• Ik vroeg me af wie er hier nog meer naar X Factor UK kijken :3
    Dus wie hier kijkt het nog meer, en wie is je favoriet? De mijne zijn James en Ella (: En wie vinden jullie dat er morgenavond uit moet gaan?


    Gary:
    Melanie Masson
    Christopher Maloney
    Carolyne Poole
    Kye Sones


    Tulisa
    Ella Henderson
    Lucy Spraggan
    Jade Ellis

    Louis
    MK1
    Union J
    District 3

    Nicole
    James Arthur
    Rylan Clark
    Jahmene Douglas

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 12:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2012 - 21:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk niet dat Rylan eruit gaat vliegen.Of niet meteen. Er zijn altijd mensen die uit medelijden voor de zwakste en slechte stemmen. denk aan Katie Waissel Wagner en Kitty


    -

    Mockingjayz schreef:
    Ik denk niet dat Rylan eruit gaat vliegen.Of niet meteen. Er zijn altijd mensen die uit medelijden voor de zwakste en slechte stemmen. denk aan Katie Waissel Wagner en Kitty

    Ja, daar zit natuurlijk ook wel wat in, maar ik weet niet, ik zie niet echt wie er anders zou worden weggestuurd nu, al hangt dat natuurlijk af van hoe ze vanavond zingen (: Wie denk jij soms dat er misschien eerder uitgestemd wordt?

    & Is er iemand die iets heeft van een livestream of een andere site met live updates?


    effort never betrays you

    Runaways schreef:
    (...)
    Ja, daar zit natuurlijk ook wel wat in, maar ik weet niet, ik zie niet echt wie er anders zou worden weggestuurd nu, al hangt dat natuurlijk af van hoe ze vanavond zingen (: Wie denk jij soms dat er misschien eerder uitgestemd wordt?

    & Is er iemand die iets heeft van een livestream of een andere site met live updates?


    Yup, ik zal even zoeken.

    Klik

    En dan moet je gewoon in de kolom van UK ITV1 opzoeken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mohawk schreef:
    Nope, ik kijk er niet echt naar.
    Alleen naar de eerste audities op youtube om mensen uit te lachen.:W


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Runaways schreef:
    (...)
    Ja, daar zit natuurlijk ook wel wat in, maar ik weet niet, ik zie niet echt wie er anders zou worden weggestuurd nu, al hangt dat natuurlijk af van hoe ze vanavond zingen (: Wie denk jij soms dat er misschien eerder uitgestemd wordt?

    & Is er iemand die iets heeft van een livestream of een andere site met live updates?


    ik weet het echt niet. Het enige jaar waarbij te raden was wie uitgestemd zal worden was 2010 UK.
    Zolang MK1 en Union J erin blijf ben ik blij!!


    -

    Khione schreef:
    (...)

    Yup, ik zal even zoeken.

    Klik

    En dan moet je gewoon in de kolom van UK ITV1 opzoeken.

    Super bedankt!!!!!! ;D


    effort never betrays you

    Ik hoef denk ik niet te vrezen voor James en Ella :'D

    En morgen gaat Taylor Swift er optreden :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jahmene was zó ontzettend schattig (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    Jahmene was zó ontzettend schattig (:

    Ik vond hem echt wel goed! En zijn lachje is echt zo lief! ;3


    effort never betrays you

    ik kijk niet echt maar ben toch voor District3 en James

    Mijn favorieten zijn zeker weten MK1 en Lucy. Ik vind nog steeds dat Louis een belachelijke keuze heeft gemaakt vorige week want ik heb echt een klote hekel aan Rylan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    George heeft echt een schattig gezicht. Ik wil hem opeten (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hey, wat denken jullie allemaal over dat Will alleen uit MK1 wilde vertrekken als hij 33 % van alle inkomsten krijg?
    Ik zal het teveel gewoonweg vinden, sinds hij dat niks gaat doen. Als hij manager zal worden zal ik het doen met hem. Maar niks doen maar wel 33 % rkijgen? dat is gewoon teveel gevraagd.


    -

    Mockingjayz schreef:
    Hey, wat denken jullie allemaal over dat Will alleen uit MK1 wilde vertrekken als hij 33 % van alle inkomsten krijg?
    Ik zal het teveel gewoonweg vinden, sinds hij dat niks gaat doen. Als hij manager zal worden zal ik het doen met hem. Maar niks doen maar wel 33 % rkijgen? dat is gewoon teveel gevraagd.

    Ik vind het echt belachelijk, eerlijk gezegd zou ik hem niet meer dan 10% geven, want eigenlijk doen Charlie en Sim alles, en hij krijgt deel van het geld. Gewoon niet logisch :/


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spraggan schreef:
    (...)
    Ik vind het echt belachelijk, eerlijk gezegd zou ik hem niet meer dan 10% geven, want eigenlijk doen Charlie en Sim alles, en hij krijgt deel van het geld. Gewoon niet logisch :/


    ja en dat hij al eeuwen je BFF is doet er echt niet toe. Echt een geldhoer die jonge. Bewijs dat hij het alleen deed om straks geld te kunnen verdienen.


    -