• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:32 ]

    Jetro schreef:
    I luuuuuuuv habbo hotel, ruzie maken enz.

    HAHAHA OMG Ik heb dat twee jaar terug met een vriendin gedaan. Hadden we zo'n 'knappe jongen' gemaakt en habboverkering gevraagd aan al die meisjes van 11. Om dan vervolgens voor hun ogen 'vreemd te gaan.' :') Heer-;lijk, wat een kutspel <33


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    HAHAHA OMG Ik heb dat twee jaar terug met een vriendin gedaan. Hadden we zo'n 'knappe jongen' gemaakt en habboverkering gevraagd aan al die meisjes van 11. Om dan vervolgens voor hun ogen 'vreemd te gaan.' :') Heer-;lijk, wat een kutspel <33

    Ik zoek altijd van die Maroks op, lol. Echt, die kan je zo makkelijk uitdagen en zo. Of naar zo'n "seks-kamer" HAHA, dat is echt hilarisch. Lekker pixelseks, etc, etc. Kindjes weten nauwelijks wat het is, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Ik zoek altijd van die Maroks op, lol. Echt, die kan je zo makkelijk uitdagen en zo. Of naar zo'n "seks-kamer" HAHA, dat is echt hilarisch. Lekker pixelseks, etc, etc. Kindjes weten nauwelijks wat het is, HAHA.


    Okee dat had ik dus echt niet van jou verwachtxD sorry:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Okee dat had ik dus echt niet van jou verwachtxD sorry:$

    HAHAHA. Dat doe ik altijd, is echt grappig. Ik hem nu al ruzie btw.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Girlies, wanneer meeten we een keer? :33


    ars moriendi

    Jetro schreef:
    (...)
    Ik zoek altijd van die Maroks op, lol. Echt, die kan je zo makkelijk uitdagen en zo. Of naar zo'n "seks-kamer" HAHA, dat is echt hilarisch. Lekker pixelseks, etc, etc. Kindjes weten nauwelijks wat het is, HAHA.

    SEKSKAMER OH MIJN GOD. Die site zit vol met kinderen van rond de 11, 12 die inderdaad seks nog heel spannend en alles vinden. Prachtig toch. :'D


    ars moriendi

    Jetro schreef:
    (...)
    HAHAHA. Dat doe ik altijd, is echt grappig. Ik hem nu al ruzie btw.


    Oeehhh vertel(wbw)


    ~

    Apocalyptic schreef:
    Girlies, wanneer meeten we een keer? :33


    Ja goede vraag:) Dat met de wedstrijd gaat denk ik niet meer door want zoals ik begreep waren Chariss en ik de enigen die nog konden want iemand zei dat jij ook niet meer kon?:(


    ~

    Apocalyptic schreef:
    Girlies, wanneer meeten we een keer? :33

    In de kerstvakantieee? Komt wel mooi uit, dan heeft iedereen het tegelijk volgens mij? Moeten we wel nadenken over een plek, haha. Brabant is gratis reizen voor mij !!!! Trololol. Nee, hihi. Iets centraals?
    @Naomi, zo'n wijf zei tegen zo'n noobje dat hij lelijke look had en toen zei ik dat ze naar zichzelf moest kijken en toen kwam er heel gezeik, lol. Toen kwam ik aan met vrijheid van meningsuiting, klassieke grondrechten, looool.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    In de kerstvakantieee? Komt wel mooi uit, dan heeft iedereen het tegelijk volgens mij? Moeten we wel nadenken over een plek, haha. Brabant is gratis reizen voor mij !!!! Trololol. Nee, hihi. Iets centraals?
    @Naomi, zo'n wijf zei tegen zo'n noobje dat hij lelijke look had en toen zei ik dat ze naar zichzelf moest kijken en toen kwam er heel gezeik, lol. Toen kwam ik aan met vrijheid van meningsuiting, klassieke grondrechten, looool.

    HAHAHA Een lelijke look x'D Je wordt gewoon beoordeeld op het uiterlijk van je pixelpoppetje. Hoe heerlijk.

    De kerstvakantie lijkt me een top plan! Tegen die tijd heb ik ook mijn kamer in Utrecht. Ik denk dat mijn huisgenoot met Kerst naar huis gaat (ik natuurlijk ook), maar we kunnen voor de meeting wel afspreken in mijn appartement dan! =D Omg, dat is echt een awesome idee want dat appartement is meer dan groot genoeg! Dan kunnen we samen wat lekkers koken, films kijken (HD TV BABY 8D) en jullie kunnen blijven slapen als jullie willen.
    @Char: Nee, ik ga inderdaad niet meer naar de wedstrijd. Veel te druk met school.. dat haal ik gewoon niet..

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:37 ]


    ars moriendi

    Jetro schreef:
    I luuuuuuuv habbo hotel, ruzie maken enz.


    Hahaha, dat heb ik jaren niet meer gespeeld (:
    Ik was op een gegeven moment echt rijk daar :'D

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:40 ]

    Yesss, my Huntsman staat in de basis straks! (: Nouja, trouwens, niet te vroeg juichen.. dat zei peetoom van Gaal de vorige keer ook en toen zette hij op het laatste moment toch Robin er nog in..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Yesss, my Huntsman staat in de basis straks! (: Nouja, trouwens, niet te vroeg juichen.. dat zei peetoom van Gaal de vorige keer ook en toen zette hij op het laatste moment toch Robin er nog in..


    Ik hoorde het van mn paps
    en Kevin Strootman is vrijdag aanvoerder

    Lyon schreef:
    (...)

    Ik hoorde het van mn paps
    en Kevin Strootman is vrijdag aanvoerder

    Ja las ik! Vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Dirkos is reserve-aanvoerder, maar hij staat nooit meer in de basis onder van Gaal en zal dat waarschijnlijk ook nooit meer staan met Narsingh die in zijn nek staat te hijgen.. vind ik wel erg, want Dirk Kuyt is voor Oranje altijd heel erg waardevol.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Yesss, my Huntsman staat in de basis straks! (: Nouja, trouwens, niet te vroeg juichen.. dat zei peetoom van Gaal de vorige keer ook en toen zette hij op het laatste moment toch Robin er nog in..

    Woeoeoeoe, wel echt jammer dat Dirk wéér op de bank zit en Wesley niet kan spelen. Dat is namelijk toch wel echt de man van Oranje hoor, haha. Wanneer is de game ook al weer? Vrijdag toch? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.