• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven en een stad bouwen. Families maken en de wereld heropbouwen. De stad word gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. (lol)(avatar)
    Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lynn

    Ik deed mijn ogen open ik ik zag Yumi. Ik lachte even en ik gooide de stok die hij in mijn hand had gelegd. Ik liep naar het water en pakte mijn grote drinkfles.. Ik gebruikte mijn kracht om ewat water te zuiveren en in mijn fles te stoppen. Ik zette mijn fles weg en ik zwom een stukje. Nadat ik klaar was liep ik naar Jack toe. Ik keek nog even naar de twee jongens die bij hem stonden en vroeg:' Heeft er iemaand nog wat water nodig? Ik kan het zo in jullie fles doen.' het kwam er een beetje droog uit Het drong me nu pas door dat ik een van de jongens nog nooi gezien had. 'Hoi' zei ik vrolijk. 'Ik ben Lynn.'

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 18:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Mathijs Tyler Cooper
    'Mag ik er bij?' vraag ik aan Max, en ik wijs naar het plateau. Hij lijkt me aardig, ook al is hij nu een beetje chagrijnig. Ik lijk ouder dan veertien, meestal wordt ik aangezien voor zestien of zelfs achttien. Ik kijk naar het plateau en bedenk dat ik anders ergens hoog in de bomen moet slapen, niet zo heel erg. Ik kijk rond en vind al een goede boom, maar toch lijkt het me handiger om op dat plateautje te slapen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max
    Ik kijk naar Mathijs. "Kom maar." Ik rol wat opzij om plaats te maken. Ik zie hem nog even door de bomen kijken. "Morgen bouw ik deze af en dan kan ik ook wel kijken of ik er ergens nog een voor jou kan bouwen boven in de bomen... Als jij voor eten zorgt." Ik neem een slokje water uit mijn waterfles en keek dan even naar het meisje. "Ik heb nog, dank je." Ik legde mijn hoofd weer neer. "Weltruste" mompelde ik.


    Bowties were never Cooler

    Marhijs Tyler Cooper
    'Deal, jij bouwt en ik ga vissen. Lus je vis?' vraag ik terwijl ik op het plateautje ga liggen. Max lijkt me aardig en ik ben anders zo alleen. Niemand mag mij door mijn afkomst, mijn vader staat erom bekend dat hij heeft veel verkracht en mijjn moeder is een moordenaar, en ik? Ik ben gewoon een Assasin, niets meer en niets minder.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max
    Ik keek hem even aan. "Ik vind het best." Ik rolde me op onder een make-shift dekentje van bladeren. Het was nu niet koud, maar ik was echt bang dat we het binnekort heel koud zouden kunnen gaan krijgen. Toch viel ik vrij snel weer in slaap. Het was droog en ik was moe. Of er nou iemand naast me lag of niet was nou niet echt mijn grootste zorg.

    (Is Mathijs gay, bi of hetro?)


    Bowties were never Cooler

    Lynn

    Nou, niemand reaageerde behalve de jongen op het plateau dus ik liep maar weer weg. Ik liep terug naar onze boomhut.Ik schrok van een geluid en draaide me om.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 20:02 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack
    Ik zie dat r iets is en spring meteen de hut uit. 'Wat is er Lynn?' vraag ik, en ik werp een blik op de twee jongens die samen liggen. 'Die Mathijs is niet te vertrouwen, ik weet wie zijn ouders zijn' zeg ik fluisterend (op een duistere toon) tegen Lynn, de jongen ziet me en ik wend mijn blik meteen af.

    Mathijs Tyler Cooper
    Ik zie een jongen naar me kijken, hij kijkt me boos aan, en het doet me pijn. Hij weet wie ik ben en daarom haat hij me, net als iedereeen.

    (had ik nog niet over na gedacht... Ik denk dat ik hem bi maak, dan kan het nog alle kanten op)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik keek naar Jack. 'Ik schrok gewoon van iemand die langs liep' zei ik en ik stak mijn hand uit. Jack pakte hem en hij hief me omhoog. Nu zaten we samen in onze boomhut. 'Wil je iets drinken?' vraag ik en ik pak mijn drinkfles.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Max
    Ik voel de negative gevoelens van Mathijs. "Wat is er?" vroeg ik terwijl ik omrolde. Ik wilde niet dat hij zich slecht zou voelen. Dat zorgde er niet alleen voor dat we ons allebij rot zouden voelen, het zorgde er ook voor dat het hier nou niet gezelliger werd.


    Bowties were never Cooler

    Jack
    'Nee, ik heb niet echt dorst' zeg ik, en ik pak Lynns hand vast. 'Je bent mooi in de maneschijn' zeg ik met een scheve glimlach op mijn gezicht. 'maar jij bent altijd mooi' Merk ik op, en ik druk mijn lippen op die van haar, niet van plan om ze ooit los te laten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Na een lange kus, die nooit meer leek te eidigen, zei ik 'Jij ook..' en ik keek weg. 'Ik heb honger' onderbrak ik het mooie moment. 'Zullen we gaan vissen?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Mathijs Tyler Cooper
    'Die jongen vindt mij niet aardig' Zeg ik, en ik meen het, het is geen leugen, alleen wat weinig informatie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max
    Ik trok een wenkbrauw op. "Hij heeft net 8 woorden ofzo van je gehoord. Hoe kan dat nou weer?" Ik sloeg een arm om hem heen en trok hem naar me toe. Het voelde goed om hem als een soort kindje te kalmeren.


    Bowties were never Cooler

    Jack
    'Ja, ik heb ook honger, maar vissen is nu niet slim, wacht even' zeg ik, en ik pak mijn pijl en boog. Beneden zie ik een hertje lopen en die schiet ik dood. 'nee!' roep ik naar zowel Yumi als Warrior, ze denken allebei dat het hun vlees is. Ik spring de hut uit en pak het vlees. Snel schraap ik de huid eraf en geef die aan de dieren. Het vlees snijd ik in stukken. 'hoeveel wil je?' vraag ik aan Lynn, en ik pak zelf een groot stuk. Yumi en Warrior vechten op dit moment om een pees, die zo lekker rekt, het ziet er echt grappig uit. Ze besluiten het samen te delen en spelen gezellig met elkaar. Blijkbaar vindt Warrior Yumi meer dan lief, hij likt (haar? hem?) over (zijn/haar?) snuit. Yumi vind dat grappig. Ze stoeien een beetje en dan besluit Warrior te gaan slapen, Yumi gaat tegen hem aan liggen en het ziet er enorm schattig uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mathijs Tyler Cooper
    'Het ligt ingewikkeld... Mijn ouders zijn niet helemaal clean en zo' Zeg ik, en ik lieg niet, net zoals net, ik zeg gewoon niet alles. Als hij zijn arm om me heen slaat voel ik me even bang, ik wil niet verliefd worden, niet op hem.


    Spoiler alert: you will save yourself