Zijn naam is Lucky, hij is nu 8 en een half jaar oud, hij is een bruine labrador retriever, hij is een afgekeurde blindengeleidehond en de liefste hond in heel de wereld! (heart2)
Waarom afgekeurd: Hij voldeed aan alle eisen, behalve dat hij in bussen en treinen spróng, en niet erin liep. En tja, dan krijg je complicaties.
Waarom de liefste hond van de wereld: Omdat iedereen dat vindt over zijn of haar hond. Lucky is zo braaf als wat, doet geen vlieg kwaad en de poesen zijn hem meer dan baas dan hij hun, terwijl hij er jaren eerder was. c:
Hoe kom je aan die geniale foto: Ik wist ook niet dat mijn vader's Samsung Wave (of zo) zo'n held is. Afgedrukt op het goede moment, op de goede plaats met het juiste licht. En natuurlijk met een fotomodel als hond. c:
Meer mensen met doetties van huisdieren? En hebben jullie ook een foto?
[ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:12 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

en Ladder (4) zijn heel kort na elkaar gestorven en dat net op het moment dat ik het hardste liefde nodig had. Toen kreeg ik Ceazar, een kleine rakker die heel veel aandacht nodig heeft. Hij heeft me min of meer uit een donkere doolhof gehaald en nu kunnen we echt niet meer zonder elkaar. Hij slaapt in mijn bed, hij huild wanneer ik in een andere kamer ben, en wanneer ik na een uurtje afwezig ben terug kom staat er een welkomscominté klaar die Ceazar in zijn eentje heel goed weet te organiseren (hij is de enige die dan voor 20 telt). Dat is waarom Ceazar het liefste leukste en mooiste hondje is in de hele wereld, of in mijn wereld tenminste :')