• Ik vroeg me af wie er hier nog meer naar X Factor UK kijken :3
    Dus wie hier kijkt het nog meer, en wie is je favoriet? De mijne zijn James en Ella (: En wie vinden jullie dat er morgenavond uit moet gaan?


    Gary:
    Melanie Masson
    Christopher Maloney
    Carolyne Poole
    Kye Sones


    Tulisa
    Ella Henderson
    Lucy Spraggan
    Jade Ellis

    Louis
    MK1
    Union J
    District 3

    Nicole
    James Arthur
    Rylan Clark
    Jahmene Douglas

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 12:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2012 - 21:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SaphireStar schreef:
    Dat is vaag... Ben benieuwd of ze dat gaan oplossen, of zeggen 'tsja, shit happens'.

    Ik denk dat laatste.

    Ik denk eerlijk gezegd ook het laatste, want als MK1 weer terug mag komen, 'is het niet eerlijk voor de anderen' Zoiets zullen ze waarschijnlijk als excuus gebruiken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb net ergens gelezen dat Lucy gelijk door is naar volgende week, omdat ze ziek is.

    Oké, het is sneu voor haar dat ze ziek is, maar ik vind het oneerlijk tegenover de rest van de kandidaten


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    Ik heb net ergens gelezen dat Lucy gelijk door is naar volgende week, omdat ze ziek is.

    Oké, het is sneu voor haar dat ze ziek is, maar ik vind het oneerlijk tegenover de rest van de kandidaten

    Meen je dat nu? Slaagt nergens op. Ik kan het amper geloven? Dat kunnen ze toch ABSOLUUT niet maken? Hoe gaan ze dat nu uitleggen?


    effort never betrays you

    Hensley schreef:
    (...)
    Meen je dat nu? Slaagt nergens op. Ik kan het amper geloven? Dat kunnen ze toch ABSOLUUT niet maken? Hoe gaan ze dat nu uitleggen?


    Dit is het artikel:

    Lucy Spraggan will miss tonight’s X Factor 2012 live show, it has been revealed.


    We reported previously that Lucy had missed rehearsals yesterday, after becoming the latest contestant to come down with a cold.

    Following Kye and Jade last week, Lucy stay away from the studios yesterday in a bid to get well enough for this evening’s live show.

    However with Lucy not improving this morning, show bosses have now confirmed they have given Lucy the week off to rest.

    She’ll go straight through to next weekend’s fifth live show.

    The official X Factor twitter account tweeted: “NEWS: @lspraggan is just too unwell to perform on tonight’s #xfactor. Lucy will proceed to next weekend’s show… ->

    “> … as happened with @diana_music. #TeamSpraggan tweet #TeaAndToastForPoorlyLucy! ”

    Just like the official twitter account pointed out, Diana Vickers was given similar treatment on the show back in 2008, when she was able to miss a week due to laryngitis.

    If Lucy isn’t well enough next weekend, she’ll be forced to withdraw from the competition.

    We’re just wondering why Kye and Jade had to sing last week!

    Meanwhile, Lucy’s pal Rylan Clark has also come down with illness, and it’s unclear whether he too will miss tonight’s show.

    He tweeted his followers this morning: “F**k I’m ill ”



    Read more: http://tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/113896-x-factor-2012-lucy-spraggan-why-where-ill-sing-tonight-halloween-week.html#ixzz2AWlbB6nn


    Ik vind ook raar, zoals in het artikel staat, dat Jade en Kye vorige week wel moesten zingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oke heeft er iemand een deftige livestream? want die gene die ik al heb geprobeerd zijn kut en ik had echt zin om vandaag nog eens helemaal te volgen maar ik geraak er echt kut geirriteerd van als dat ding dan om de zoveel tijd eens vast loopt.(cat)


    effort never betrays you

    http://myiplayer.com/home.php
    En in de appstore de app FilmOn!


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Eigenlijk vond ik Rylan vandaag echt nog redelijk goed ;3 Zijn stem is niet de sterkste stem, zeker niet, maar hij zong niet slecht en het is wel zo dat hij er je wel naar laat kijken.


    effort never betrays you

    James performance, wow. Hij moet gewoon winnen (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boh, ik heb ze eindelijk allemaal gezien. Jade daar zal ik nooit dol op geworden. Oh, en ik zei net dat ik ze allemaal kon zien; niet dus want Christopher zijn video 'was niet beschikbaar in mijn land' ?(cat)
    Ik vind Ella duidelijk wel wat minder dan de vorige keren en dat vind ik niet echt erg omdat ik het toch niet zo met haar heb ;3
    En zoals ik net al zei vond ik Rylan wel goed. Hij mag nog wel een weekje blijven nu, vind ik xd En Jahmene en James natuurlijk moeten er zeker in blijven, sowieso mijn favorieten.
    Van de bands weet ik het zo niet. Ik vond ze allebei inorde, maar geen een van beide echt geweldig vanavond ;3


    effort never betrays you

    Rylan was LEEUUK!!
    hij is nu mijn nieuwe favoriet :D


    -

    Dit is mijn top van gisteravond :3

    1. James
    2. Jahmene
    3. Union J
    4. Ella
    5. Kye
    6. District 3
    7. Christopher
    8. Rylan
    9. Jade


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik ben blij dat Jade eruit is. pff het had zo Union J kunnen zijn.


    -

    Ik ben ook blij dat Jade weg is, Union J is een stuk beter


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    Ik ben ook blij dat Jade weg is, Union J is een stuk beter


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik had Union J echt nog niet nu in de bottom two verwacht O.o
    Maar goed, ik ben wel blij dat Jade er uit ligt.
    Het ding is dat het nu moeilijker vind om nog iemand te zoeken waarvan ik het absoluut niet erg zou vinden mochten ze eruit liggen ;x
    District 3, Chrisopher, en Rylan zal denk ik toch ook zeker de finale niet halen, al wil ik hem er niet meer zo snel mogelijk uit na deze week ;3


    effort never betrays you