• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed

    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale ||
    WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||


    De Volturi
    Aro Volturi ||
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||


    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||


    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||


    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    [face=times]Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen

    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Nieuw topic aangezien deze vol is. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143468

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:52 ]


    Endure and survive.

    Isabella Marie Cullen

    Ik negeerde Emmet en trok Renesmee op mijn schoot. "Bella heeft zelfs minder kleren dan Carlisle in haar kast zitten." Emmet glimlachte naar me, en ik glimlachte op een overdreven lieve manier terug. Carlisle ging op de lege stoel tegenover ons zitten. Ik draaide een van Renesmee's vele krullen rond mijn wijsvinger.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Leah Clearwater

    Ik tufte de dweil smaak in de vuilnisbak en haalde met mijn hand een klodder spaghettisaus eruit. Snel gooide ik het ongezien naar Seth, en raakte hem op zijn kop. Ik draaide me om, waste eerst mijn hand af en waste daarna verder de borden af. Toen Sue Billy en Charlie uit ging zwaaien, schoot ik in de lach en draaide de kraan uit, legde de borden in het keukenkastje en ruimde alles op. 'Je wilde toch je eten?' grinnikte ik, waarna ik hikte. Die rothik ging maar niet over. Even gniffelde ik in mezelf, vanwege dat Seth er nu zo idioot uitzag met die spaghettisaus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth Clearwater.

    Ik ben net klaar met de bank als ik iets tegen mijn achterhoofd aan voel kwakken. Ik wil niet weten wat het is, maar als ik logisch nadenk weet ik al wat het is. Langzaam sta ik op en draai ik me om naar Leah. "Gatverdamme, Leah!" Ik gooi de dweil richting haar hoofd en loop zelf naar de trap om vervolgens naar boven te gaan en de badkamer in te lopen. Ik draai de deur van de badkamer op slot en zet de douche vast aan, waarna ik mijn broek en onderbroek uittrek en onder een warme douche stap. Denk maar niet dat ik dit pik. Ze krijgt het nog wel terug. Ik laat de stralen water lang mijn lichaam gaan, terwijl ik de spaghetti saus uit mijn haar begin te wassen. Wanneer die troep eindelijk mijn haar uit is en door het putje is gespoeld, zet ik de douche uit.
    Aangekleed en wel kom ik de trap af. Vrijwel meteen draai ik me om naar de deur en gelukkig staat mijn moeder bij Leah en haar afwas te kijken. Zo is het makkelijker voor mij om ongezien naar buiten te glippen. Niet dat ik dat anders niet had gedaan, maar toch. Ik trek mijn jas van de kapstok en trek hem aan. Het is nogal onlogisch voor 'normale' mensen om mij in een shirt met korte mouwen over straat te zien lopen. Dan zouden ze me zeker voor gek verklaren. Ik besluit om gewoon doelloos wat over straat te gaan zwerven. Het enige waar ik nu geen zin in heb is om thuis met Leah te zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leah Clearwater

    'Kan je Seth niet naar een adoptiecentrum ofzo sturen? Dan zijn we van hem af' smeekte ik Sue. Tuurlijk, ik hield van mijn broertje en zou hem echt niet weg willen hebben, maar hij is zo irritant. 'Pas maar op, anders stuur ik jou er nog heen' mompelde ze. 'Dat kan niet, ik ben volwassen en mag op mezelf wonen' gromde ik en ik liep naar boven. 'Fijn dat je de rest voor me doet!' riep ik. Toen ik de badkamer inliep, was alles nat. Die jongen had natuurlijk niks drooggemaakt. Toen ik uitgekleed was en in de douche stond, dacht ik aan hoe ik Seth huisarrest zou kunnen bezorgen. Waar had Sue een hekel aan? Simpel, ik leek veel op mijn moeder. Maar helaas zou ik geen vampier in huis kunnen smokkelen. Dat zou nogal veel opvallen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wat heb ik gemist? Waar kunnen Olivia, Embry en Jacob in vallen?]

    Jasper
    Ik zuchte en ging vervolgens zonder iets te zeggen naar buiten waar het kleine witte pluisjes sneeuwde en ging op de varanda zitten, hopelijk kwam Alice snel terug.. Benieuwt met hoeveel tassen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik kan Leah wel naar buiten sturen, dat ze daar Olivia meet ofzo >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [-]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 5:49 ]


    "This may hurt just a little."

    {Great, ik heb een computer verbod voor morgen, mag morgen dus de hele dag niet achter de computer, als ik het wel doe mag ik een maand lang niet ._.}


    Don't be like the rest of them, darling

    [o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam En Voornaam: Jade Skye Woods
    Leeftijd: 16
    Soort: Vampier
    Uiterlijk:


    Amanda Seyfried op 16 jarige leeftijd
    Jade is een meisje met blond haar en Mooi groene ogen voor haar transformering. Haar ogen zijn nu goud geel en haar haar is prachtig goud geworden. Haar huid lijkbleek en haar lippen zo rood als bloed. Jade veranderd nogal vaak van uiterlijk aangezien dat haar gave is. Ze kan in ieder object veranderen en zelf anderen dat laten doen. Zo is ze onherkenbaar en leefd ze al eeuwen aangezien mensen haar kunnen zien verouderen in haar Ilusie. Zo heeft ze ook veel liefgehad en mensen bloed nooit met een vinger aangeraakt. Ze is tenger, maar wel 1.72 en je moet haar kracht niet onderschatten. 
    Karakter: Jade is een schat van een meisje dat in Italie woont, maar steeds door gaat in een ander uiterlijk. Ze leeft nu al een aantal decenia sinds voor Christus. Ze leeft alleen, maar daar heeft ze geen problemen mee. Ze vind altijd wel iemand om haar tijd mee door te komen. Ze kan zelf op een baby lijken. Ze is vredelievend en geloofd erin dat iedereen een kans verdient. Ze is erg vergevingsgezint en erg loyaal. Ze laat iemand niet zomaar in de steek en ziet altijd wel een goed iets in iemand. Ze is een optimistisch meisje en kan soms erg hyper zijn. Je kan haar nergens toe dwingen. Alscze het niet wilt is een nee. Haar wil is erg sterk
    Waar Hij/zij Bij Hoort: Nog niemand, maar ze komt bij de Volturi
    Extra Dingen: Ze heeft een gave. Ze kan zichzelf en andere veranderen qua uiterlijk. Zo lijken ze onopvallend, maar ze kan ook in een dier veranderen een steen of een grassprietje. Ze heeft dan nog wel steeds de sterkte die ze als vampier heeft alleen dan in het dieren lichaam. Als ze een beer is is dan ook natuurlijk sterker. Dan is het net als beer tegen mens. Dat maakt haar fysiek heel sterk in zo een transformatie. Ze kan anderen ook qua uiterlijk veranderen. Dat kan een voordeel of een nadeel zijn. Ze kan je namelijk ook onschadelijk maken door je in bijvoorbeeld een hamster te veranderen.
    Verleden: Jade heeft veel lief gehad in haar leven en ze geloofd in reacarneren(of hoe je dat ook schrijft) en vind om een onklaarbare wijze hem steeds weer. Ze durft ook niemand haar geheim te vertellen. Maar het begon allemaal even voor Christus. Jade toen ook wel Yade genoemd werd aangevallen door struikrovers. Ze staken haar in haar buik en een voorbijganger wie een vampier was zag het. Verblind door haar schoonheid en haar pijn en om haar te redden beet hij haar aangezien ze nog zo jong was. Na lang lijden van de pijn en het gif in haar aderen werd ze wakker in deze gedaante en kwam ze er achter wat ze kon. De man wie haar gebeten had werd vermoord door de Volturi aangezien Yade nog een kind was. Yade kon uiteindelijk ontsnappen door in een vogelgedaante weg te vliegen. Jane en Alec bestonden toen nog niet dus die konden haar niet stoppen. Ze veranderde haar uitelijk in wat volwassener en werd niet meer opgemerkt tot in de middeleeuwen toen iedereen in vampierwn geloofde. Yade kwam er achter dat je ook dierenbloed kon drinken waarna ze meteen stopte aangezien ze geen onschuldige levens wou afpakken. Ze kwam in een groep met vampieren die Beau, Claire en James heten. Ze werden opgejaagd door Carlise en toen Carlise haar en haar groepje vond werd hij bijna afgemaakt. Hij was zo verminkt en kon niet meer beter worden en beet Jade haar. Ze wou niet dat onschuldige mensen dood zouden gaan. Jade werd later ook aangezien als Heks en vampieren konden niet tegen vuur, maar gelukkig kregen ze de watertest. De jaren verstreken en Jade kwam overal op de wereld. Ieder land die er is. Daar is ze was geweest. Momenteel leeft ze in Volterra, maar ze heeft geen flauw benul dat de Volturi daar woont. Het is haar namelijk nooit uitgelegt.

