• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

    Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

    Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

    Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/


    Dit is mijn signature...

    Ik ben benieuwd. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Sapientia schreef:
    Ik ben benieuwd. ^^


    Me to! ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Wow, Q van 2004 is mie epic :'D. Oldskooool.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nice! Ik ken Quizlet ook niet anders dan dit;
    Ben zeer benieuwd!


    Tijd voor koffie.

    Silverlance schreef:
    Awesome, ik ben benieuwd.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Barnabas schreef:
    Woehoe, eindelijk! *O*
    Ik heb er echt zin in, haha. XD


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Silverlance schreef:
    Nu word ik echt nieuwsgierig.
    Ik ken Quizlet niet anders als dat het nu is. ><


    Credendo Vides

    Ik heb het nieuwe design ook al gezien. (wbw) Het is echt ontzettend mooi geworden. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is ook leuk om de reactie's te lezen van de crew. Betekent dat ik een goede keus qua template heb gemaakt *O*


    Ik vind wel dat Rutger de template ge-wel-dig heeft aangepast voor Quizlet. Het origineel ziet er niet zo geweldig uit, een heel stuk saaier zelfs.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 10:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Eindelijk *O* De nieuwe site ziet er echt goed uit!
    Ik zal later maar even mijn Stylish template's aanpassen zodat ze het doen op de nieuwe site. -zucht en denkt aan de vele code die hij moet herschrijven-

    Dat zal inderdaad wel lastig worden, denk ik. Ik ben niet goed met HTML en dat soort dingen, maar ik weet wel dat templates er in het nieuwe design heel anders uit gaan zien (met nieuwe/weggehaalde balken etc).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oeh ik ben benieuwd! (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat zal inderdaad wel lastig worden, denk ik. Ik ben niet goed met HTML en dat soort dingen, maar ik weet wel dat templates er in het nieuwe design heel anders uit gaan zien (met nieuwe/weggehaalde balken etc).

    Het is vooral de goede id's vinden (de id's zeggen wat wat is, het id van een quote is bijvoorbeeld blockquote.quote) in de CSS code (CSS is voor de opmaak van een website). Als ik die eenmaal heb dan is het aanpassen niet zo moeilijk.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 11:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Veel plezier met wennen morgen, mensen 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik weet nog wel hoe ik moest wennen toen dit design kwam :'D


    -

    Ik weet dus wat ik tijdens school ga doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you