• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:32 ]

    Mag van me ouders niet van opleiding wisselen... (huil)


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Mag van me ouders niet van opleiding wisselen... (huil)


    maar gister zei je als je met de herfsvakantie geloof ik er nog
    iks aan vond je mocht stoopen? :S


    ~

    Stuttgart schreef:
    maar gister zei je als je met de herfsvakantie geloof ik er nog
    iks aan vond je mocht stoopen? :S

    Nu niet meer dus. Me ouders hebben overlegd. Ik moet het afmaken.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Nu niet meer dus. Me ouders hebben overlegd. Ik moet het afmaken.


    dat is best lullig:O vet veel stoppen al vrij snel omdat ze er toch niks aan vinden :S


    ~

    Stuttgart schreef:
    dat is best lullig:O vet veel stoppen al vrij snel omdat ze er toch niks aan vinden :S

    Het komt op mij niet over als een verrassing. Heb me er eigenlijk al bij neer gelegd...
    Maar toch moeilijk om te zien dat andere met passie naar hun studie gaan en ik gewoon iets doe wat me geen ene fluit interesseert.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Het komt op mij niet over als een verrassing. Heb me er eigenlijk al bij neer gelegd...
    Maar toch moeilijk om te zien dat andere met passie naar hun studie gaan en ik gewoon iets doe wat me geen ene fluit interesseert.


    nee dat zou ik ook verrot vinden :( echt heel jammer want dan heb je straks wel een diploma maar niet voor iets wat je echt leuk vind: S


    ~

    Verbena schreef:
    (...)
    Het komt op mij niet over als een verrassing. Heb me er eigenlijk al bij neer gelegd...
    Maar toch moeilijk om te zien dat andere met passie naar hun studie gaan en ik gewoon iets doe wat me geen ene fluit interesseert.

    Ik vind het best raar van je ouders. Dan heb je straks 4 jaar op een opleiding gezeten waar je toch niets mee doet.. Waarom mag je niet wisselen? Is dat puur een geldkwestie?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik vind het best raar van je ouders. Dan heb je straks 4 jaar op een opleiding gezeten waar je toch niets mee doet.. Waarom mag je niet wisselen? Is dat puur een geldkwestie?

    Geld. En me ouders zijn er van overtuigd dat ik administratie of juridisch niet leuk vind. En ze willen dat ik eindelijk eens wat door zet, want op mijn vmbo na, heb ik nog nooit wat in mijn leven doorgezet. Ik heb veel dingen gedaan in me leven, maar vaak voor maar een paar weken en daarna 'gaf ik al op' en dat zijn ze spuugzat. Maar de hoofdzaak is geld ja.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Geld. En me ouders zijn er van overtuigd dat ik administratie of juridisch niet leuk vind. En ze willen dat ik eindelijk eens wat door zet, want op mijn vmbo na, heb ik nog nooit wat in mijn leven doorgezet. Ik heb veel dingen gedaan in me leven, maar vaak voor maar een paar weken en daarna 'gaf ik al op' en dat zijn ze spuugzat. Maar de hoofdzaak is geld ja.

    Juridisch is ook echt geen ene flikker aan, geloof me, de toetsen zijn heel erg zwaar. Als je er na de herfstvakantie pas in komt droppen, kan ik je garanderen dat je gaat zakken als je niet diehard gaat leren. Echt heel erg lullig gezegd, weet ik. Uit mijn klas van veertien leerlingen, zijn er vier blijven zitten. Hun zeiden dat uit hun oude klas, meer dan de helft gestopt is en/of is blijven zitten.
    Vroeger haalde ik op VMBO-TL altijd negens en achten zonder er ook maar iets aan te doen, nu leerde ik en haalde ik met moeite een vijf. :x:x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Juridisch is ook echt geen ene flikker aan, geloof me, de toetsen zijn heel erg zwaar. Als je er na de herfstvakantie pas in komt droppen, kan ik je garanderen dat je gaat zakken als je niet diehard gaat leren. Echt heel erg lullig gezegd, weet ik. Uit mijn klas van veertien leerlingen, zijn er vier blijven zitten. Hun zeiden dat uit hun oude klas, meer dan de helft gestopt is en/of is blijven zitten.
    Vroeger haalde ik op VMBO-TL altijd negens en achten zonder er ook maar iets aan te doen, nu leerde ik en haalde ik met moeite een vijf. :x:x

    Lijkt me inderdaad een taaie opleiding.. D:


    ars moriendi

    Vanavond presentatie, best zenuwachtig. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bah ik moet nogal beginnen met school en heb nu al geen zin meer :(


    ~

    Nadal schreef:
    Vanavond presentatie, best zenuwachtig. Hahaha.


    waar gaat je presentatie over? :)


    ~

    Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out?:)


    ~

    Mwahh, ik vind het niet echt mooi als ik eerlijk ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered