• Hallo, welkom bij Themawedstrijd The Hunger Games.

    Toestemming van Yoda.



    • Bedoeling. •

    Ik heb 10 – 15 deelnemers nodig die mee kunnen doen. Als er meer mensen willen, zal het maximaal 20 worden. Bij 10 deelnemers zullen er elke ronde (4 rondes dan, de 5de is finale want er is geen derde plek) 2 afvallen, tot er 2 overblijven waarmee ik de finale ga spelen. Daarmee deel ik gelijk de 1ste plek en de 2de in.

    • Wat kun je tegenkomen? •

    • Schrijven.
    • Personages bedenken.
    • Misschien één tekenopdracht.
    • Zingen sowieso niet.
    • Knutselen.

    • Waar let ik dan op? •

    • Schrijven:
    -is het realistisch?
    -grammatica,
    -interpunctie,
    -is het een beetje als in het verhaal zelf,
    -is het niet gestolen van een ander?
    -en de schrijfstijl.
    • Personages bedenken:
    -is het realistisch?
    -grammatica,
    -is het niet gestolen van een ander?
    -hoe zit je persoon in elkaar?
    -en of het uitgebreid is.
    • Tekenopdracht:
    -hoe ziet het persoon eruit?
    -is het niet gestolen van een ander?
    -netheid,
    -details,
    -en originaliteit.
    • Knutselen:
    -heb je je aan de opdracht gehouden? (geld voor elke opdracht),
    -is het een leuk werkje?
    -is het niet gestolen van een ander?

    • Is het nodig om het allemaal te kunnen? •

    Nee, het is niet nodig om dat allemaal te kunnen. Want het zou nogal discriminerend zijn om iemand die bijvoorbeeld niet kan tekenen uit de wedstrijd te laten of een dyslectisch iemand omdat er schrijfopdrachten inkomen die uit de wedstrijd te zetten.

    • Uitstel vragen. •

    Heb je het druk, heb je toetsweek op school, heb je (voor de jongere mensjes zoals ik) cito’s, ben je even afwezig of een andere goede reden? Dan kan je uitstel vragen. Maar let op: dit kan t/m de één na laatste dag dat je kan inleveren. Als je op de deadline nog uitstel vraagt, gaat het niet door. Tenzij je een hele goede reden hebt, bijvoorbeeld problemen thuis. Je uitstel kan maximaal 3 dagen duren, de nieuwe opdracht zal meestal altijd twee dagen na de deadline komen of wanneer ik beoordeelt heb. Als je uitstel hebt gevraagd en het niet nakomt, dan ben je gediskwalificeerd, net zoals als je op 00:01 pas inlevert en geen uitstel hebt gevraagd.

    • Regels. •

    • Wil je het zeggen als je dyslectisch, autistisch, etc. bent? Dan kan ik daar rekening mee houden. Ook als je probleempjes hebt (met slapen, dat soort dingen) moet je dat even zeggen, want daar hou ik ook graag rekening mee. Je mag het natuurlijk zelf weten, het kan ook persoonlijk zijn.
    • Naamsveranderingen doorgeven aan mij.
    • Opdrachten inleveren via PB aan mij of gewoon in het topic met een url- of een –linkje.
    • Ik geef nooit minder dan een 4. Dus het slechtste punt wat er kan zijn is dus gewoon een 4, en ik ga ook nooit hoger dan een 9 ½. Dat is om ‘voortrekkerij’ te voorkomen.
    • Het is niet toegestaan om te stelen van anderen met ideeën, dan wordt je gediskwalificeerd.
    • Ik laat de story waar alles inkomt altijd staan in ‘Mijn Stories’. So, als iemand nog eens een keer een kijkje wil nemen, ga je gang. Neem voor de zekerheid en voor nieuws ook nog even een abo!
    • Ik wil niet dat je meteen opgeeft, dus, denk goed na erover om mee te doen en dan verwacht ik ook dat je niet meteen weg gaat.
    • Have fun (:.

    • Prijs. •

    1ste plaats. • De eer, twee maanden vermelding op mijn profiel en 6 credits.
    2de plaats. • Eén maand vermelding op mijn profiel en 3 credits.

    • Jury. •
    Ik heb geen andere juryleden nodig, omdat ik soms merk dat dat soms alleen maar fout gaat omdat ‘die ene jurylid dat niet op tijd beoordeeld’, etc.

    • Flanaganish, eigenaar themawedstrijd.
    • Frodo, mede-jurylid.

    • Deelnemers. •
    Minimaal 10, maximaal 15/20.

    • 1. NOVOSIBIRSK. • Ingeleverd. •
    • 2. Waerloga. • Ingeleverd. •
    • 3. Klaroline.
    • 4. Memoria. • 3 dagen uitstel.
    • 5. Aragog. • 3 dagen uitstel.
    • 6. Smil3. • Ingeleverd. •
    • 7. HallowsEve. • 1. •
    • 8. Mockingjayz. • Ingeleverd. •
    • 9. AngelBlossom. • 3 dagen uitstel.
    • 10. District9. • 3 dagen uitstel.
    • 11. Interceptor. • 3 dagen uitstel.
    • 12. Souvenir. • 3 dagen uitstel.
    • 13. HerfstElf.
    • 14. xFreedomx.
    • 15. RememberYoux. • Uitgeschreven.
    • 16. Overexposed.
    • 17. Barnabas.
    • 18. Clato2. • 2 dagen uitstel.

    Inschrijving gesloten.

    • Opdracht 1. •

    De eerste opdracht is nog even makkelijk. Ik zet zo meteen hier een paspoort. Ik zet ook een paar districten neer, hoeveel ligt eraan hoeveel deelnemers er komen. Jullie moeten bij één district twee tributen maken, een jongen en een meisje. Dan moeten jullie een verhaal erbij schrijven van de boete. Minimaal 300 woorden, maximaal 700. Je moet in de hij/zij persoon spelen, want het is wat onoverzichtelijk als het in de ik persoon is. Het maakt niet uit in welke tijd je schrijft, wat voor jou het makkelijkste is. Het verhaal moet Nederlands geschreven worden, net zoals de paspoortjes.
    Kijk in de story voor de paspoortjes en de districten (:. Het mag niet over Katniss of Peeta gaan, Primrose en Gale, of over andere mensen die in het origineel daar bestaan.
    De datum van het inleveren is 13 oktober 2012. De laatste uitsteldag is 12 oktober. Op 13 oktober moet het (zonder uitstel) om 23:59 ingeleverd zijn.


    • Story. •

    Dit is de story.
    Hier komt alles in.


    Happy Hungergames and may the odds be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 17:05 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kan ik nog meedoen


    Mijn geheim is geheim

    Ik wou trouwens nog wel graag district 3.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik schrijf me uit. Het spijt me zeer, maar schoolwerk komt bij mij nu eenmaal op de eerste plek.

    Misschien red ik het met uitstel?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:14 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    bliebblabloep

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:20 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Zou ik alsjeblieft uitstel mogen ivm privéredenen?
    Als je ze wilt weten moet je maar een pb sturen. ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik edit alles morgen, want ik heb nu niet zoveel tijd meer.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fack, ik red het echt niet. Wiskunde vreet mijn tijd op :/ Ik ga het proberen, anders vrees ik dat ik morgen uitstel moet gaan vragen..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mag ik meedoen


    Mijn geheim is geheim

    District9 schreef:
    Mag ik meedoen

    Als Pewdie het goed vind, mag je mijn plaats in nemen. Ik dacht dat ik het wel kon combineren met school, maar ik heb op 3 dagen tijd al zoveel werk opgekregen dat ik begon te twijfelen om me uit te schrijven. Ik hoop dat Pewdie dit als een goede oplossing ziet.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik wil graag uitstellen, want ik heb morgen een gigantisch proefwerk nederlands en ik heb dus geen tijd...
    Zou je alsjeblieft even willen schrijven of het mag of niet?

    Alvast Bedankt
    AngelBlossom


    'Follow you're heart he's the only one who can tell you the right way.' 'Let nobody change you, you're perfect!'

    Iedereen die uitstel heeft gevraagd mag uitstel hebben. Willen jullie allemaal het maximale? En Amused, ik zal District9 in jouw plaats zetten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zou ik misschien ook uistel mogen? Ik heb namelijk te veel huiswerk,hockey en ook nog een groot feest. Anders ben ik bang dat ik het niet red :)


    •*• Lululu •*•

    Mag ik misschien 2 daagjes uitstel? Ik heb een beetje druk met school aangezien ik echt niet wil afstromen.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik vind het echt vervelend om te vrqgen maar mag ik het maximale uitsel? Ik moet echt har lerem voor mijn proefwerken en ik wil mijn opdracht ook uitgebreid en rustig maken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Aangezien er bij elk District 2 Mensen moeten zijn, moet de ne een jongen zijn en de nader een meisje of maakt dat helemaal niet uit?


    Je moet een jongen en een meisje maken.
    Sorry voor het late antwoord, de drukte heerst ook hier.

    En jaa, jullie mogen allemaal uitstel. - Even off-topic, wie vindt het nieuwe design ook niet zo leuk? XD. -


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.