• Hallo, welkom bij Themawedstrijd The Hunger Games.

    Toestemming van Yoda.



    • Bedoeling. •

    Ik heb 10 – 15 deelnemers nodig die mee kunnen doen. Als er meer mensen willen, zal het maximaal 20 worden. Bij 10 deelnemers zullen er elke ronde (4 rondes dan, de 5de is finale want er is geen derde plek) 2 afvallen, tot er 2 overblijven waarmee ik de finale ga spelen. Daarmee deel ik gelijk de 1ste plek en de 2de in.

    • Wat kun je tegenkomen? •

    • Schrijven.
    • Personages bedenken.
    • Misschien één tekenopdracht.
    • Zingen sowieso niet.
    • Knutselen.

    • Waar let ik dan op? •

    • Schrijven:
    -is het realistisch?
    -grammatica,
    -interpunctie,
    -is het een beetje als in het verhaal zelf,
    -is het niet gestolen van een ander?
    -en de schrijfstijl.
    • Personages bedenken:
    -is het realistisch?
    -grammatica,
    -is het niet gestolen van een ander?
    -hoe zit je persoon in elkaar?
    -en of het uitgebreid is.
    • Tekenopdracht:
    -hoe ziet het persoon eruit?
    -is het niet gestolen van een ander?
    -netheid,
    -details,
    -en originaliteit.
    • Knutselen:
    -heb je je aan de opdracht gehouden? (geld voor elke opdracht),
    -is het een leuk werkje?
    -is het niet gestolen van een ander?

    • Is het nodig om het allemaal te kunnen? •

    Nee, het is niet nodig om dat allemaal te kunnen. Want het zou nogal discriminerend zijn om iemand die bijvoorbeeld niet kan tekenen uit de wedstrijd te laten of een dyslectisch iemand omdat er schrijfopdrachten inkomen die uit de wedstrijd te zetten.

    • Uitstel vragen. •

    Heb je het druk, heb je toetsweek op school, heb je (voor de jongere mensjes zoals ik) cito’s, ben je even afwezig of een andere goede reden? Dan kan je uitstel vragen. Maar let op: dit kan t/m de één na laatste dag dat je kan inleveren. Als je op de deadline nog uitstel vraagt, gaat het niet door. Tenzij je een hele goede reden hebt, bijvoorbeeld problemen thuis. Je uitstel kan maximaal 3 dagen duren, de nieuwe opdracht zal meestal altijd twee dagen na de deadline komen of wanneer ik beoordeelt heb. Als je uitstel hebt gevraagd en het niet nakomt, dan ben je gediskwalificeerd, net zoals als je op 00:01 pas inlevert en geen uitstel hebt gevraagd.

    • Regels. •

    • Wil je het zeggen als je dyslectisch, autistisch, etc. bent? Dan kan ik daar rekening mee houden. Ook als je probleempjes hebt (met slapen, dat soort dingen) moet je dat even zeggen, want daar hou ik ook graag rekening mee. Je mag het natuurlijk zelf weten, het kan ook persoonlijk zijn.
    • Naamsveranderingen doorgeven aan mij.
    • Opdrachten inleveren via PB aan mij of gewoon in het topic met een url- of een –linkje.
    • Ik geef nooit minder dan een 4. Dus het slechtste punt wat er kan zijn is dus gewoon een 4, en ik ga ook nooit hoger dan een 9 ½. Dat is om ‘voortrekkerij’ te voorkomen.
    • Het is niet toegestaan om te stelen van anderen met ideeën, dan wordt je gediskwalificeerd.
    • Ik laat de story waar alles inkomt altijd staan in ‘Mijn Stories’. So, als iemand nog eens een keer een kijkje wil nemen, ga je gang. Neem voor de zekerheid en voor nieuws ook nog even een abo!
    • Ik wil niet dat je meteen opgeeft, dus, denk goed na erover om mee te doen en dan verwacht ik ook dat je niet meteen weg gaat.
    • Have fun (:.

    • Prijs. •

    1ste plaats. • De eer, twee maanden vermelding op mijn profiel en 6 credits.
    2de plaats. • Eén maand vermelding op mijn profiel en 3 credits.

    • Jury. •
    Ik heb geen andere juryleden nodig, omdat ik soms merk dat dat soms alleen maar fout gaat omdat ‘die ene jurylid dat niet op tijd beoordeeld’, etc.

