• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:32 ]

    Lyon schreef:
    (...)
    Schaam je haha
    joke


    Doe ik :'D. Hahaha, spelen ze vanavond?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Doe ik :'D. Hahaha, spelen ze vanavond?


    Vrijdag, in Rotterdam (: en dinsdag in Roemenië

    Wollah, beetje vreemd dit hoor - dat nieuwe design. Had hem natuurlijk al wel gezien, maar echt wennen, gosh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aaight, had het design erger verwacht!

    Anyway, hoe was jullie dag? (: Ik begin mijn klas in elk geval steeds leuker te vinden, haha. Supergezellig.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Aaight, had het design erger verwacht!

    Anyway, hoe was jullie dag? (: Ik begin mijn klas in elk geval steeds leuker te vinden, haha. Supergezellig.

    Mijn dag was te lang, was echt moe vandaag, zo blij toen het eindelijk tijd was
    En ik heb dinsdag een gesprek voor stage, hoogstwaarschijnlijk word ik aangenomen want ik moest mijn bankpasje meenemen, KASSA !!! (:
    Hoe was jouw dag ??

    Apocalyptic schreef:
    Aaight, had het design erger verwacht!

    Anyway, hoe was jullie dag? (: Ik begin mijn klas in elk geval steeds leuker te vinden, haha. Supergezellig.

    Trololol. Mooi dat jij je klas leuk vind, bij mij gaat het ook wel redelijk eindelijk. Had vandaag ECDL-examen en ben met 88% geslaagd op powerpoint, echt heel tevreden dus. Ook had ik vandaag proefwerk Personeel&Arbeid en heb echt het gevoel dat ik een voldoende heb, jeuuuj.

    Het nieuws trouwens al gehoord over afschaffing basisbeurs? Als het goed is - zei m'n vader - val ik nog net binnen de regeling. *O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Trololol. Mooi dat jij je klas leuk vind, bij mij gaat het ook wel redelijk eindelijk. Had vandaag ECDL-examen en ben met 88% geslaagd op powerpoint, echt heel tevreden dus. Ook had ik vandaag proefwerk Personeel&Arbeid en heb echt het gevoel dat ik een voldoende heb, jeuuuj.

    Het nieuws trouwens al gehoord over afschaffing basisbeurs? Als het goed is - zei m'n vader - val ik nog net binnen de regeling. *O*


    Ik vind die afschaffing echt onzin
    Moet ik straks alles terug gaan betalen, van welk geld moet ik dat doen ??

    Lyon schreef:
    (...)

    Ik vind die afschaffing echt onzin
    Moet ik straks alles terug gaan betalen, van welk geld moet ik dat doen ??

    Ja, inderdaad, vind ik ook hoor. Het is dus zo dat degene die voor blabla datum nog vier jaar vergoed krijgen, daar val ik dus net binnen als het goed is en kan ik tot het einde van mijn tweede HBO jaar mee doen, waarna ik dus nog fucking twee jaar zelf moet betalen. Hallo lening, dag geld.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad, vind ik ook hoor. Het is dus zo dat degene die voor blabla datum nog vier jaar vergoed krijgen, daar val ik dus net binnen als het goed is en kan ik tot het einde van mijn tweede HBO jaar mee doen, waarna ik dus nog fucking twee jaar zelf moet betalen. Hallo lening, dag geld.


    Ik weet niet eens hoe dat bij mij zit
    Maar volgens mn vader gaat mijn studiefinanciering volgend schooljaar omhoog naar €115, als het dan al niet is afgeschaft (:

    @Charissa: Goed, goed, al heb ik nog heel veel huiswerk te doen.. D: En mooi, ik duim voor je!
    @Amy: Goedzo chickie, zo doe je die shit! Jetro is gonna be proud, gurl. *O*
    En ja, onze klas is echt tof. (: We hebben de halve les van dit soort shitty fotos zitten maken haha :') En ik kijk way too happy daar :')

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:49 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    @Charissa: Goed, goed, al heb ik nog heel veel huiswerk te doen.. D: En mooi, ik duim voor je!
    @Amy: Goedzo chickie, zo doe je die shit! Jetro is gonna be proud, gurl. *O*
    En ja, onze klas is echt tof. (: We hebben de halve les van dit soort shitty fotos zitten maken haha :') En ik kijk way too happy daar :')


    HAHAHAHA. DIE MIDDELSTE MET DENIM BLOUSE. LOOOOOOOL. And I knoooow, hij ging me helemaal aanmoedigen, skatje dat hij is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    HAHAHAHA. DIE MIDDELSTE MET DENIM BLOUSE. LOOOOOOOL. And I knoooow, hij ging me helemaal aanmoedigen, skatje dat hij is.

    Ahdsjklghrelkgheljkg x'D know right! Bijna allemaal epic mensen lolololol x'DD


    ars moriendi

    Halllooooaaaaaa(flower)


    ~

    I luuuuuuuv habbo hotel, ruzie maken enz.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    I luuuuuuuv habbo hotel, ruzie maken enz.


    Hahaha, heb je ruzie daarxD


    ~