• Ik vroeg me af wie er hier nog meer naar X Factor UK kijken :3
    Dus wie hier kijkt het nog meer, en wie is je favoriet? De mijne zijn James en Ella (: En wie vinden jullie dat er morgenavond uit moet gaan?


    Gary:
    Melanie Masson
    Christopher Maloney
    Carolyne Poole
    Kye Sones


    Tulisa
    Ella Henderson
    Lucy Spraggan
    Jade Ellis

    Louis
    MK1
    Union J
    District 3

    Nicole
    James Arthur
    Rylan Clark
    Jahmene Douglas

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 12:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2012 - 21:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik ben alles nu aan het inhalen.


    -

    Haha, ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voor mensen hier zouden gaan kijken. =3
    Ik vind dit jaar echt FANTASTISCH!

    Oke, vanaf hier ga ik ranten, dus niet verder lezen als je geen kritiek wil lezen ofzo. Ik bedoel niks hatelijk, ik vertel gewoon wat ik vind. =3

    Ik heb nu 4 favorieten: James Arthur (hij zingt met zoveel emotie, echt urgh, kippevel), Melanie Masson (ZIJ IS HELD!), Lucy Spraggan (haar nummers zijn verbazend goed geschreven!) en Ella Henderson (zelfde als bij James. Vraag me wel af of ze ook up-tempo kan zingen).

    Ik irriteer me aan de liedkeuze van District 3, want ze kunnen prima zingen, heel mooi zelfs, maar hun liedkeuze (en het arrangement van afgelopen weekend) is gewoon zeikerig! >.<
    Union J is gewoon... raar. Ze waren vals en off key, en ze zijn prima sympathieke kerels, maar ze moeten nog een balans vinden ofzo. Ben benieuwd hoe dat wordt. =)
    Kye en Chris... Kye is een beetje nep, heb ik het vermoeden. Weet niet waarom, maar iets aan hem mag ik niet. Terwijl hij prima kan zingen en een leuke kerel lijkt. IDUNNO! D: En Chris is een jankerd, was eerst wel grappig/schattig, maar nu wordt het een beetje vervelend.
    Jade (en Carolynne, al telt die niet meer mee) vind ik niet zo speciaal. Nicole had gelijk afgelopen weekend, als ze een toon hoger ofzo had gezongen was het misschien minder saai geweest.
    MK1 is de ene keer erg goed en de andere keer denk ik 'lolwut?'. Ik snap ze niet helemaal. xD
    Rylan is ergens wel grappig en leuk, maar voor mij niet interessant als act waar ik iets van wil kopen ofzo. xD Ik vind het leuk om naar te kijken/luisteren, maar doe dat geen tweede keer. xD Maar wel sneu van die threats enzo, en die deadlock-na-hem-eruit-te-gooien-move van Louis was vet lullig voor hem en Carolynne! =/
    Jahmene is een fantastische zanger, maar dat weten we onderhand wel. Ik houd niet zo van R&B-riffjes. Irriteert heel snel. Maar wat een schattig ventje is het, 'hihi. :$'

    Zo, dat was het. Iemand deelt mijn mening, of een andere mening? =3


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik was gisteren serieus verschoten van the results, hoe het opeens zo'n drama was geworden. Maar ik was te happy dat Union J door was waardoor ik het al snel vergeten was.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Haha, ze zijn wel ineens snel populair he? xD
    Ja, ik vond het ook erg dramatisch.

    'Ja, ik wil Carolynne houden.' -yay Carolynne, poor Rylan?-
    'Louis, alsjeblieft, de naam van degene die je naar huis stuurt.'
    'DEADLOCK! D:'

    Echt wat? xD
    Wel erg dramatisch voor een eerste aflevering. Gary overdrijft ook wel flinkt, zeg.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Gary deed overdreven ja, maar ik vind dat Rylan er uit had gemoeten. Hij kan gewoon niet goed zingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Union J&District 3 ftw! (: ik ben al een paar maanden fan van District 3, ik ken ze van hun youtube channel, en ik vind het echt zo leuk dat ze nu meedoen aan x factor! Moet nog wel even wennen aan hun nieuwe naam haha, xd.


    They were never in fact homeless

    @Khione: Inderdaad. Maar doodsbedreigingen? Meh, beetje raar, niet?

    Maar ik snapte de keuze voor de boys sowieso niet zo. Er waren hele goede zangers die niet door waren naar judges houses, die in mijn optiek veel beter waren dan degenen die er waren. Maarja, dan zijn ze misschien niet commercieel genoeg. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    De doodsbedreigingen zijn inderdaad overdreven maar tegenwoordig krijgen mensen die helaas al erg snel :/

    Ik vind het zó jammer dat Adam niet door was :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    Gary deed overdreven ja, maar ik vind dat Rylan er uit had gemoeten. Hij kan gewoon niet goed zingen.


    Carolynne was echt zoveel beter gisteren en volgens mij wilde Louis ook dat ze bleef, maar durfde hij dit niet echt zeggen.
    Voor mij doet Rylan me zo hard aan Wagner in 2010 en Kitty in 2011 denken. Ze gaan er zo hard over waardoor ze dus stemmen krijgen. En die zogezegd naakt rondlopen heeft hij echt gepikt van One Direction...


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    SaphireStar schreef:
    Haha, ze zijn wel ineens snel populair he? xD
    Ja, ik vond het ook erg dramatisch.

    'Ja, ik wil Carolynne houden.' -yay Carolynne, poor Rylan?-
    'Louis, alsjeblieft, de naam van degene die je naar huis stuurt.'
    'DEADLOCK! D:'

    Echt wat? xD
    Wel erg dramatisch voor een eerste aflevering. Gary overdrijft ook wel flinkt, zeg.


    Gary ging er zaterdag ook wat over met al zijn commentaar, maar ja veel kan je er niet tegen doen. Er moet wel altijd iemand zijn die the bad person moet spelen en dit jaar is hij het duidelijk.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    LPayne schreef:
    Union J zijn mijn favorieten en ik hoop zo hard dat ze er straks door zijn!


    •*• Lululu •*•

    Ik hoop echt dat Rylan er zondag uitvliegt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neyo schreef:
    Nope. Ik kijk wel naar de US version. Me loves Demi.

    Diiiiiit, als Louis Walsh vast in de US version zou zitten, zou dat echt geweldig zijn, hahaha. Vind hem altijd zo leuk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khione schreef:
    Ik hoop echt dat Rylan er zondag uitvliegt.

    Ik ook, ik ook. Maar ik vermoed van wel, omdat hij wel duidelijk de zwakste kandidaat is momenteel in de competitie.


    effort never betrays you

    Khione schreef:
    Ik hoop echt dat Rylan er zondag uitvliegt.

    Same!
    Ik ben voor Union J, James Arthur & Ella Henderson. :-)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 22:14 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."