• Ik heb een cover voor mijn verhaal laten maken en toen heb ik hem gekopieerd en in een word-document gezet. Dat is nu al enkele maanden geleden en ik wou hem hier, op het forum, neer plaatsen maar dat lukte niet omdat hij geen afbeeldings-link heeft. Ik kan hem nergens uploaden ofzo... dus eigenlijk kan ik niets meer ermee doen.
    Weten jullie wat ik ermee kan doen?


    Misschien zit de maker/maakster van de cover hier: hij was voor Zomerhitte en er staat een koppeltje op, met op de achtergrond een roos en brieven.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kan je de afbeelding uit het word document niet in paint zetten en dan opslaan? En dan via die hem hier neer zetten


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dan moet je hem proberen op te slaan, dat kan toch gewoon in word? En dan op tinypic uploaden als het goed is moet dat lukken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Floyd schreef:
    Kan je de afbeelding uit het word document niet in paint zetten en dan opslaan? En dan via die hem hier neer zetten


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wat de mensen hierboven zeggen. Of een printscreen maken van de word pagina, en deze dan in paint zetten ^_^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Emrys schreef:
    Dan moet je hem proberen op te slaan, dat kan toch gewoon in word? En dan op tinypic uploaden als het goed is moet dat lukken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Floyd schreef:
    Kan je de afbeelding uit het word document niet in paint zetten en dan opslaan? En dan via die hem hier neer zetten


    Ja, heel erg bedankt ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien