• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:32 ]

    Khione schreef:
    Mwahh, ik vind het niet echt mooi als ik eerlijk ben.


    Ik vind het niet lelijk maar het moet wel heel erg wennen :)


    ~

    Ik kom online en ik schrok :O

    Yeah, ik heb het met school overlegd en het is goed
    Ik mag in november starten met die stage (:
    Nu alleen het gesprek nog volgende week dinsdag

    Ik mis dat lelijke groen en geel. Haha, het is echt wennen. Veel officieler dit. Maar hoe was jullie dagje?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    (...)

    waar gaat je presentatie over? :)


    Over Uganda. Haha. Voorlopig draait mijn leven om niets anders.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Over Uganda. Haha. Voorlopig draait mijn leven om niets anders.


    hahaha, daar kun je veel over vertellen :)


    ~

    Nadal schreef:
    Ik mis dat lelijke groen en geel. Haha, het is echt wennen. Veel officieler dit. Maar hoe was jullie dagje?


    Mijn dag geweldig xD waaaannntt mijn 2e man KEVIN IS VRIJDAG AANVOERDER VAN ORANJE *O*


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    hahaha, daar kun je veel over vertellen :)


    Daarom. Gewoon wat info geven. Ik heb ook niets voorbereid ofzo. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ik mis dat lelijke groen en geel. Haha, het is echt wennen. Veel officieler dit. Maar hoe was jullie dagje?


    Mijn dag was lang

    @Naom, Kevin aanvoerder :O
    Wat ben ik trots op die oud-Spartaan (:

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Mijn dag geweldig xD waaaannntt mijn 2e man KEVIN IS VRIJDAG AANVOERDER VAN ORANJE *O*


    Haha. Waarom Kevin? Maar oké ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lyon schreef:
    (...)

    Mijn dag was lang

    @Naom, Kevin aanvoerder :O
    Wat ben ik trots op die oud-Spartaan (:


    Ik ben zooo blij en ook heel erg trots :) zijn carriere is echt in een sneltreinvaart gegaan afgelopen jaar :)


    ~

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha. Waarom Kevin? Maar oké ;D

    Daar zal Louis wel een goede reden voor hebben denk ik

    Q lag er ineens uit o_O

    Lyon schreef:
    (...)
    Daar zal Louis wel een goede reden voor hebben denk ik


    Louis heeft altijd een goede reden :'D Haha. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van een Kevin gehoord. Maar ok.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Louis heeft altijd een goede reden :'D Haha. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van een Kevin gehoord. Maar ok.

    Schaam je haha
    joke