• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:32 ]

    Jetro schreef:
    (...)
    In de kerstvakantieee? Komt wel mooi uit, dan heeft iedereen het tegelijk volgens mij? Moeten we wel nadenken over een plek, haha. Brabant is gratis reizen voor mij !!!! Trololol. Nee, hihi. Iets centraals?
    @Naomi, zo'n wijf zei tegen zo'n noobje dat hij lelijke look had en toen zei ik dat ze naar zichzelf moest kijken en toen kwam er heel gezeik, lol. Toen kwam ik aan met vrijheid van meningsuiting, klassieke grondrechten, looool.


    Whahahaha geniaalxD ik kan het dan ook nooit laten om mijn mond open te trekken:$


    ~

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja las ik! Vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Dirkos is reserve-aanvoerder, maar hij staat nooit meer in de basis onder van Gaal en zal dat waarschijnlijk ook nooit meer staan met Narsingh die in zijn nek staat te hijgen.. vind ik wel erg, want Dirk Kuyt is voor Oranje altijd heel erg waardevol.


    Ik ben heel erg blij dat Kevin aanvoerder is:$


    ~

    Jetro schreef:
    (...)
    Woeoeoeoe, wel echt jammer dat Dirk wéér op de bank zit en Wesley niet kan spelen. Dat is namelijk toch wel echt de man van Oranje hoor, haha. Wanneer is de game ook al weer? Vrijdag toch? (:

    Yep, en die daarna is op dinsdag. (: Dus dat word weer van Boekel naar Hilversum en terug op dinsdag, hahaha. Als Oranje speelt maakt het me niet uit hoever door Nederland moet reizen om het te zien. :Y)


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik ben heel erg blij dat Kevin aanvoerder is:$

    I know! Is ook echt leuk voor 'em. Heb helemaal niks tegen Kev, vind het gewoon heel erg jammer voor Dirk.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:49 ]


    ars moriendi

    Kerstvakantie is idd een goed idee
    Alleen 1 probleem: iedereen komt met de trein, en aangezien het waarschijnlijk gaat vriezen van de winter, rijden die klote treinen niet D:

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    I know! Is ook echt leuk voor 'em. Heb helemaal niks tegen Kev, vind het gewoon heel erg jammer voor Dirk.

    Ik ben megatrots op die jongen
    Komt waarschijnlijk omdat ie uit Rotterdm komt, net als ik haha

    Maar iss wel jammer voor Dirk

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:50 ]

    Lyon schreef:
    Kerstvakantie is idd een goed idee
    Alleen 1 probleem: iedereen komt met de trein, en aangezien het waarschijnlijk gaat vriezen van de winter, rijden die klote treinen niet D:

    De NS is een bitch indeed. Maar dat komt goed, hoor. Uiteindelijk rijden er altijd genoeg treinen. (; Als jullie ergens afspreken en samen verder reizen naar mij komt dat goed!

    Als jullie het zien zitten tenminste! Laat maar weten, dan maak ik eventueel gewoon zo een Facebookevenementje aan erover met allemaal info enzo. (:


    ars moriendi

    Lyon schreef:
    Kerstvakantie is idd een goed idee
    Alleen 1 probleem: iedereen komt met de trein, en aangezien het waarschijnlijk gaat vriezen van de winter, rijden die klote treinen niet D:


    Ik vind kerstvakantie ook prima:) Hopelijk krijgen we geen sneeuw dan rijden ze toch wel(flower)


    ~

    Waarom valt die herfstvakantie nou niet gelijk
    Ik heb wel tegelijkertijd met Naomi herfstvakantie, maar ik weet niet hoe het zit met de rest van jullie

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    De NS is een bitch indeed. Maar dat komt goed, hoor. Uiteindelijk rijden er altijd genoeg treinen. (; Als jullie ergens afspreken en samen verder reizen naar mij komt dat goed!

    Als jullie het zien zitten tenminste! Laat maar weten, dan maak ik eventueel gewoon zo een Facebookevenementje aan erover met allemaal info enzo. (:


    Ik vind het wel een leuk idee:) Maar dat facebookevenementje, weet je dat wel zeker na HarenxD:$


    ~

    Lyon schreef:
    Waarom valt die herfstvakantie nou niet gelijk
    Ik heb wel tegelijkertijd met Naomi herfstvakantie, maar ik weet niet hoe het zit met de rest van jullie

    Ik heb vanaf vrijdag vakantie. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik vind het wel een leuk idee:) Maar dat facebookevenementje, weet je dat wel zeker na HarenxD:$


    Hahaha, zat ik ook al aan te denken xD
    Maar Claire is niet zo stom haha

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    I know! Is ook echt leuk voor 'em. Heb helemaal niks tegen Kev, vind het gewoon heel erg jammer voor Dirk.


    Ja dat wel, de vedette is niet eens geselecteerd:s Maar ik ben best wel trots op Kev:$ Hij is mijn 2e schatje:)


    ~

    Jetro schreef:
    (...)
    Ik heb vanaf vrijdag vakantie. (:

    Niet eerlijk D:
    Volgens mijn agenda zou ik ook volgende week al vakantie hebben, maar volgens de site van school moet ik nog een week, bleh

    Lyon schreef:
    (...)
    Niet eerlijk D:
    Volgens mijn agenda zou ik ook volgende week al vakantie hebben, maar volgens de site van school moet ik nog een week, bleh

    Klopt, mijn vriendin wie in regio Midden woont - Hengelo - zou dus met mij afspreken uiteindelijk toch nog, lol. Bleek dat we niet eens in dezelfde week vakantie hadden, terwijl dat wel in alle agenda's stond en zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.