• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed

    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale ||
    WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||


    De Volturi
    Aro Volturi ||
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||


    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||


    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||


    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    [face=times]Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen

    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Nieuw topic aangezien deze vol is. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143468

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:52 ]


    Endure and survive.

    Jane Volturi

    'Oh, wat is er dan?' vroeg ik, nu kil. Mijn band met Alec was redelijk sterk, maar met andere Volturileden had ik eerlijk gezegt geen "band". Behalve Aro, en met Caius wel redelijk. Mijn felrode ogen schoten naar Alec's gezicht en ik onderzocht wat voor uitdrukking hij had. Hij wist dat ik er een hekel aan had als ie me riep voor niks.


    "This may hurt just a little."

    Renesmee Carlie Cullen.

    Ik Rende de Trap af waar Ik beneden Jasper, Alice, Bella, Edward En de Andere Cullens zag zitten. Bij Bella Stopte ik en rende naar haar toe 'MAMA' Gilde ik blij vol met vreugde.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 19:59 ]


    Endure and survive.

    Emmett McCarty Cullen.

    Ik hoor Jasper even zuchten, nadat Bella zijn vraag had beantwoord. "Jas, dat had je kunnen verwachten, niet waar?" Ik kijk even naar hem en dan naar Bella. "Ben je nou nog steeds aan het lezen ? Gister verschool je jezelf ook al achter dat boek. Zal Edward vast leuk hebben gevonden" Ik grinnik even en kijk haar met een lichte grijns aan. "Mama!" Ik kijk langs Bella naar Renesmee die de trap af is komen rennen.

    Seth Clearwater.

    'Seth, eten. Nu komen om ik heb geen zin om te wachten!' Hoor ik opeens. Eigenlijk was ik nog van plan om gewoon wat rondjes door het sneeuw te gaan rennen, maar dat kan ik ook wel na het eten doen. 'Ik dacht dat ik uit je hoofd moest blijven?' Ik grinnik even in mijn gedachte, waarna ik een stuk terug richting huis ren en daar in een bosje transformeer. Vervolgens trek ik mijn broek aan en loop ik het laatste stuk naar huis. "Hal- Oew, het ruikt lekker!" Ik sluit de deur achter me en loop door naar de keuken waar ik Charlie en Billy aan de tafel zie zitten. "Gezellig" Ik glimlach even naar ze en kijk dan naar Sue, Leah negerend. Ik loop naar haar toe en kijk over haar schouders heen naar het eten wat ze aan het maken is. Het maakt me niet echt uit wat het is. Alles kan ik wel naar binnen krijgen. Daar heb ik werkelijk geen problemen mee.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 20:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Jeej, wil iemand Carlisle meeten?}

    Alec
    'Aro zocht je volgensmij, maar is nu weg met Caius en Marcus' Andwoord ik, ik had me dood verveeld. Ik had wel een.. Betere band met de anderen dan Jane had -waarschijnlijk kwam dat van Jane meerendeels door haar gave- maar mijn zusje bleef altijd degene bij wie ik het meeste was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jasper
    'Dat had gekunt, ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat ze gaat zeuren dat haar kast te klein is' Zei ik met een lach tegen Emmet en zag Carlisle de kamer binnenkomen op het moment dat Renesmee naar Bella rent. Haar kast was al gigantisch en te vaak uitgebreid dat het de halve kamer inbeslag nam.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 20:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leah Clearwater

    We aten dus spaghetti. Ik pakte een bord, schepte de halve pan op en ging met mijn bord, en een vork, op de bank liggen. Terwijl ik al het eten naar binnen propte, las ik verveeld een tijdschrift en mijn oog viel op een film over weerwolven. 'Zo nep, weten ze niks beters te maken?' gromde ik zacht. Kwaad gooide ik het tijdschrift naar achter, niet wetend waar die zou belanden. Toen ik keek, zag ik dat ie in Seth's eten was gevallen. Meteen schoot ik in de lach en kreeg de hik. Terwijl ik verder lachte en hikte, propte ik het laatste beetje op mijn bord in mijn mond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Isabella Marie Cullen

    Nadat ik Emmet een dodelijke blik had toegeworpen, waarop hij met een grote glimlach antwoorde pakte ik Renesmee op die vol vreugde de kamer binnen kwam rennen. Zachtjes wreef ik over haar lichtrode gekleurde wangetjes terwijl ik mijn andere hand door haar lange, krullende haar liet gaan. "Moet ik aan oma Esme vragen of ze warme chocomelk voor je maakt?" vroeg ik met een kleine glimlach. Renesmee was dol op alles wat met chocolade te maken had, ze vond het misschien nog wel lekkerder dan het donorbloed wat Carlisle haar heel soms gaf.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 20:19 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jane Volturi

    'Dan hoef je het echt niet te komen zeggen' mompelde ik en ik zuchtte. 'Ik ga kijken of er nog post ik voor mij, Bianca heeft wel wat binnen gekregen, geloof ik' murmelde ik en ik liep weer weg. Ik wilde voor even weg uit Volterra, ik wilde actie. Maar achja, als je geduld hebt komt het wel. Toen ik bij Bianca aankwam, keek ik gelijk doods. 'Is er nog post?' vroeg ik en ze schudde haar hoofd. 'Wel voor Alec' zei ze. Ik nam de post aan en liep naar de troonzaal. Ondertussen kwam ik langs Alec en duwde de brieven in zijn handen. Terwijl ik de deur opendeed, gluurde ik of Aro er was.


    "This may hurt just a little."

