• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Jezebel, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater - MadeByHades
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - Halfvampier - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Mens - Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Vampier - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Halvampier - Leave
    Eva Aiden Brooks - Mens - VolturiBoss

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 13:01 ]


    •

    Embry Call
    'Met Leah?' grinnik ik zachtjes, waarna mijn mond wordt gesnoerd door een zachte kus van Jezebel. Ik voel hoe mijn tong de hare vind, zich met elkaar verstrengelen en een eigen leven lijkent te leiden. Het gevoel dat ik door mijn lichaam voel stromen als ze tegen mijn erectie aan gaat leunen maakt een onweerstaanbare kracht in me los. Tijdens onze zoen grom ik zachtjes en binnen de kortste keren belanden zowel mijn ondergoed als de bh en het ondergoed van Jezebel op de vloer naast het bed. Kort stop ik de zoen om mijn blik even naar beneden te richten, in het donker van de dekens bevindt zich mijn erectie die tegen de binnenkant van Jezebels bovenbeen drukt, wachtend op wat er gaat komen.
    Langzaam laat ik mijn hand langs Jezebels wang glijden, haar kaaklijn volgen en vervolgens haar gezicht naar beneden te trekken. Zachtjes lik ik de kuiltjes in haar nek, het kuiltje achter haar oor en vervolgens laat ik mijn tong weer in haar mond glijden. Mijn handen glijden naar haar heupen, pakken ze voorzichtig vast terwijl ik mijn heupen omhoog duw. Opnieuw laat ik de zoen stoppen, kijk haar vragend aan, ook al weet ik dat ik dat niet zou moeten doen. Snel schud ik mijn hoofd om mezelf te herstellen van de zwakheden die ik zojuist was ondergaan. Met een donkere blik trek ik Jezebels heupen in een ruk omlaag terwijl ik tegelijkertijd mijn eigen heupen omhoog duw, zodat ik in een klap bij haar naar binnen glijd.


    •

    [Ik voel me lichtelijk beledigd :c.

    Broek is ziekjes en gaat naar bed. We hebben net gehoord dat m'n opa huidkanker heeft, kwaadaardig. Bye]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Ik voel me lichtelijk beledigd :c.

    Broek is ziekjes en gaat naar bed. We hebben net gehoord dat m'n opa huidkanker heeft, kwaadaardig. Bye]


    || Oke even alles in het rijtje afgaan ;
    vat het niet persoonlijk op, Leah is 'n poepie en jij ook,
    veel beterschap schattig, hopelijk ben je snel beter,
    heel veel sterkte voor jou en de familie liefie, hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis nog wat voor hem doen met behulp van chemo etc, ik ben er in ieder geval voor je dat als je ooit wat kwijt wil dan weet je me te vinden ! X ||


    •

    MadeByHades schreef:
    [Ik voel me lichtelijk beledigd :c.

    Broek is ziekjes en gaat naar bed. We hebben net gehoord dat m'n opa huidkanker heeft, kwaadaardig. Bye]


    Heel erg veel sterkte en beterschap schat,
    Als je nog een keer iets kwijt wilt ofzo dan staat mijn gb voor je open hoor.

    Sorry dat ik zo inactief was de vorige dagen, maar als ik het goed begrijp is Jezebel zwanger?
    Aawhh :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Puhh, verveel me. Moet zo naar de logopedie om m'n zusje heeft een slisprobleem >_<]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 9:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leah Clearwater

    Toen de film afgelopen was, was het twaalf uur. Ik zapte en kwam terecht op een of andere zender met die dingen die je moest kopen. Ik gooide een kussen naar de tv en mompelde wat. 'Of je rent door de bossen. Kan ook, he, blondje' mompelde ik en ik knakte mijn vingers. 'Wanneer komt dat joch nou is thuis, hij is toch niet weer bij die stinkende gore bloedzuigers, of wel soms?' gromde ik. Mompelend, grommend en keffend zette ik de tv uit. 'Ik ga hem wel zoeken' zuchtte ik. Na nog even te blijven staan, ging ik maar naar boven. 'Ik ga hem wel morgen zoeken' gaapte ik, en ik viel neer in mijn bed.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 10:18 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth Clearwater

    Ik liep langzaam richting huis, het was al 1 uur. Gapend kwam ik binnen en plofte op de bank. Mam was er toch niet, dus dat ik zo laat thuis was maakte niet zoveel uit. Ik stond op en luisterde even onderaan de trap of Leah al sliep. Ik hoorde niks dus ging ik ervan uit dat ze sliep.
    'Leah! Ben thuis!' riep ik hard en ik grijsnde. Die sliep in elk geval niet meer.


    Because I love him, do I need another reason?

    Leah Clearwater

    Ik schrok me dood en knalde met mijn hoofd tegen het nachtkastje aan. 'AUW, VERDOMME!' riep ik. Ik strompelde de trap af en keek woedend naar Seth. 'Jij kleine..' Mijn oog had een zenuwtrekje en mijn handen trilden. 'Kon je verdomme niet eerder terugkomen? Het is 1 uur. Waar was je al die tijd?!' vroeg ik hem, nogsteeds woedend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth Clearwater

    'Jij kleine...' gromde ze en ze had een zenuwtrek. Ik stond op het punt haar uit te lachen.
    'Kon je verdomme niet eerder terug komen? Het is 1 uur. Waar was je al die tijd!?' vroeg ze kwaad.
    'Dat gaat jou niets aan oké?' zei ik, ook kwaad. Ik wist dat ze het daar niet mee eens was. Ik duwde haar aan de kant en stampte de trap op.
    'Kap verdomme gewoon met mij behandelen als baby! Je bent m'n moeder niet!' schreeuwde ik naar haar. Er was geen spoor van mijn goede humeur terug te vinden. Ik liep mijn kamer in en smeet de deur dicht. Ik plofte op mijn bed. Waarom liet ze me niet een keer mijn gang gaan? Waarom behandelde ze me altijd als baby? Ik had er geen antwoord op. Te boos om te slapen ging ik liggen en keek naar de maan buiten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Leah Clearwater

    Nog kwader stampte ik hem achterna. 'Gedraag je je dan niet als een baby!' gilde ik. Nu begonnen ook mijn armen te trillen, Seth wist dat ik hier niet tegenkon. 'En dat gaat me wel wat aan, ik ben je zus en ik hoor te weten waar je bent! Je was zeker weer bij die parasieten, of niet soms?!' schreeuwde ik hard. Ik kreeg de neiging om Seth een mep te verkopen, maar hield me in. 'Dus nog een keer, waar was je?' gromde ik.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:41 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth Clearwater

    Ze begon weer tegen me te schreeuwen.
    'Dus nog een keer, waar was je?' gromde ze.
    'IK WAS BIJ EEN MEISJE OKÉ!?' schreeuwde ik. Mijn handen trilden en probeerde mezelf (en haar) te kalmeren. Ik sloot mijn ogen en hield me stevig vast aan de randen van mijn bed. Toen ik weer gekalmeerd was, stond ik op.
    'Wil je alstjeblieft gewoon proberen wat minder beschermend te zijn?' vroeg ik zacht.


    Because I love him, do I need another reason?

    Leah Clearwater

    'Is kleine Seth verliefd?' lachte ik hard. Ik schaterde het uit, en was volkomen rustig. 'En, hoe heet ze? Hoe oud is ze?' Ik vuurde de vragen op hem af. 'Laat me raden: ze is de ware?' zei ik sarcastisch en ik grinnikte. Geboeid plofte ik neer op de grond, klaar om te luisteren wat ie ging zeggen. Hij zal vast wel weer kwaad worden, maar dat maakte het juist leuker.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth Clearwater

    'Ze heet Charlie, heeft zwart haar en groen ogen.' zeg ik dromerig, terwijl ik me haar weer voor de geest haal. Wat was ze toch mooi...
    'En ja, ik ben met haar ingeprent.' zeg ik koeltjes. Ik wist zeker dat Leah probeerde me pissig te maken.


    (ik moet gaan, tot morgen!(doeg) zucht, ik wou dat ik wat langer mocht van mn ouders...)


    Because I love him, do I need another reason?

    Leah Clearwater

    Mijn mond zakte open. Eerst werd ik helemaal slap, en daarna begon ik ineens helemaal hevig te trillen. 'In-ge-prent?' siste ik. Het raam van Seth stond open, dus ik rende ernaartoe en sprong eruit, waarna ik in een wolf veranderde. Mijn eigen broertje. Ingeprent. Met een meisje. Woedend begon ik steeds harder te rennen. Ik hoorde dat Jacob ook in zijn wolfvorm was. 'Ja, Seth is ingeprent! Ga nou weg!' schreeuwde ik in mijn hoofd. Ik bleef harder rennen, ookal was ik uit het reservaat.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 18:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    Mijn adem blijft een moment in mijn keel stokken, waarna er een genietende glimlach rond mijn lippen komt te staan. Mijn lippen glijden zachtjes over die van Embry. terwijl ik me voorover buig en mijn ogen sluit. Het donker geeft aan dat het al erg laat is, en dat is misschien maar goed ook. Weer een hele nacht niet slapen lijkt me niet gezond. Zelfs niet voor twee heel ongewone mensen. Mijn vingers vinden als vanzelf een weg door Embry's lokken terwijl ik liefdevol heen en weer tegen zijn erectie klem. Het is voor mij een teken dat Embry helemaal van mij alleen is. Mijn lokken werpen een gordijn langs zijn gezicht wanneer ik voorover buig, en een lichte grijns komt om mijn lippen te staan wanneer ik een zacht kusje tegen zijn neus druk. Het is warm, in de slaapkamer. Het kleine bed en de houten muren zijn vertrouwd. Ik vraag me af hoe het zal zijn als we straks ons eigen, houten huisje hebben aan het strand van La Push. Alhoewel ik wel iets meer privacy zou appreciëren dan bij Sam en Emily - wiens huis constant wordt bestormt door hongerige weerwolven. Ik betwijfel echter of we rust zullen krijgen wanneer de baby eindelijk geboren is: zeg nu zelf, wie wil geen hybride zien tussen werkelijk álle wezens? Bovendien heb ik Claire belooft dat ze altijd welkom is met Quil: ze kon maar niet ophouden over alle spelletjes die ze dan eindelijk kon spelen met iemand van haar eigen lengte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.