    • Flanaganish, eigenaar themawedstrijd.
    • Frodo, mede-jurylid.

    • Deelnemers. •
    Minimaal 10, maximaal 15/20.

    • 1. NOVOSIBIRSK. • Ingeleverd. •
    • 2. Waerloga. • Ingeleverd. •
    • 3. Klaroline.
    • 4. Memoria. • 3 dagen uitstel.
    • 5. Aragog. • 3 dagen uitstel.
    • 6. Smil3. • Ingeleverd. •
    • 7. HallowsEve. • 1. •
    • 8. Mockingjayz. • Ingeleverd. •
    • 9. AngelBlossom. • 3 dagen uitstel.
    • 10. District9. • 3 dagen uitstel.
    • 11. Interceptor. • 3 dagen uitstel.
    • 12. Souvenir. • 3 dagen uitstel.
    • 13. HerfstElf.
    • 14. xFreedomx.
    • 15. RememberYoux. • Uitgeschreven.
    • 16. Overexposed.
    • 17. Barnabas.
    • 18. Clato2. • 2 dagen uitstel.

    Inschrijving gesloten.

    • Opdracht 1. •

    De eerste opdracht is nog even makkelijk. Ik zet zo meteen hier een paspoort. Ik zet ook een paar districten neer, hoeveel ligt eraan hoeveel deelnemers er komen. Jullie moeten bij één district twee tributen maken, een jongen en een meisje. Dan moeten jullie een verhaal erbij schrijven van de boete. Minimaal 300 woorden, maximaal 700. Je moet in de hij/zij persoon spelen, want het is wat onoverzichtelijk als het in de ik persoon is. Het maakt niet uit in welke tijd je schrijft, wat voor jou het makkelijkste is. Het verhaal moet Nederlands geschreven worden, net zoals de paspoortjes.
    Kijk in de story voor de paspoortjes en de districten (:. Het mag niet over Katniss of Peeta gaan, Primrose en Gale, of over andere mensen die in het origineel daar bestaan.
    De datum van het inleveren is 13 oktober 2012. De laatste uitsteldag is 12 oktober. Op 13 oktober moet het (zonder uitstel) om 23:59 ingeleverd zijn.


    • Story. •

    Dit is de story.
    Hier komt alles in.


    Happy Hungergames and may the odds be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 17:05 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je bent Interceptor vergeten (;
    ben nieuwsgierig naar de eerste opdracht, ik hoop dat ik er ben als die online komt te staan aangezien ik zo weg moet.(:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 14:01 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    me (:

    xFreedomx schreef:
    me (:


    words will be just words to you bring them to life.

    Pewdie schreef:
    (...)

    Nee hoor, het kan ook gewoon zijn dat je zelf een mutant moet knutselen of een kenmerk van THG (:.


    Ow dear, dat lijkt me dus wel moeilijk xD
    Ik wil best wel, maar dinge knutselen kan ik echt niet beetje jammer, dit zou dan de eerste keer zijn dat ik aa zoiets mee doe


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Oki ik ga het doen, zet me er maar bij!!

    Ik hoop dat het echt lukt :D


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    mag ik meedoen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik wil ook meedoen!!
    Ik heb vakantie dus ik heb alle tijd xD


    -

    Ik wil graag meedoen!!


    'Follow you're heart he's the only one who can tell you the right way.' 'Let nobody change you, you're perfect!'

    Ik wil het nog wel eens proberen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik kan niet tekenen, tenminste niet zo goed als de meesten hier op Q dus ik twijfel of ik mee zal doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn eerste wedstrijd,maar lijkt me super leuk ! ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux, moet ik je op de lijst zetten of niet, want het is nogal onduidelijk of je mee wil doen, haha XD.

    Ik zet btw ook zometeen de opdracht online.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 17:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pewdie schreef:
    RememberYoux, moet ik je op de lijst zetten of niet, want het is nogal onduidelijk of je mee wil doen, haha XD.

    Ik zet btw ook zometeen de opdracht online.

    Ik ben nu de hele tijd aan het refreshen omdat je al zei dat het een kiesopdracht was (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waerloga schreef:
    (...)
    Ik ben nu de hele tijd aan het refreshen omdat je al zei dat het een kiesopdracht was (cat)

    Ik ook^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hij staat er, de paspoortjes en de districten staan in de story (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.