    Alec
    Ze zecht nog iets om vervolgens weg te lopen, en komt even later terug en duwde twee briefen in mijn handen, hmm.. Ik had dus blijkbaar post ik leunde tegen de muur aan en opende een van de twee briefen en vouwde die open.


    Don't be like the rest of them, darling

    Seth Clearwater.

    Ik begin net aan mijn spaghetti als er opeens een tijdschrift mijn kant op komt vliegen. Voordat ik iets kan doen is het in mijn bord beland, waardoor mijn ontblote bovenlichaam onder de spaghetti saus zit. "Leah!" Roep ik geïrriteerd en draai mijn gezicht naar haar toe. Ik pak het tijdschrift vast, waardoor er wat druppels spaghetti op mijn broek terecht komen en gooi hem dan richting Leah. "Oeps.." Ik draai me weer om en kijk recht in de ogen van Sue. "Seth, jij kunt zo de spaghetti saus van de muur af gaan halen." Mijn ogen worden groot. "Na..no.. Maar, Lea-" - "Seth, niets mee te maken. Leah, jij mag zo gaan afwassen" Ik wil nog verder protesteren, maar dat heeft geen zin. Niet bij iemand zoals Sue. Ik kijk even naar Charlie en Billy die hun lach in houden, maar wanneer Sue hun kant op kijkt zijn ze stil.

    Emmett McCarty Cullen.

    "Dat had gekunt, ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat ze gaat zeuren dat haar kast te klein is" Zegt hij met een lach. "Bereid je maar vast voor op wat ze dit keer mee naar huis neemt" Ik lach even en kijk dan even naar Carlisle die de kamer in komt lopen. Nee, Jasper heeft het niet altijd makkelijk met Alice als zijn vriendin. Ik daar in tegen ook niet echt. De ene keer is Rose een schat, maar de andere keer is ze zo sacherijnig als wat. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Bella die me een dodelijke blik toewerpt. Een lichtje grijns verschijnt op mijn gezicht. "Een beetje lief doen Bella, je moet het goede voorbeeld geven aan Renesmee" Ik grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jasper
    'Hmm.. Te veel' Mompelde ik, en meestal ook nog kleren voor mij die ik nooit allemaal aan kon doen. Ik draaide mijn arm om waar op mijn pols een aantal littekens zaten van gevechten, overgens zaten die overal over mijn bovenlichaam, kleine witte tekentjes. 'Waar is Rose dan? Niet toevallig met Alice mee te shoppen?' vraag ik aan Emmet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leah Clearwater

    'NA-AH!' gilde ik als een klein kind. Soms was ik net een kind van 5 die doordramde. 'Seth doet maar de afwas, ik heb het heel druk met... Ehm...' Ik wist niks dus ik zuchtte maar. 'Zometeen aan de slag, Lee' wees mijn moeder me toe. Billy en Charlie waren al klaar, en Sue ookal. Ik pakte mijn eigen bord, die van Sue, van Billy, van Charlie en die van Seth, ookal zat ie nog vol met spaghetti. Seth's spaghetti gooide ik in de vuilnisbak en ik begon maar snel aan de afwas. Even grinnikte ik, omdat Seth niks had gegeten en ik wist dat ie honger had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emmett McCarty Cullen.

    "Hmm, te veel" Mompelt hij, waarna ik weer even grinnik. "Waar is Rose dan? Niet toevallig met Alice mee te shoppen?" Vraagt hij dan aan me. "Rosalie en shoppen met Alice is nou niet echt de beste combinatie die ik kan bedenken" Ik lach even, "Maar als het wel zo is, wij hebben nog genoeg ruimte in onze kast. Jullie daar in tegen.." Ik kijk even naar Bella. "Bella heeft zelfs minder kleren dan Carlisle in haar kast zitten." Ik grijns even lichtjes naar Bella. Ik kan het niet laten om iedereen altijd even te plagen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Carlisle
    'Daar heb ik Esme ook voor, anders zou die kast nu nog vol oude kleren zitten' Andwoord ik met een lach op Emmett en ging op een lege stoel zitten, het voelde goed al die mensen hier. Mijn familie.


    Don't be like the rest of them, darling

    Seth Clearwater.

    'NA-AH!' gilt Leah, waarna ik zachtjes, maar gemeen lach. "Seth doet de afwas maar, ik heb het heel druk met.. Ehm.." - "Zometeen aan de slag, Lee" Zegt Sue op een dwingende toon. Ik kijk even naar links en naar rechts en zie dat iedereen al klaar is met eten, behalve ik. Net wanneer ik weer een poging doe om aan mijn spaghetti te beginnen, word mijn bord onder mijn neus weggetrokken. Ik volg de beweging van mijn bord en zie dat hij naar de prullenbak toe gaat. Ik spring van mijn stoel af en ren op Leah af. "Nee, nee! Niet doen Leah!" Roep ik, maar net als ik haar bij de prullenbak weg wil trekken, laat ze de spaghetti al van mijn bord de prullenbak in glijden. "Leah! Wat doe je nou?" Ik kijk boos van de prullenbak naar Leah. Leah heeft precies op de stomste momenten zo haar 'Leah' streken. "Jongens, doe nou eens voor een keer normaal tegen elkaar en Seth, ruim deze troep op" Ik mompel iets wat zelfs voor wolven onhoorbaar is en pak een dwijl van het aanrecht. Ik duw hem even in Leah haar gezicht, waarna ik naar de bank loop en daar eerst de spaghetti saus weg begin te vegen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'