• Ik vroeg me af wie er hier nog meer naar X Factor UK kijken :3
    Dus wie hier kijkt het nog meer, en wie is je favoriet? De mijne zijn James en Ella (: En wie vinden jullie dat er morgenavond uit moet gaan?


    Gary:
    Melanie Masson
    Christopher Maloney
    Carolyne Poole
    Kye Sones


    Tulisa
    Ella Henderson
    Lucy Spraggan
    Jade Ellis

    Louis
    MK1
    Union J
    District 3

    Nicole
    James Arthur
    Rylan Clark
    Jahmene Douglas

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 12:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2012 - 21:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn favo's zijn toch echt Kye Sones en James. <3
    Junion J is ook wel goed, maar ik ben nog niet 100 procent overtuigd.


    Love is louder.

    damn, ik had gehoopt dat het Jade ging zijn deze week. ;s


    effort never betrays you

    Runaways schreef:
    damn, ik had gehoopt dat het Jade ging zijn deze week. ;s

    Wie is er afgevallen deze week? :/


    Love is louder.

    Ahern schreef:
    (...)
    Wie is er afgevallen deze week? :/

    Het zal nu gaan tussen District 3 en Melanie ;s
    Ik had het eigenlijk liever echt anders gezien. Ik weet niet eens wie van die 2 ik het liefst zou houden ;s


    effort never betrays you

    Gary zal wel weer flink chagrijnig zijn


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Runaways schreef:
    (...)
    Het zal nu gaan tussen District 3 en Melanie ;s
    Ik had het eigenlijk liever echt anders gezien. Ik weet niet eens wie van die 2 ik het liefst zou houden ;s

    Ik heb ook geen idee, ze zijn beide goed qua stem!

    + inderdaad, Gary is zo ie zo furieus. Gelijk heeft ie.


    Love is louder.

    Ahern schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen idee, ze zijn beide goed qua stem!

    + inderdaad, Gary is zo ie zo furieus. Gelijk heeft ie.

    Het is dus Melanie, vind ik uiteindelijk waarschijnlijk het beste (:
    En ik begrijp inderdaad Gary ook wel, maar ik denk toch niet dat hij dit jaar de winnende kandidaat zal brengen.

    Lol en nu hoop ik echt dat volgende week Jade er uit ligt, of Rylan. Al is het inderdaad waarschijnlijk zo dat net omdat er zoveel ophef rond hem is, hij meer en meer stemmen krijgt.


    effort never betrays you

    Mijn reactie:

    ...........
    .............................



    Zucht.

    Ach ja, het zat eraan te komen. Het 'competitie'-gedeelte van het programma vertrouw ik ook niet helemaal.

    FEI: Melanie is eruit, door deadlock. Gary en Nicole hadden Melanie gered, Louis en Tulisa District 3.

    -gaat mopperen in een hoekje-

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 22:15 ]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Gary heeft dit jaar het zwakste groep :|

    Ik had wel niet verwacht dat Melanie bij de laaste zal zijn, maar ook weer niet verwacht dat ze meteen eruit zal liggen :X


    -

    Ja inderdaad. En Gary had juist zooo'n sterke groep!
    Nouja, alle jongeren stemmen massaal op de knappe jongens.
    Geirriteerd? Nah!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ze waren allemaal echt ontzettend goed vanavond, vooral James en Kye vind ik.

    Hoop nog steeds dat Rylan er uit vliegt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb ze nog niet allemaal gezien ;3 Ik kon niet live volgen. Maar ik denk dat ik tevreden ben zolang Jahmene, Union J of James er niet uitvalt.
    Voor Ella & Lucy heb ik er liever ook niet uit maar dat zal wel niet gebeuren, en Kye, die heb ik wel al gehoord, die vond ik goed vanavond, dus die heb ik er liever nog in.


    effort never betrays you

    Mijn mening:
    Union J was echt goed deze keer.
    Ik ben het voor het eerst eens met Gary eens: het eerste helft van MK1 was echt heel goed, die rap niet.
    ik vond Lucy Spraggan's lied keuze dit keer saaai. ook die van Jahmene trouwens.
    Ik vond Rylans stem deze keer wel iets richting slecht gaan, maar zijn performance, productie zeg maar zelf en die vele dansen maakt alles goed. Louis heeft gelijk gewoonweg: hij is niet de beste zanger in de competitie maar wel de beste entertainer. Gary mag weleens zijn commentaar binnen houden. Hij was niet de worst!!! NIET!!! Ja, we weten dat elke week dat hij daar zit een ander naar huis gaat, maar hij wel de reden dat sommige mensen kijken. Na hem wie anders gaat de mensen entertainen?Gary mag eens een keertje naar hem kijken zonder hem met woorden te kleineren. Die show zal zoo en zo saai gewoonweg zijn als hij nu al eruit gaat. Naar mijn mening haalt hij de top 3. Ik hou van Nicole, hoe ze telkens voor hem opkomt: geniaal gewoonweg.
    ik duim hard voor Rylan, MK1 en Union J.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:42 ]


    -

    Ik kon niet live kijken gister, dus ik ga nu terug kijken. Ben echt benieuwd wie er vanavond uit gaat. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    hey, hoort er niet iemand eruit te zijn rond deze tijd? Ik kan niks live volgen en op Youtube staat er niks nieuws erbij.


    -