• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed

    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale ||
    WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||


    De Volturi
    Aro Volturi ||
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||


    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||


    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||


    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    [face=times]Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen

    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Nieuw topic aangezien deze vol is. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143468

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:52 ]


    Endure and survive.

    Jade Skye Woods
    Ik werd in mijn arm gebeten, maar aangezien de jongen geen bloed kreeg. Werd ik hardhandig tegen de muur gegooit. Hij drukte me ertegen aan. 'Geen Mens dus, wat moet je hier.' Sist de jongen. Ik grom zacht en mijn blik gaat naar mijn ouders die zicah tegen een muur drukken. Van de drukte van net is bijna niets meer over. Als ik iemand naar mijn ouders zie kijken raak ik in de stress. Ik grom naar de jongen. 'Mijn familie beschermen.' Zeg ik terwijl ik zijn pols pak en hem naar de andere kant van de zaal gooi. Ik voel aan mijn nek, maar snel naar mijn ouders toe. Ik geef hen een knuffel en een kus op de wang. Voor ik me om kan draaien word ik oogetilt (Felix) door een grote jongen, maar voor hij me weg kan gooien sluit ik mijn ogen en veander ik hem in een puppy. Dat was zijn verdiende loon. Hij kijkt me fel aan, maar ik ga voor mijn ouders staan. Niemand ging ze wat aandoen. De jongen die een puppy is geworden verander ik terug door mijn ogen kort te sluiten en hem dan in zijn ogen aan te kijken. Alleen om terug te veranderen had ik oogcontact nodig, maar ik voelde dat mijn einde zal komen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || I've changed Claire a bit, I like her more this way. (: ||

    Volledige naam: Clemence ‘Claire’ Amyla Young
    Leeftijd: Vijf
    Soort: Menselijk
    Uiterlijk:
    Clemence - of voor de meesten in het reservaat Claire - heeft ondanks haar quileute-afstamming een erg lichte huid. Ze is erg sierlijk gebouwd en ziet er voor haar leeftijd een beetje als een porseleinen poppetje uit. Wat haar speciaal maakt zijn haar grote, donkerblauwe irissen en lichtbruine lokken. Claire lacht erg veel, en wanneer ze stil is komt ze vaak heel nieuwsgierig over. Claire lijkt heel erg op haar moeder. Deze ziet ze echter bijna niet meer sinds ze veel tijd doorbrengt bij Emily. In verhouding lijkt ze niet op een exacte kopie van de quileute, maar heeft ze wel degelijk hetzelfde bloed.


    Karakter: Claire is een energieke verschijning. Ze is heel nieuwsgierig en zit bijna nooit stil. Ze brengt graag tijd door met Quil omdat hij altijd precies hetgeen wat zij graag wilt doet. Later wil ze heel graag op Leah lijken, gezien zij enorm veel tijd met de jongens doorbrengt en ook enorm sterk is.
    Ze is erg wijs voor haar leeftijd en probeert voor iedereen altijd haar best te doen. Ze is soms nogal snel gekwetst en wie Claire boos maakt, kan dat nog een hele lange tijd berouwen.
    Afkomst: Claire is oorspronkelijk geboren in het Maka reservaat, maar woont al zo lang ze zich kan herinneren in La Push. Ze zou ook niet terug willen, omdat haar moeder erg veel moet werken. In officiële termen hoort Claire bij de quileuten.
    Extra: Claire is de imprent van Quil, en het nichtje van Sam en Emily. Voor velen is zij echter het kleine zusje omdat het hele reservaat één familie is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esme Cullen
    'Als je dorst hebt wil ik zo meteen wel met je mee.' Zegt hij lief waardoor ik glimlach. 'Ja graag.' Zeg ik waarna ik hem een kus geef op zijn zachte lippen en zijn hand vast neem. Carmen en Kate paste zo te zien op Nessie. Ik weet nog hoe Bella boos was dat we haar zo noemde. Al begon Jake ermee, maar het past wel bij haar. Het klinkt goed en ze is een van de enige in haar soort afgezien van Nahuel en zijn zusters. Ik glimlach naar Carlisle en trek hem omhoog. Ik had namelijk dorst en mijn keel brande wat niet aangenaam voelde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alec
    Tuurlijk, ze dacht haar ouders te beschermen, jammer genoeg voor haar zou er hier geen mens levend uit, zelfs haar ouders niet en Aro zou wel beslissen wat er met die vampier zou gaan gebeuren, aangezien het meisje nu bezig was met Felix viel ik een vrouw aan die waarschijnlijk haar moeder was.


    Don't be like the rest of them, darling

    || Someone die Claire wil meeten? [: ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Ik glimlachte en nam haar vervolgens mee naar buiten en naar het bos, ze had het bos altijd mooi gevonden en het huis ook doordat het omringt werd door de bomen, 'Wat wil je eten?' vroeg ik haar vervolgens, ikzelf had liever helemaal niets willen eten aangezien ik niet eens mensenbloed wouw drinken was een dier ook een levend ding.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jade Skye Woods
    De jongen kijkt me fel aan, maar doet niets. Ik hoor iets achter me en zie de jongen van net bij mijn moeder. Ik slaak een gil en trek hem weg. 'Blijf van haar af.' Zeg ik fel waarna ik hem recht in de ogen aankijk en hem in een baby verander. Ik duw hem weg en kijk mijn moeder aan. Hij had haar nog net aan niet gebeten. Ik kijk naar de rest van de vampieren die me moordlustig aankijken. Nou niet mij, maar de laatste twee bloedlingen. Mensen. De man in de stoel kijkt me aan en nu weet ik waar ik ben. Volterra. Volturi. Hoofdvampieren en die spreken recht ofzo. Fuck this shit. Ik sluit mijn ogen en laat de echte ik zien. Mijn blonde haren en goude ogen komen tevoorschijn. Inplaats van mijn donkere haren en getinte huid. Nu lijk ik wel een lijk. Zijn ogen worden groot nu hij me herkent. Zijn mond beweegd, maar ik hoor hem niet maar sommige weer wel. Doordat ik mezelf terug moest veranderen gebeurde het ook bij die jongen die een baby was. De grote jongen (Felix) rende weer op me af, maar nu werd ik ook door een andere jongen (Santiago) van achteren aangevallen. Ik was misschien snel, maar voor zover ik wist kon ik ze niet allbij aan. Ik was namelijk zwaar in de minderheid.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Esme Cullen
    'Wat wil je drinken.' Vraagt hij dan. Niet iets vrouwelijks, wantdie hebben meestal jongen. 'Ik doe wel een mannelijk hert aangezieb de vrouwtjes altijd voor de kinderen zorgen bij de herten.' Zeg ik rustig. Ik haatte het om een dier te doden. Het voelde zo fout. Zo oneerlijk. Ik liep naast hem hand in hand tot ik het bekende dier rook. Zijn grote gewij en hoe hij liep liet zien at hij al aardig oud was. Bijna aan het inde van zijn leven aangezien ik zijn wonden kon zien en hij kreupel liep. Arm dier. Ik had dorst en misschien moest hij ook wel uitvzijn lijden verlost worden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -nvm

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 13:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ben er weer sorry was aan het eten :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Esme Cullen
    'Wat wil je drinken.' Vraagt hij dan. Niet iets vrouwelijks, wantdie hebben meestal jongen. 'Ik doe wel een mannelijk hert aangezieb de vrouwtjes altijd voor de kinderen zorgen bij de herten.' Zeg ik rustig. Ik haatte het om een dier te doden. Het voelde zo fout. Zo oneerlijk. Ik liep naast hem hand in hand tot ik het bekende dier rook. Zijn grote gewij en hoe hij liep liet zien at hij al aardig oud was. Bijna aan het inde van zijn leven aangezien ik zijn wonden kon zien en hij kreupel liep. Arm dier. Ik had dorst en misschien moest hij ook wel uitvzijn lijden verlost worden.


    Carlisle
    Ik keek gepijnigd naar het gewonde hert, ik dronk dierenbloed inplaats van mensenbloed maar meestal doode ik niets, ik dronk net genoeg om er voor te zorgen dat het dier nog leefde maar bij dit hert zou hij nog een wond niet overleven.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik zou nog een verzonnen personage aan willen maken. Zal ik een jongen of een meisje doen ?
    En wie wilt er met Emmett praten ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amicis schreef:
    [Ik zou nog een verzonnen personage aan willen maken. Zal ik een jongen of een meisje doen ?
    En wie wilt er met Emmett praten ?]


    || Wat jij hetleukst vind, haha (: Ik hoop dat iemand snel Edward neemt, anders is Bella echt loner,, haha. En Bella wilt wel praten met Emmet, begin jij? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Seth Clearwater.

    Ik loop nu al een tijdje over straat heen en laat de witte sneeuwvlokken op mijn lichaam terecht komen. Mijn haar isnat van het gesmolten sneeuw. Iets wat ik niet heel erg vind. Ik kijk naar een jongen van ongeveer mijn leeftijd die is aangekleed met een dikke winterjas, wanten, een sjaal en een muts. Ik kijk van de jongen zijn kleren naar de mijne. Een jas wat lijkt op een winterjas en een grijze muts die ik wel vaker over mijn hoofd trek. Hij zou me vast gek vinden dat ik er zo bij loop, maar veel maakt het me niet echt uit. Er zijn vast wel meer mensen die er zo bij lopen.
    Ik loop de straat uit en kom terecht in een vrij verlaten straat. Hier ben ik wel vaker geweest en ik weet dan ook precies waar hier een zwart houten bankje staat. Ik neem plaats op het houten bankje en steun met mijn ellebogen op mijn bovenbenen om mijn hoofd vervolgens op mijn vuisten te laten steunen. Ik speur de omgeving af en het lijkt alsof het harder begint te sneeuwen, maar het zal vast mijn verbeelding zijn.
    Ik heb ik hier eigenlijk nog nooit mensen zien lopen, misschien een enkele keer een kat, maar verder is hier niet echt veel leven. Tot mijn grote verbazing zie ik iemand aan komen lopen. Het lijk op een meisje door de lange haren, maar je weet maar nooit. De roedel heeft ook lang haar gehad. In ieder geval weet ik dat het geen kat is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Overexposed schreef:
    (...)

    || Wat jij hetleukst vind, haha (: Ik hoop dat iemand snel Edward neemt, anders is Bella echt loner,, haha. En Bella wilt wel praten met Emmet, begin jij? ||


    [Anders heeft Emmett geen mattie xd. Maar een voordeel, niemand heeft last van Ed die in zijn of haar hoofd zit xd. Maar oke, ik zal wel beginnen :'D en Ugh ik wil eigenlijk een tweeling maken, maar dan zit ik meteen op 4 personage's xd.]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 14:58 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'