• Ik vroeg me af wie er hier nog meer naar X Factor UK kijken :3
    Dus wie hier kijkt het nog meer, en wie is je favoriet? De mijne zijn James en Ella (: En wie vinden jullie dat er morgenavond uit moet gaan?


    Gary:
    Melanie Masson
    Christopher Maloney
    Carolyne Poole
    Kye Sones


    Tulisa
    Ella Henderson
    Lucy Spraggan
    Jade Ellis

    Louis
    MK1
    Union J
    District 3

    Nicole
    James Arthur
    Rylan Clark
    Jahmene Douglas

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 12:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2012 - 21:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    District 3 is er uit.

    :|
    WHUT????


    -

    Mhhhh het probleem is dus dat ik zaterdag dacht 'ik heb te veel hw, dus ik zal wel achteraf op hun yt channel kijken' want normaal gezien uploaden ze die echt gelijk, maaaaar nu dus niet. Er staat noch steeds niet op --'
    Ik zal direct wel eens gewoon zoeken op yt --'
    Maaaardus. Het verbaasd me echt heel heel heel erg hard dat Christopher er nog in zit? Ik kan er echt niet bij. En dan vind ik het tja... District3 eruit overleef ik opzich zeker wel xd Alleen vind ik het zo jammer dat ik hun optredens eigenlijk nog niet heb gezien, want ik had ergens op zo'n blog wel gelezen dat ze deze week terug op het juiste pad waren...

    & Wie denken jullie dat zal winnen?
    Ik hoop echt dat het nu deze volgorde wordt; Christopher - Ella - Rylan - Union J - Jahmene - James
    Maar goed het spreekt wel voor zich dat Ella er niet voor Rylan uit zal liggen xd (ik snap natuurlijk ook wel nog steeds dat zij qua talent veel meer heeft dan Rylan hè, maar ik heb het gewoon niet zo met haar ;3 En om de een of andere manier is Rylan er toch in geslaagd veel sympathie van mij te krijgen, terwijl ik het meestal helemaal niet zo met die aandacht-typen heb xd ) En voor mij mag Jahmene ook wel winnen in plaats van James, misschien heeft hij die aandacht ook wel iets meer nodig om het achteraf verder te kunnen schoppen, aangezien ik het gevoel heb dat James nu sowieso wel een mooie carrière te wachten staat.

    oke wat een eindeloos gepraat van mij weer xd


    effort never betrays you

    Ik hoop nu eigenlijk dat Jahmene wint, want James en Ella krijgen toch wel een platencontract zonder dat ze winnen + Ik gun het Jahmene het meest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gosh Union J én District3 voor survival. It was killing meh. Echt jammer, ben namelijk diehard voor beide.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mmm ik ben eigenlijk alleen voor Ella en James nu dat District3 er uit is..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Christopher: Ik vind dat hij er vanavond uit moet, zijn optreden was wel redelijk maar hij zingt echt áltijd hetzelfde soort liedjes.
    Ella: Mwah, goed gezongen maar ik vind You're The One That I Want niet een liedje dat je in balladvorm kan doen.
    James&Jahmene: Amazing as always.
    Rylan: Ik vind hem nooit echt goed, maar bij hem is echt duidelijk dat hij er plezier in heeft, en volgens mij is hij echt een lieve jongen.
    Union J:Goed gezongen, maar ik had liever dat ze een ander liedje hadden gedaan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heeft iemand een livestream for me?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Torrique schreef:
    Heeft iemand een livestream for me?


    http://www.filmon.com/#ITV1


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    What, the fuck is dit?! Ella en James in the bottom two! Dat is gewoon onmogelijk, volgens alle peilingen zijn zij juist het meest geliefd. Ik begin nu echt te denken dat de producers met de stemmen zitten te kloten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    What, the fuck is dit?! Ella en James in the bottom two! Dat is gewoon onmogelijk, volgens alle peilingen zijn zij juist het meest geliefd. Ik begin nu echt te denken dat de producers met de stemmen zitten te kloten.

    ik heb dat dit jaar wel vaker gedacht, maar ik ben nu toch bijna 100% zeker dat ze dat doen, want volgens mij is dit resultaat anders echt onmogelijk. Ik ben echt pissed nu.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    James in de bottom two, daar kan ik echt niet bij nee O.o
    Nuja, het is ergens ook wel totaaaaal onredelijk dat Ella er voor Christoper & Rylan uit ligt, maar ik had het niet echt met haar, dus ja.

    & volgens mij kan het wel echt zijn. Zeker in dit geval; ik vermoed dat Ella vanavond echt wat minder was (nuja, ik heb het niet gezien, maar gewoon door dat liedje, al blijft het een gokje, wie weet deed ze het wel geweldig xd), en omdat mensen dan toch iets hebben 'iemand met zo'n stem, daar stemmen sws veel mensen voor', waardoor er veel mensen dus uiteindelijk niet stemmen.

    En tja waarvan Christopher zijn stemmen haalt snap ik niet echt, misschien ligt dat muziek gewoon extreem goed in de UK, en Rylan; net omdat hij als zwakkere wordt gezien denk ik dat meer mensen iets hebben van 'OH GOD WE MOETEN STEMMEN'

    Achja, ik zeg natuurlijk maar wat, maar ik zie niet echt het punt van een geliefde kandidaat als Ella er expres uit te laten vallen. (nuja, buiten als je dan gaat denken dat Ella & James in de bottom two wel een schok zal zijn geweest voor de meeste en zo mensen terug meer interesse krijgen)


    effort never betrays you

    Ik vind het gewoon onbegrijpelijk, volgens heel veel sites was Ella steeds de favoriet, en dan staat ze ineens in the bottom two, net als James. Ik was daar gisteravond echt best wel boos om xd. Gelukkig heeft ze een dijk van een stem en krijgt ze toch wel een platencontract.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Exciteddd, bijna de finalisten bekend! *stiekem bumpje*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    ja ;3 ik word echt wild da blijft maar duren xd


    effort never betrays you

    Fuck Christopher D;

    Xfactor faalt als hij gaat winnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered