• Zijn naam is Lucky, hij is nu 8 en een half jaar oud, hij is een bruine labrador retriever, hij is een afgekeurde blindengeleidehond en de liefste hond in heel de wereld! (heart2)

    Waarom afgekeurd: Hij voldeed aan alle eisen, behalve dat hij in bussen en treinen spróng, en niet erin liep. En tja, dan krijg je complicaties.
    Waarom de liefste hond van de wereld: Omdat iedereen dat vindt over zijn of haar hond. Lucky is zo braaf als wat, doet geen vlieg kwaad en de poesen zijn hem meer dan baas dan hij hun, terwijl hij er jaren eerder was. c:
    Hoe kom je aan die geniale foto: Ik wist ook niet dat mijn vader's Samsung Wave (of zo) zo'n held is. Afgedrukt op het goede moment, op de goede plaats met het juiste licht. En natuurlijk met een fotomodel als hond. c:

    Meer mensen met doetties van huisdieren? En hebben jullie ook een foto?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ancore schreef:
    Bonds Teresa di Vicenzo van de Kaladene
    aka Clio :Y)
    Ontzettend schattige Golden van 2 en een half jaar oud. Kan niet zonder aandacht en is gek op alles en iedereen zolang ze maar geaaid word.


    We krijgen als we met haar over straat lopen nog erg vaak de vraag hoe oud ze is. Ze word altijd ingeschat op 1 jaar, omdat ze zich nog heel puppyachtig gedraagd, maar ze is gewoon mijn lieverd.(K)
    Jouw hond is ook cute!(flower)


    Oh, hij ziet er zo zacht uit!(krul)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Wat een poppie!

    Onze hond toen hij enorm verhaarde. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Aww, wat een geweldige foto!



    Al de goede foto's van Moos staan ergens anders, dus ik moet het met deze doen.

    In elk geval, dit is Moos. Moos is een al 7 jaar oude Engelse Cocker Spaniël (met een beetje Drentse Patrijs) dat het liefste vriendje van de wereld is. Het is altijd heel goed met hem gegaan, tot afgelopen Mei. Mijn ouders liepen tot toen elke dag met hem in het bos, en vanwege een verkeerde beweging had Moos een tijd lang pijn. Maar wat bleek, het was niet vanwege de verkeerde beweging. Maar, Moos heeft al sinds zijn geboorte HD, Heup Dysplasie. Een kut aandoening waar niets aan te doen valt, de pijn was zo erg, dat hij elke ochtend zat te bibberen op de trap. Dat hij geen moment van je zijde afweek en alleen maar heel graag wou knuffelen. Gelukkig heeft hij nu pijnstillers, en het gaat heel goed met hem. Maar je ziet het wel als hij zit, want zijn heupen schuiven altijd weg. In elk geval, zolang hij geen pijn heeft is het goed. Maar als het ook met de pijnstillers niet meer gaat, dan is het wel einde oefening. Dus ik hoop heel erg dat hij het nog een tijdje volhoud, want ik ga echt kapot als hij moet worden ingeslapen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind


    Nala en P-Jay.


    Pim & Sofietje

    Pim is mijn schatje. :3


    -


    Puck, dat is de oudste, grootste, en een meisje.


    Ollie, dat is dikste, schattigste en jongen.


    Loena, dat is het tweelingzusje van Ollie, is het kleinst en een meisje.

    ZE ZIJN ALLE 3 ZO LIEF <3 mhihi <3


    Life is a beautiful struggle

    Wat een droppie!

    Dit is Ollie. n-n
    Ze is nu 2 1/2 jaar oud.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:47 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Veeyah schreef:
    In elk geval, dit is Moos. Moos is een al 7 jaar oude Engelse Cocker Spaniël (met een beetje Drentse Patrijs) dat het liefste vriendje van de wereld is. Het is altijd heel goed met hem gegaan, tot afgelopen Mei. Mijn ouders liepen tot toen elke dag met hem in het bos, en vanwege een verkeerde beweging had Moos een tijd lang pijn. Maar wat bleek, het was niet vanwege de verkeerde beweging. Maar, Moos heeft al sinds zijn geboorte HD, Heup Dysplasie. Een kut aandoening waar niets aan te doen valt, de pijn was zo erg, dat hij elke ochtend zat te bibberen op de trap. Dat hij geen moment van je zijde afweek en alleen maar heel graag wou knuffelen. Gelukkig heeft hij nu pijnstillers, en het gaat heel goed met hem. Maar je ziet het wel als hij zit, want zijn heupen schuiven altijd weg. In elk geval, zolang hij geen pijn heeft is het goed. Maar als het ook met de pijnstillers niet meer gaat, dan is het wel einde oefening. Dus ik hoop heel erg dat hij het nog een tijdje volhoud, want ik ga echt kapot als hij moet worden ingeslapen.
    [/face]


