn arm.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 13:31 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Ik grijns even en kijk Hester aan 'Ja we maken een boom hut, maar niet een simpele, ik ben het een en ander van plan. Jij kon vliegen toch? Dat is namelijk mooi meegenomen want dan hoeven we geen trap te maken' ik grijns weer even waarna de zwarte vleugels weer terug op mijn rug komen.
    Ik kijk even rond waarna ik naar een van de hoogste bomen vlieg, hij was groot, stevig en goed voor een perfecte boomhut.
    Ik grijns even waarna ik in mijn hand een bijl laat komen, ik hak wat takken weg en zorg er voor dat ik planken kan maken.
    Als ik alles heb verdwijnt de bijl en verschijnt er een hamer in mijn hand, ik laat telkens spijkers in mijn andere hand verschijnen waarna ik rustig maar zeker het plateau voor de boomhut afmaak.
    Als die af is grijns ik even, de boom was aardig dik dus we konden de boom uithollen.
    'Wat dacht je van de hut in de boom?' vraag ik aan dr waarna ik op het plateau ga staan die al om de boom heen zit en goed vast zit.

    Max
    Ik keek verbaast toen er een tweede jongen aan kwam rennen. Blijkbaar heette hij Mathijs. "Max" kreunde ik en keek toen weer naar de jongen die voor me stond. "Bedankt, man. Ik red me hier denk ik wel. Jij hebt daat al een mooie dame bij je, dus ik zal jullie maar niet lastig vallen." Ik grijnsde even en klom weer terug op het plateau.


    Bowties were never Cooler