    [Een beetje goed?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Skye Woods
    Vrolijk liep ik door de straten. Mijn ouders naast mijn zijden. Ze haden me toevallig gevonden huilend en konden me niet laten liggen dus werd ik geadopteerd. Ik wou eigelijk niet onsterfelijk zijn dus zal ik het steeds maar opnieuw beleven. Ik lag daar te huilen met mijn gouden Jade kettingkje in mijn handen en ze zagen me. Hun achternaam was Woods, ze waren eigelijk Amerikaans en Skye was een Random tussennaampje. Ik vond het wel oke. Ik voelde me thuis en was nu zo genaamt 17. Mijn normale leeftijd was 16 dus zoveel verschilde het ook weer niet. Ik kon dingen met mijn gave ook laten verdwijnen of zomaar laten verschijnen, maar met levende wezens kon het niet. Het was doden en dat was compleet tegen mijn geloof in. Ik zucht wel even. Het is eeuwen geleden dat ik soortgenoten heb gezien. Ik zou ze kunnen ruiken. Maar nee nooit een gezien. Zelf niet in Amerika 6 maanden geleden. We gaan er binnen koet weer heen. Ik voel de zon op mijn huid branden. Tot verschil met andere vampiers glinster ik niet omdat ik het verhul met een mensen huid. Je ziet het bloed er onder stromen maar zou het nooit kunnen drinken aangezien het een ilusie is. Netals ik mijn geur kan veranderen. Mijn kleur ogen alles. Ik kan ook iets veranderen voor alleen mij. Andere mensen kunnen dan denken dat ik bijvoorbeeld melk drink terwijl het overduidelijk dierenbloed is voor mij. Decenia, maar dan ook decenia trainen. Wat moet ik dan doen. Ik kan niet zomaar doen en verbranden lijkt me zo onwijs pijnlijk. Ik krijg er de rillingen van. 'Heb je het koud Jade?' Vraagt mijn lieve pleegvader. Zevlaten me nog steeds geloven dat ik hun echte kind ben. 'Nee hoor papa gewoon even een koud briesje.' Zeg ik met mijn engelen glimlach terwijl ik een kus op zijn wang druk. 'Wat vind je tot nu toe van italie?' Vraagt mijn moeder dan plots. Ik kijk haar verward aan. 'We weten dat dit wat moeilijker is van engeland helemaal naar Italie, maar sorry.' Voegt mijn vader erbij. Ik grinnik alleen maar. 'Er is niets. Het is hier lekker warm zelf soms in de Winter.' Zeg ik eerlijk. Ik kijk even naar de Kerk vlak voor ons. We waren er nog niet in geweest. Niet dat het mij was boeide. Ik was niet gelovig noch mijn ouders. 'Het lijkt me een mooie kerk. Zullen we er in gaan liefje?' Vraagt mijn moeder liefjes. Ik haal mijn schouders op. 'Ik vind het goed hoor?'

    [Wanneer is de volgende rondleiding nemen Jade en haar "ouders" die. :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb een idee. Wat nou als je wacht tot je toestemming hebt?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Achja, je hebt nu toch gepost dus laat het maar zo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jane Volturi

    Aro, Marcus en Caius arriveerden terug en ik liep de troonzaal kil binnen. 'Heer Aro, Alec zei dat u me moest spreken?' Vroeg ik nieuwsgierig. Snel keek ik onder mijn wimpers omhoog. Zouden ze naar een missie zijn gegaan? Vast wel. Heidi kwam toch zo met het "voedsel".


    "This may hurt just a little."