    Labradors hebben ook heel slechte kruispanden (bij de achterpoten). Lucky is daaraan al aan beide geopereerd: aan elke poot een nieuwe kruisband. Hij schuift ook heel erg vaak weg, maar zo'n rug is zowat te lang om goed te zitten zonder benen naar buiten te schuiven. Ik ga ook kapot als Lucky ingeslapen moet, ik kan niet zonder hem. Hij is mijn beste vriend, mijn kleine broer en mijn uitlaatklep. Maar hij is dus al 8 en een half: hij krijgt vetbobbels, helemaal grijs om de bek en soms grijze haren etc. Ik ben echt heel bang ervoor dat hij dood gaat, ik ben denk ik dan echt een tijdje heel down en depressief. Niet als in een depressie, maar wel een tijdje in een diep dal. We hebben twee katten, maar niemand kan mijn Cluck-cluck vervangen. (huil)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Daikazoku schreef:
    Wat een droppie!

    Dit is Ollie. n-n
    Ze is nu 2 1/2 jaar oud.



    Och liebe, wat een schatje! (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik heb 2 hondjes: een dwergpoedel en een tekkel.
    die poedel is echt de liefste schat van de wereld. Doet mooi zijn behoeftes waar het moet, en hou van knuffels en oja, ik ben zijn favoriet ook nog. :$
    Die tekkel is wel lief maar toch niet zo lief hier en daar, moaar die is schattig gewoonweg.


    -

    Oh my god, die katten in de vorige pagina zijn zo SDFGDRFDCX lief, serieus. Ik heb zelf ook twee katten: een tweeling die bestaan uit Jajem (m, zwart) en Joeke (v, lapje). Ze zijn nu ruim een jaar oud en verschrikkelijk speels, maar o zo lief! Maar ik mis onze oude katten Jut, Jije en Jikke. Jut werd 19, Jikke 17 en Jije rond de 12 jaar denk ik. Ze was depressief: nadat mijn zus en ik geboren werden, begon ze zich terug te trekken en toen ik 4 of 5 jaar oud was, is ze ingeslapen. Ze had ook wat met de nieren waarschijnlijk, maar ze trok zoveel mensen in een huis niet. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    *Jaloers op iedereen die een hond als huisdier heeft D:*
    Ik mag zelfs geen vis of zo. Tfoe.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Onze kat is mijn schatje! Ik heb alleen nu geen foto van hem hier.... Maar ik was daarstraks aan het huilen door een bepaald nummer, en hij kwam me troosten door kopjes te geven en naast me te komen liggen... Om vervolgens keihard in mijn gezicht te niesen. Ik hou van dat beest :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Helyer schreef:
    Onze kat is mijn schatje! Ik heb alleen nu geen foto van hem hier.... Maar ik was daarstraks aan het huilen door een bepaald nummer, en hij kwam me troosten door kopjes te geven en naast me te komen liggen... Om vervolgens keihard in mijn gezicht te niesen. Ik hou van dat beest :')


    AHAHAH, typisch een kat. [x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hallo.
    Mijn naam is Barnabas en ik ben de trotse baas van Nijntje, een lief klein konijntje.
    Zijn vachtje is zo wit als sneeuw en zijn ogen zijn zo rood als bloed. Stiekem heet ie Snow White.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hallo.
    Mijn naam is Barnabas en ik ben de trotse baas van Nijntje, een lief klein konijntje.
    Zijn vachtje is zo wit als sneeuw en zijn ogen zijn zo rood als bloed. Stiekem heet ie Snow White.


    Awh, cute! c: Foto?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife