• Ik vroeg me af wie er hier nog meer naar X Factor UK kijken :3
    Dus wie hier kijkt het nog meer, en wie is je favoriet? De mijne zijn James en Ella (: En wie vinden jullie dat er morgenavond uit moet gaan?


    Gary:
    Melanie Masson
    Christopher Maloney
    Carolyne Poole
    Kye Sones


    Tulisa
    Ella Henderson
    Lucy Spraggan
    Jade Ellis

    Louis
    MK1
    Union J
    District 3

    Nicole
    James Arthur
    Rylan Clark
    Jahmene Douglas

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 12:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2012 - 21:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MK1 is eruit :/

    Ik vind dat het Jade of Rylan had moeten zijn,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waar kijken jullie het allemaal?
    Want ik kijk wel optredens terug op YouTube, maar het zou leuk zijn om het "echt" te kunnen volgen!


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    MissesStyles schreef:
    Waar kijken jullie het allemaal?
    Want ik kijk wel optredens terug op YouTube, maar het zou leuk zijn om het "echt" te kunnen volgen!

    Je moet is kijken op de tweede of derde pg van dit topic, daar had iemand een super goede link gezet met livestreams van zenders over de hele wereld (:
    Ik moet wel zeggen dat er irritant veel reclame tussen zit als je echt kijkt.

    & ik vind het op zich niet echt erg dat MK1 eruit is, ze waren mijn favorieten niet, maar ik vond toch dat ze het verdiende er net iets langer in te zitten. En ik denk echt dat Rylan er zeker nog wel een tijdje in zal blijven, en daarmee ben ik niet echt tevreden, maar aan de andere kant vind ik wel dat Gary er net iets of wat overgaat met zijn commentaren.


    effort never betrays you

    Dankje!
    En hoe is dat eigenlijk gegaan met MK1?
    Ze waren toch eerst met z'n drieën?


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    MK1 eruit? oke, die show is gewoon idioot! HUN van iedereen???
    waarom niet Kye?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 0:33 ]


    -

    MissesStyles schreef:
    Dankje!
    En hoe is dat eigenlijk gegaan met MK1?
    Ze waren toch eerst met z'n drieën?

    inderdaad, ze waren eerst met z'n 3'en maar bij het auditie verliet hij de groep omdat Tulisa zei: ze moeten of een nieuwe lid toevoegen of een duo worden want die derde lid: Will, was echt slecht.
    Will is hun producer en song writer en zegt dat hij ook zal zingen. Maar toen zei Gary "nee"tegen hun om naar bootcamp te gaan. Het leek dus erop dat als Will zoudde blijven het groep meteen naar huis zoudde gaan, dus zei hij dat als hij 33 % van alle toekomstige inkomen krijgt, hij weg zal gaan en ze kunnen gerust verder met z'n 2'en. snap je?
    Voor het geval niet kijk maar:


    -

    Mockingjayz schreef:
    (...)
    inderdaad, ze waren eerst met z'n 3'en maar bij het auditie verliet hij de groep omdat Tulisa zei: ze moeten of een nieuwe lid toevoegen of een duo worden want die derde lid: Will, was echt slecht.
    Will is hun producer en song writer en zegt dat hij ook zal zingen. Maar toen zei Gary "nee"tegen hun om naar bootcamp te gaan. Het leek dus erop dat als Will zoudde blijven het groep meteen naar huis zoudde gaan, dus zei hij dat als hij 33 % van alle toekomstige inkomen krijgt, hij weg zal gaan en ze kunnen gerust verder met z'n 2'en. snap je?
    Voor het geval niet kijk maar:

    Lol dat had ik niet eens gezien. Nuja, het is best gemeen, aan de ene kant, aan de andere kant... Tja, het is misschien ook stom natuurlijk als je van je eigen groep moet zeggen waar je ook tijd en werk in hebt gestopt om zo maar even te verdwijnen he ;3 Maar oke, het is misschien wel nog belachelijker om direct 33% van de winst, daar ter plaatsen op dat podium te gaan eisen, als je weet dat het niet de bedoeling is dat je je er verder nog bezig mee zal houden. + sowieso is het vaag om op die moment direct over de winst, die er nog helemaal niet was ofzo te gaan praten.


    effort never betrays you

    Hensley schreef:
    (...)
    Lol dat had ik niet eens gezien. Nuja, het is best gemeen, aan de ene kant, aan de andere kant... Tja, het is misschien ook stom natuurlijk als je van je eigen groep moet zeggen waar je ook tijd en werk in hebt gestopt om zo maar even te verdwijnen he ;3 Maar oke, het is misschien wel nog belachelijker om direct 33% van de winst, daar ter plaatsen op dat podium te gaan eisen, als je weet dat het niet de bedoeling is dat je je er verder nog bezig mee zal houden. + sowieso is het vaag om op die moment direct over de winst, die er nog helemaal niet was ofzo te gaan praten.


    En dat ben ik eigenlijk best met je eens. Ik vond het heel zielig voor Will, maar 33% is extreem veel. En het is sowieso raar om daarom te vragen op zo'n moment.


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    MissesStyles schreef:
    (...)

    En dat ben ik eigenlijk best met je eens. Ik vond het heel zielig voor Will, maar 33% is extreem veel. En het is sowieso raar om daarom te vragen op zo'n moment.

    ja, het geeft een idee dat alles een scriptie was.


    -

    Blijkbaar lagen de lijnen van MK1 er zondag 9 uur lang uit. Geen wonder dat ze er dan uit gestuurd zijn :/


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spraggan schreef:
    Blijkbaar lagen de lijnen van MK1 er zondag 9 uur lang uit. Geen wonder dat ze er dan uit gestuurd zijn :/

    wat gemeen!!
    ik denk dat ze wel terug zullen komen dan.


    -

    Mockingjayz schreef:
    (...)
    wat gemeen!!
    ik denk dat ze wel terug zullen komen dan.

    Ik hoop het, ik was echt pissed gisteren toen ze eruit lagen. Het is ook altijd zo met mij, zodra ik in een wedstrijd iemand leuk ga vinden, liggen ze er altijd uit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ze waren niet mijn favoriet, maar wel heel goed en als ze er op die manier uit zijn gegaan, moeten ze maar snel terugkomen!


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Spraggan schreef:
    Blijkbaar lagen de lijnen van MK1 er zondag 9 uur lang uit. Geen wonder dat ze er dan uit gestuurd zijn :/


    Echt? Dat is echt zó ontzettend lullig


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat is vaag... Ben benieuwd of ze dat gaan oplossen, of zeggen 'tsja, shit happens'.

    Ik denk dat laatste.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!