• Zijn naam is Lucky, hij is nu 8 en een half jaar oud, hij is een bruine labrador retriever, hij is een afgekeurde blindengeleidehond en de liefste hond in heel de wereld! (heart2)

    Waarom afgekeurd: Hij voldeed aan alle eisen, behalve dat hij in bussen en treinen spróng, en niet erin liep. En tja, dan krijg je complicaties.
    Waarom de liefste hond van de wereld: Omdat iedereen dat vindt over zijn of haar hond. Lucky is zo braaf als wat, doet geen vlieg kwaad en de poesen zijn hem meer dan baas dan hij hun, terwijl hij er jaren eerder was. c:
    Hoe kom je aan die geniale foto: Ik wist ook niet dat mijn vader's Samsung Wave (of zo) zo'n held is. Afgedrukt op het goede moment, op de goede plaats met het juiste licht. En natuurlijk met een fotomodel als hond. c:

    Meer mensen met doetties van huisdieren? En hebben jullie ook een foto?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Toyfriend schreef:
    Oh, wat schattig! Ik heb geen huisdieren (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Sandrachips schreef:


    Wat een prachtige hond. Echt cute. :3

    Wonderwatch schreef:


    Droppie

    &


    Rauzer

    <3

    Die namen zijn geniaal haha. ;D


    Pim


    Pom


    26 - 02 - '16

    Silverlance schreef:
    (...)
    Wat een prachtige hond. Echt cute. :3
    Haha ja! Iedereen vindt het een mooie hond! Die vrouw die ze fokte zeg maar, vroeg nog of we meededen met hondenwedstrijden, haha!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb ook een hond :P haar naam is simba ze is nu 10 jaar oud en zij doet niemand kwaat.
    ze heeft vroeger opgesloten gezeten met 7 herdershonden en was nog nooit buiten geweest!
    We konden het niet laten om haar gratis van marktplaats mee te nemen en haar dingen te leren.
    Ze zit nu bijna tegen het einde van haar leven aan, maar ze is nog kern gezond!
    Ze is speels, als je verdrietig bent troost ze je, als je haar zit te plagen duwd ze je op de grond en gaat ze je helemaal aflikken, een zoekspelletje met speelgoed vind ze helemaal geweldig en ze is niet meer bang(behalve voor onweer,flitsen en vuurwerk!)
    en ehm ja ik wou dat ik een foto makkelijk kon plaatsen want ik word niet echt wijs van die site waarbij je hier een foto kan plaatsen!
    dus als jullie mijn hond willen zien en meer vragen hebben moet je het maar vragen in mijn gb en kun je mijn hond vinden bij foto's ! ik hoor graag jullie reacties!

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:19 ]


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;



    Dit is Kobus. Hij is 6 jaartjes oud en hij is een Boxer. :3 Hij is gewoon de liefste hond van de hele wereld <3
    Waarom? Hij doet geen vlieg kwaad. Hij bijt nooit als hij speels is, hij gromt nooit, en hij is gewoon suuuuuuperlief <3


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.


    Dat is Twixy, ze is acht jaar oud en de moeder van Spooky.


    Spooky is zeven jaar oud en een enorme bangeschijter, maar wel een schatje (: Ze vinden elkaar alleen niet zo lief. Spooky is trouwens een halve siamees met hele mooie blauwe ogen waar ik verliefd op ben.


    Take risks and conquer your fears.

    Dit is mijn Jason, nu een jaartje bij ons en iedereen is helemaal dol op hem :3




    En mijn caafjes, Minnie en Maggie.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Hashtagged schreef:
    Dit is mijn Jason, nu een jaartje bij ons en iedereen is helemaal dol op hem :3




    En mijn caafjes, Minnie en Maggie.


    Wat een mooie kat heb jij :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Da's wel spijtig dat hij afgekeurd is. (Goed voor jullie, maar spijtig dat hij nu geen mensen kan helpen)
    Hij ziet er lief uit. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hakuna schreef:
    *Jaloers op iedereen die een hond als huisdier heeft D:*
    Ik mag zelfs geen vis of zo. Tfoe.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb 4 katten en een konijn :3
    Het zijn allemaal schatjes maar Puckie is echt mijn baby'tje <3
    Puck, toen hij nog klein was:


    Mara:


    Muis met haar Baby's (Mara helemaal links):


    Joris:


    Krummel:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ahw, wat een lieve beestjes allemaal.
    Ik heb zelfs 2 hondjes (een maltezer en een yorkshire terriër), een konijn en een parkietje. Helaas geen foto's van op mijn pc. ;c


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.


    Dit is Boudewijn, een Berner Sennenhond, gekruist met Duitse Herder . Hij was echt de aller- aller- allerliefste hond die ik ooit had gezien. Helaas is hij vorig jaar in de zomervakantie ingeslapen op, volgens mij, 9 jarige leeftijd. Mijn kleine broertje van 1 kon alles bij hem doen, en hij bleef altijd lief. Hij was echt heel lui, en had van die leuke oortjes. 'k mis hem, maar ja, we hebben altijd onze andere hond nog, waarvan ik nu geen foto heb, :'D.

    We hadden een paar jaar geleden ook nog een kat, maar die is ook overleden, en onze goudvis is laatst overleden, D: