• Zijn naam is Lucky, hij is nu 8 en een half jaar oud, hij is een bruine labrador retriever, hij is een afgekeurde blindengeleidehond en de liefste hond in heel de wereld! (heart2)

    Waarom afgekeurd: Hij voldeed aan alle eisen, behalve dat hij in bussen en treinen spróng, en niet erin liep. En tja, dan krijg je complicaties.
    Waarom de liefste hond van de wereld: Omdat iedereen dat vindt over zijn of haar hond. Lucky is zo braaf als wat, doet geen vlieg kwaad en de poesen zijn hem meer dan baas dan hij hun, terwijl hij er jaren eerder was. c:
    Hoe kom je aan die geniale foto: Ik wist ook niet dat mijn vader's Samsung Wave (of zo) zo'n held is. Afgedrukt op het goede moment, op de goede plaats met het juiste licht. En natuurlijk met een fotomodel als hond. c:

    Meer mensen met doetties van huisdieren? En hebben jullie ook een foto?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit is Tommie.


    Grasparkiet, en gehandicapt aan een teen omdat mijn moeder ooit een kastje had laten dichtvallen terwijl hij op het deurtje zat.
    We hebben geen idee hoe oud hij is, hij is jaren geleden (vijf of zes ofzo?) aan komen vliegen en bij een bekende op de schouder gaan zitten, hij was al tam. En toen kregen wij hem c
    :Helaas werden mijn vader en broer zo gek van zijn geschetter dat hij vorige week een ander huis heeft gekregen ):


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."


    Dit is Bobby en ze is een meisje. We konden geen naam bedenken en uiteindelijk werd het Bobby haha.
    Ze is geboren op 15 maart (2 dagen na mijn verjaardag) en ze is nu 7 jaar oud.
    Ze doet letterlijk nog geen vlieg kwaad. :3
    + Ik heb nog 2 hamsters. Maar ik ben bang dat die niet meer zo lang te leven hebben. :c

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 7:24 ]

    Aww, wat een schatje ^^

    Ik heb twee hondjes, dit is misschien wel een oude foto, maar ze lagen zo schattig ^.^


    Links Binky en rechts Koda, toen hij nog een pup was (we kregen Koda een jaar nadat we Binky al hadden) <3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb een hond -een elf jaar oude, ruwharige, zwarte Hollandse Herder- maar zij heeft een hekel aan mij o.O


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Toyfriend schreef:
    Oh, wat schattig! Ik heb geen huisdieren (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Wat een schatjes ^^
    Allemaal eigenlijk, maar ik heb dan ook een groot zwak voor dieren :3.

    Zelf heb ik een hele schattige kat, die nu aan de overkant op mijn schoolboeken zit. Ik zal zo even kijken of er ergens een foto van haar te vinden is!


    Tijd voor koffie.

    Ik heb teveel dieren om fotos van te plaatsen (zie foto's profiel)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Foto komt nog (zit nu op school)

    Mijn hondje Trix is 14 jaar oud dus een oudje ze is super lief en is net zoals haar baasje lui... Ik doe bijna alles met mijn hondje behalve winkelen enzo haha.. Ze is mijn beste vriedinnetje.. Zonder haar kan ik niet meer, ze is mijn alles...


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Na'w ik ben hondloos :c Mag niet van mama ;o
    Naja, labradors zijn mijn favorieten trouwens! ^^


    Pretty is just a pretty word.


    Droppie

    &


    Rauzer

    <3


    El Diablo.

    Ah Myke! Keischattig
    Ik heb een konijntje, Pluis. Ook wel bekend als Rambo (jaah, die filmheld)
    Hij is zwart met bruine plukjes erdoor omdat hij al oud is...
    het liefste konijn van de hele wereld :9~


    Miep



    Dit is mijn bijna 8 jarige hond Titus.
    't is een vuilnisbakkie en de katten overheersen hem en eten zelfs zijn eten op, onder de honden is hij wel dominant. Hij houdt van liggen op de bank en het bed (wat hij niet mag) En wordt soms wel eens gek en gaat rondjes rennen in de tuin.
    Aangenaam.


    SLOAN.



    Mijn hond is een 1,5 jaar oude Labrador, die helemaal nergens naar luistert omdat mijn vader dacht dat hij hem zelf wel kon africhten. Hij kan alleen zitten. De rest doet hij gewoon niet >.< Hij is wel lief. Zolang je hem niet uit hoeft te laten, hij niet op je kleren kwijlt of niet in je kamer alles kapot bijt. Hij heet Bico.

    oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh
    allemaal ZO cute ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3