• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

    Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

    Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

    Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/


    Dit is mijn signature...

    Woehoe, eindelijk! *O*
    Ik heb er echt zin in, haha. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leuk, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! :D

    Nou, ik ben benieuwd!


    The odds are néver in our favor.

    Yay leuk,
    Ik ben ook benieuwd ^^
    OMG een uur geen Q ik moet gaan afkicken ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    He, wat dit design al 5 jaar oud, fuck zeg zit ik hier al zo lang?


    SLOAN.

    Oehh!! Ik ben benieuwd^^ :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Awesome, ik ben benieuwd.

    Eindelijk *O* De nieuwe site ziet er echt goed uit!
    Ik zal later maar even mijn Stylish template's aanpassen zodat ze het doen op de nieuwe site. -zucht en denkt aan de vele code die hij moet herschrijven-

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 8:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naiiiss!


    life is awesome

    CyberLord schreef:
    Eindelijk *O* De nieuwe site ziet er echt goed uit!
    Ik zal later maar even mijn Stylish template's aanpassen zodat ze het doen op de nieuwe site. -zucht en denkt aan de vele code die hij moet herschrijven-


    Heb je die nieuwe site al gezien? Als dat die link is, dan is dat het design uit 2004. =)

    Camui schreef:
    (...)

    Heb je die nieuwe site al gezien? Als dat die link is, dan is dat het design uit 2004. =)

    Ja, ik ben niet gek. Looks really good in my opinion.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 8:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Eindelijk *O* De nieuwe site ziet er echt goed uit!
    Ik zal later maar even mijn Stylish template's aanpassen zodat ze het doen op de nieuwe site. -zucht en denkt aan de vele code die hij moet herschrijven-

    Hoe weet je hoe de nieuwe site eruit ziet? o.O


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Hoe weet je hoe de nieuwe site eruit ziet? o.O

    Omdat ik geholpen heb met het uitzoeken van het design en het nieuwe design in actie heb gezien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Omdat ik geholpen heb met het uitzoeken van het design en het nieuwe design in actie heb gezien.

    Jealoouuus! Mogen we een paar hintjes ^^.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Jealoouuus! Mogen we een paar hintjes ^^.

    Nee, sorry. Dat mag ik niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.